claus Besvaret December 30, 2005 Rapporter Besvaret December 30, 2005 Gio, vi arrangerer en fælles mam tur til bunkeflo.....
larscph Besvaret December 30, 2005 Rapporter Besvaret December 30, 2005 "Jeg kigger gerne forbi en anden go´ gang - nu skal jeg lige komme lidt mere til skade' date=' når jeg alligevel har hænderne oppe af lommen (aluminiumsskinner kan være sindssygt skarpe! :o )[/quote'] Du siger bare til, OK? Jeg har en entré der skal have lagt nyt gulv og så lige males hvis det var noget...
Miriam Besvaret December 30, 2005 Rapporter Besvaret December 30, 2005 Gio' date=' vi arrangerer en fælles mam tur til bunkeflo.....[/quote'] Det kan helt klart arrangeres :th2: Og pas nu på Gio. Vi brugte engang en håndværker hvis slogan var "Håndværkere elsker gør det selv mænd" ;)
Gio Besvaret December 30, 2005 Rapporter Besvaret December 30, 2005 Du siger bare til' date=' OK? Jeg har en entré der skal have lagt nyt gulv og så lige males hvis det var noget...[/quote']Gulv har jeg ikke prøvet før - men maling er jeg ikke bange for :)
larscph Besvaret December 30, 2005 Rapporter Besvaret December 30, 2005 Gulv har jeg ikke prøvet før - men maling er jeg ikke bange for :) Ahh.. Det er sådan en click-gulv, så det er faktisk ikke svært - det kan lægges oven på det der allerede er! Lagde mit første gulv(!) køkkenet i sommers og det blev absolut bedre end jeg lige havde turde håbe på ;) Malingen overlader jeg normalt til Heidi, hun har langt bedre tålmodighed til den slags end jeg har!
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu