BS Besvaret December 27, 2005 Rapporter Besvaret December 27, 2005 Nåååå 25cm sne..piv piv Nyder at have en bahjulstrukken pich up truck med en v6'er liggende foran og en sneklædt lufthavn :th2:
Johan Besvaret December 27, 2005 Rapporter Besvaret December 27, 2005 Brizz, du tæller ikke.............sådan er det når man bor i julemandland ;)
Toft Besvaret December 27, 2005 Rapporter Besvaret December 27, 2005 Seriøst, det her vejr sutter for vildt Og nu sner det fanme så igen :( Sne er suverænt i Østrig/Frankrig hvor man kan stå ordentligt på ski. Sne stinker i Malmö og omegn hvor det bare er grimt, og så er her sjældent minus grader i dagslys - virkelig fedt ja! :thumbdown
Guest Trine Besvaret December 27, 2005 Rapporter Besvaret December 27, 2005 woops pas lige på efter broanlægget på motorvejen:eek: Der bliver pludselig spejlglat.. jeg kunne mærke vinden tog bilen og så slingrede jeg hen af motorvejen uden skyggen af vejgreb. Så der kunne jeg stikke min 1½ ton tunge Quattro + Ultra Grip + ESP tingest s... op. Så pas lige på...
Miriam Besvaret December 27, 2005 Rapporter Besvaret December 27, 2005 woops pas lige på efter broanlægget på motorvejen:eek: Der bliver pludselig spejlglat.. jeg kunne mærke vinden tog bilen og så slingrede jeg hen af motorvejen uden skyggen af vejgreb. Så der kunne jeg stikke min 1½ ton tunge Quattro + Ultra Grip + ESP tingest s... op. Så pas lige på... Så er det jo godt vi lige har været på glatbane :-) Er der iøvrigt nogensinde nogen der har sagt at det er et meget sødt billede du har :th2:
Guest Trine Besvaret December 27, 2005 Rapporter Besvaret December 27, 2005 Så er det jo godt vi lige har været på glatbane :-) Er der iøvrigt nogensinde nogen der har sagt at det er et meget sødt billede du har :th2: Nej syns du virkelig? De fleste efterlyser Tina fra Oksbøl... Men glatførekursus eller ej det var helt sindsygt...
Guest Supermule Besvaret December 27, 2005 Rapporter Besvaret December 27, 2005 Kørte du i Mørke??????? ;)
ulmus Besvaret December 28, 2005 Rapporter Besvaret December 28, 2005 ØV, Toft, hvor er du dog mavesur ;) Jeg synes, det er fantastisk flot med "rigtig" sne og ikke det kedelige sjap, som man vader rundt i København. Jeg er ganske vist ikke vild med at skulle grave bilen ud af driverne på Svågertorp, men alligevel: smukt er det sgu. :)
Gio Besvaret December 28, 2005 Rapporter Besvaret December 28, 2005 Jeg gik en tur rundt i nabolaget i aftes/nat, inden jeg hoppede i seng. Sneen dalede stille ned - bilerne larmede ikke når de kørte forbi, da de små veje ikke er ryddet. Børn havde lavet snemænd hist og her. Træerne lignede noget fra Narnia, med sne og is-krystaller på alle grene. For slet ikke at tale om det helt specielle lys der opstår, når natten pludselig er hvid. Jeg kan sgu´ godt li´ sne - når bare den kommer i mængder der bliver til noget, og ikke straks, som Toft også skriver, bliver til sjap og våde tæer. At der så skal skrabes bil o.l. - det hører bare med til den samlede fornøjelse :)
Guest jxhab Besvaret December 28, 2005 Rapporter Besvaret December 28, 2005 Jeg gik en tur rundt i nabolaget i aftes/nat, inden jeg hoppede i seng. Sneen dalede stille ned - bilerne larmede ikke når de kørte forbi, da de små veje ikke er ryddet. Børn havde lavet snemænd hist og her. Træerne lignede noget fra Narnia, med sne og is-krystaller på alle grene. For slet ikke at tale om det helt specielle lys der opstår, når natten pludselig er hvid. Jeg kan sgu´ godt li´ sne - når bare den kommer i mængder der bliver til noget, og ikke straks, som Toft også skriver, bliver til sjap og våde tæer. At der så skal skrabes bil o.l. - det hører bare med til den samlede fornøjelse :) Helt enig. Det er fantastisk. Og for en gangs skyld at opleve et rigtig snevejr, de gange vi er i københavn så er det jo sjappet og vådt. En anden ting jeg godt kan lide, er lyset om aftenen . Der kommer sådan et lyst skær udefra fordi der er så hvidt..
Toft Besvaret December 28, 2005 Rapporter Besvaret December 28, 2005 ØV, Toft, hvor er du dog mavesur ;) Jeg synes, det er fantastisk flot med "rigtig" sne og ikke det kedelige sjap, som man vader rundt i København. Jeg er ganske vist ikke vild med at skulle grave bilen ud af driverne på Svågertorp, men alligevel: smukt er det sgu. :) Kald du mig bare hvad du vil, er rimelig ligeglad. Jeg kan overhovedet ikke se forskellen på den "flotte sne" i Malmö, og så sjap'en i KBH, det er præcis det samme man vader rundt i - sådan er det med større byer, også i SE. Enig i at sne er flot på landet, men der bor jeg ikke, og Almvik er vist heller ikke i den kategori. Jeg er træt af alt det tøj man skal have på, når man skal ud af døren.. Man kan ikke liiige noget som helst.. Og man kan ikke cykle.. Faktisk medfører det skodvejr mange irriterende ting.. Jeg håber det snart bliver forår, så man kan komme rundt omkring uden problemer til fods, på cykel, i bil, eller MC hvis man har det.. Til Alperne med al sneen :)
Toft Besvaret December 28, 2005 Rapporter Besvaret December 28, 2005 Hvis nogen ikke skulle være klar over det, så hidser vinteren sig op i nat: http://www.aftonbladet.se/vss/vader/story/0,2789,753466,00.html Super lækkert
Gio Besvaret December 28, 2005 Rapporter Besvaret December 28, 2005 Til Alperne med al sneen :)No way! Til MALMÖ med al sneen! Lad os' date=' for en gangs skyld, opleve en [i']ægte vinter med sne-driver i meter-klassen. Lad os opleve dage, hvor vi bliver nød til at ringe på jobbet og sige "vi er sneet inde!"...og derefter sætte sig til rette med en dampende varm kop kaffe, og kigge ud på de dalende fnug. Og når vi, endelig, har fået kæmpet os udenfor og gjort-hvad-vi-nu-skulle-derude, så er det fantastisk at komme ind i varmen igen. Mærke duften og varmen af stearinlys (ægte stearin - ikke det der parafin-hejs), sætte mere kaffe over, skifte de våde sokker ud med tørre ditto - og ellers nyde at vejret opfører sig som det forventes på denne årstid. Der er hygge over sne og vinter. Noget som både danskere og svenskere kender. Ergo, noget vi kan være fælles om. Det ér da fantastisk!
Toft Besvaret December 28, 2005 Rapporter Besvaret December 28, 2005 No way! Til MALMÖ med al sneen! Lad os' date=' for en gangs skyld, opleve en [i']ægte vinter med sne-driver i meter-klassen. Lad os opleve dage, hvor vi bliver nød til at ringe på jobbet og sige "vi er sneet inde!"...og derefter sætte sig til rette med en dampende varm kop kaffe, og kigge ud på de dalende fnug. Og når vi, endelig, har fået kæmpet os udenfor og gjort-hvad-vi-nu-skulle-derude, så er det fantastisk at komme ind i varmen igen. Mærke duften og varmen af stearinlys (ægte stearin - ikke det der parafin-hejs), sætte mere kaffe over, skifte de våde sokker ud med tørre ditto - og ellers nyde at vejret opfører sig som det forventes på denne årstid. Der er hygge over sne og vinter. Noget som både danskere og svenskere kender. Ergo, noget vi kan være fælles om. Det ér da fantastisk! Med al det kaffe der, så kan du jo passende gå ud pisse sneen gul, efter som du jo har "kæmpet dig udenfor og gjort-hvad-du-nu-skulle-derude" :D
ulmus Besvaret December 28, 2005 Rapporter Besvaret December 28, 2005 I Almvik har vi faktisk rigtig flot sne, det ligner et eventyrland. Og der er da væsentlig kønnere og rarere end regn og slud.
ulmus Besvaret December 28, 2005 Rapporter Besvaret December 28, 2005 Gio, vores indlæg krydsede hinanden, men jeg vil godt lige sige, at jeg er helt enig med dig. Jeg elsker sne, der er "rigtig" sne og ikke sjap. :th2:
APGraph Besvaret December 28, 2005 Rapporter Besvaret December 28, 2005 hehe mere sne i aften og i nat NICE! så mangler det bare de lukker broen så vi ikke kan komme på arbejde
Guest Trine Besvaret December 28, 2005 Rapporter Besvaret December 28, 2005 hehe mere sne i aften og i nat NICE! så mangler det bare de lukker broen så vi ikke kan komme på arbejde hmm skidt opfindelse det med hjemmearbejdsplads:(
Toft Besvaret December 28, 2005 Rapporter Besvaret December 28, 2005 hehe mere sne i aften og i nat NICE! så mangler det bare de lukker broen så vi ikke kan komme på arbejde ...eller hjem fra arbejde
Persson Besvaret December 28, 2005 Rapporter Besvaret December 28, 2005 No way! Til MALMÖ med al sneen! Lad os' date=' for en gangs skyld, opleve en [i']ægte vinter med sne-driver i meter-klassen. Lad os opleve dage, hvor vi bliver nød til at ringe på jobbet og sige "vi er sneet inde!"...og derefter sætte sig til rette med en dampende varm kop kaffe, og kigge ud på de dalende fnug. Mon ikke der findes piller der kan afhjælpe den omgang du har redet dig hjem der ?? Det er jo tydeligt at du har spist, lidt for meget, af natpotten ;-) Hvis det var sne vi ville have, var vi da rejst til alperne eller taget på natclub i København.
larscph Besvaret December 28, 2005 Rapporter Besvaret December 28, 2005 hmm skidt opfindelse det med hjemmearbejdsplads:( Ahhh.. Jeg ved nu ikke - det er nu meget hyggeligt at ringe og sige at man arbejder hjemme fordi man ikke kan komme ud.. Sætte sig godt til rette med førnævnte kaffe på kontoret på første-salen med udsigt udover de sneklædte marker og skov... Det kunne da være værre syn's jeg! ;)
Guest Supermule Besvaret December 28, 2005 Rapporter Besvaret December 28, 2005 Ligger der også meget sne oppe omkring Sjöbo og Höör???
larscph Besvaret December 28, 2005 Rapporter Besvaret December 28, 2005 Det tror jeg der gør.. Eslöv+Billinge er ihvertifælde pænt med. Dog ser det ud til at der ligger lidt mere i Malmö faktisk.
Guest Supermule Besvaret December 28, 2005 Rapporter Besvaret December 28, 2005 Det vælter nemlig ned her i Vellinge og nogle steder i haven ligger der 1 meter i driver....:) Ungerne er ikke til at hive ind, før de er helt blå....hahaha
repeat Besvaret December 28, 2005 Rapporter Besvaret December 28, 2005 Sidder på arbejdet og følger lidt med. Og det ser desværre ikke ud til at vi får så meget sbe i Malmø som først antaget. Kan se på vejr radaren at lavtrykket drejer mere over mod de baltiske lande, end over mod os....øvøvøv, havde lige glædet mig til en omgang sne mere
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu