Guest Supermule Skrevet January 7, 2006 Rapporter Skrevet January 7, 2006 hvorfor indfører man dem bare ikke normalt????? http://sydsvenskan.se/malmo/article134748.ece
BS Besvaret January 7, 2006 Rapporter Besvaret January 7, 2006 Fordi det tager lang tid og hvis man er sent på den er det jo fristende.
larscph Besvaret January 7, 2006 Rapporter Besvaret January 7, 2006 *LOL* Ehh.. Prøv lige at læse artiklen igen... Tror ikke det kat der er tale om er det små pelsdyr der siger mijau :)
Guest Supermule Besvaret January 7, 2006 Rapporter Besvaret January 7, 2006 Jeg ved det Lars.... Skulle lige se om der var nogle der hoppede i.... *LOL* Ehh.. Prøv lige at læse artiklen igen... Tror ikke det kat der er tale om er det små pelsdyr der siger mijau :)
larscph Besvaret January 7, 2006 Rapporter Besvaret January 7, 2006 Jeg ved det Lars.... Skulle lige se om der var nogle der hoppede i.... Jajaaaaa.. Det er jo meget nemt at sige nu hvor jeg har opdaget det for dig...
BS Besvaret January 7, 2006 Rapporter Besvaret January 7, 2006 Jajaaaaa.. Det er jo meget nemt at sige nu hvor jeg har opdaget det for dig... Hehe...ja det var nok noget i den stil. Jeg havde ikke læst artiklen men kommenterede det han skrev. Men det er selvfølgelig også meget nemt for mig at sige nu :th2:
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu