tommy_h Skrevet January 4, 2006 Rapporter Skrevet January 4, 2006 Hello. Nogne der kan sige mig hvor jeg kan leje en varebil, feks en sprinter eller lig på under 6m lang?
tommy_h Besvaret January 4, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret January 4, 2006 Det var da et godt bud, er der flere gode ? :)
hsahirf Besvaret January 4, 2006 Rapporter Besvaret January 4, 2006 skal det være i sverige og skal det være en fin vogn? Jeg er lige flyttet kra DK til SE i mandags, lejede en alukassevogn med lift under 6 m hos www.lejetlig.dk - de har forskellige klasser; 5, 8, 10, 12, 14,18 m3 vareplads.
tommy_h Besvaret January 4, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret January 4, 2006 Okay, har godt set på dem, men troede ikke man måtte tage dem til udlandet. Egentlig ville jeg helst leje i sverige, men det er lige meget om det er dk el sverige ;)
hsahirf Besvaret January 4, 2006 Rapporter Besvaret January 4, 2006 Okay' date=' har godt set på dem, men troede ikke man måtte tage dem til udlandet.[/quote'] Jeg glemte vist at fortælle dem at jeg skulle et smut over broen
Guest Supermule Besvaret January 4, 2006 Rapporter Besvaret January 4, 2006 Ja og så går man i stå i Sverige og så koster det kassen at man får bugseret bilen hjem til DK på lejers regning.................
csa Besvaret January 4, 2006 Rapporter Besvaret January 4, 2006 alternativt har K-Rauta en Transporter man kan låne i et par timer for 199 SEK...man skal bare købe noget først...et langt bræt feks
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu