Jump to content

Udbetaling PlusGirot

Recommended Posts

Skrevet

Jeg har fra IF-forsikring modtaget et utbetalningkort, fordi de har annuleret en forsikring og etableret en anden. Udligning var ikke mulig... Hvorledes hæver jeg denne udbetaling - ved Kassaservice?

Besvaret
Jeg har fra IF-forsikring modtaget et utbetalningkort, fordi de har annuleret en forsikring og etableret en anden. Udligning var ikke mulig... Hvorledes hæver jeg denne udbetaling - ved Kassaservice?
Ja eller i din bank, der koster det ikke noget. Det plejer vi at gøre.
Besvaret
Ja eller i din bank, der koster det ikke noget. Det plejer vi at gøre.
Thanx I to :) Min bankrådgiver holder stadig julefri, hvorfor jeg ikke har fået diverse konti oprettet endnu. Vi er lige flyttet herover...
Besvaret

Vær OBS på at svensk kassa"service" også kan finde på at kræve ID. Jeg har aldrig "prøvet" dem, så ved ikke om de insiterer på svensk ID(?) eller kan nøjes med et dansk kørekort eller pas.

Besvaret
SK er blandt de mest kradsbørstige vedr. ID. Her er det oftest kun svensk ID der falder i behag hos luge-damerne.
Ja, det har du ret i - vi har brugt dem nogle gange siden, vi flyttede. Nuvel - vi må se, hvad der sker i eftermiddag...
Besvaret
Har de ikke lukket efter kl 12 idag
Hmm - vi talte ellers om dét i morges...
Besvaret

Jeg har prøvet med et dansk kørekort hvilket ikke var noget hit men med et dansk pas er det muligt. Peter

SK er blandt de mest kradsbørstige vedr. ID. Her er det oftest kun svensk ID der falder i behag hos luge-damerne.
Besvaret
Hmm - vi talte ellers om dét i morges...
De lukkede kl 15 og dermed før hjemkomst :mad:

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...