Jump to content

Friluftsliv (Havkajak, Trekking osv.)

Recommended Posts

Skrevet

Jeg vil her til sommer begive mig ud på vandet og lære at sejle havkajak, og vil bare høre om der var andre med den erfaring der kender til evt. kajak klubber osv. nær Kristianstad (men også resten af skåne alternativt), da jeg ikke selv syntes udvalget for en begynder er meget andet end et par udlejnings firmaer uden instruktører. Da jeg også selv elsker at trekke i naturen, kunne det jo være der var andre som har guldkorn til ture i det Skånske. Nu kender jeg selv til "Skåneleden", og vil gerne have noge der er mere vilmarks præget, altså nogle fede oplevelser på knap så familievenlige stier, hvor du ikke skræmmer livet af småbørn når man kommer gående med sin 120L Vector rygsæk :-|... Gerne weekend ture der hiver en 40-50Km i benene pr. dag!

Besvaret
Jeg vil her til sommer begive mig ud på vandet og lære at sejle havkajak' date=' og vil bare høre om der var andre med den erfaring der kender til evt. kajak klubber osv. nær Kristianstad (men også resten af skåne alternativt), da jeg ikke selv syntes udvalget for en begynder er meget andet end et par udlejnings firmaer uden instruktører. [/quote'] Jeg kender kun til Malmö kanotklubb, som padler havkajak (der er medlemmer herinde på forummet, som måske kan fortälle mere), men eller kan du söge på det svenske kanotförbundet (www.kanot.com), og se om der er nogle klubber tättere på. Et kursus er i hvertfald anbefalelsesvärdigt, inden man begiver sig ud på vandet, hvis man er uerfaren! Vh Sanne

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...