Guest Trinity Skrevet January 8, 2006 Rapporter Skrevet January 8, 2006 Annonce: http://www.sunddebat.com/debat/showthread.php?t=3809
claus Besvaret January 8, 2006 Rapporter Besvaret January 8, 2006 Har du billeder af den Martin, eller ligger den på hemnet, bovision osv....
Guest Trinity Besvaret January 8, 2006 Rapporter Besvaret January 8, 2006 Jeg kan maile billeder så snart disse er taget, men synes den fortjener at blive set live istedet. Den er vitterlig rigtigt flot så du skal være velkommen hvis du har lyst til at kigge.
Guest Supermule Besvaret January 8, 2006 Rapporter Besvaret January 8, 2006 Lånetyp Belopp Räntesats Brutto » Netto » Bolån 2 370 250 kr 4,50 % (10 år) 8 888 kr 6 221 kr Summa 2 370 250 kr 8 888 kr 6 221 kr För lån upp till 85 % av marknadsvärdet behöver du inte amortera. Den del av lånet som överstiger 85% ska amorteras av på 15 år enligt rak amorteringsplan, dock lägst 500 kr/mån. Ex: om lånebeloppet över 85 % är 200.000 kr blir amorteringsbeloppet 1.111 kr/mån. Kontantinsatsen måste vara minst 5 %. Din lånekostnad påverkas om ränteläget förändras. Nedan kan du räkna på ny månadskostnad med ett högre ränteläge. Dvs at skal du låne alle pengene så kommer du til at sidde for ca. 16.000 SEK om måneden..... For de penge kan man købe en villa til 5 millioner uden problemer....
Guest Trinity Besvaret January 8, 2006 Rapporter Besvaret January 8, 2006 Du har for meget fritid 'Brian' :) Det er nu engang markedsprisen, men lad det nu ligge. Man kan jo sammenligne med andre sammenlignelige boliger i samme stand og med samme udsigt/beliggenhed.... De interesserede kan jo henvende sig og dem der ikke er interesserede og har ondt et vist sted kan som altid holde sig langt væk. Det gælder også dig kæreste 'Brian' :)
Guest Supermule Besvaret January 8, 2006 Rapporter Besvaret January 8, 2006 Jeg har sgu ikke ondt nogen steder Martin. Dog vil jeg til enhver forbeholde mig ret til at sammenligne udgifterne på noget der er tilsalg på nettet med noget andet der også er tilsalg.
Guest Trinity Besvaret January 8, 2006 Rapporter Besvaret January 8, 2006 Fair nok, men kom nu lige og se lejligheden og beliggenheden m.v. inden du begynder dine fornemme sammenligninger for dit grundlag er ret spinkelt set i forhold til din udtalelse. Dette er en salgsannonce og ikke en debat. Du skal være velkommen til at ringe eller skrive en mail hvis DU er interesseret ellers kan du jo skrive i debat-sektionen. På forhånd tak :)
Peter H. Besvaret January 8, 2006 Rapporter Besvaret January 8, 2006 Kan kun sige at man kan sku ikke få et hus til den pris, med den fedeste udsigt... Har set martins lejlighed og den ser ud som ny....
Guest Supermule Besvaret January 9, 2006 Rapporter Besvaret January 9, 2006 Om du lånar till den här fastigheten hos SBAB, blir månadskostnaden för ditt lån 10 259 kr/mån. Kalkylen beräknar månadskostnaden baserat på de uppgifter som levererats från mäklaren. Kalkylen tar även hänsyn till skattereduktion, dvs nettokostnaden. Lånebild för SVEDALA Lån Belopp/kr Bolån 6 460 000 kr Summa lån 6 460 000 kr Kontantinsats 340 000 kr Köpeskilling 6 800 000 kr Månadskostnad Kr/mån (netto) Bolån 9 759 kr (beräknat på 2,59%) Amortering 500 kr Summa lån 10 259 kr Fastighetsskatt 1 259 kr Friköpt tomt Driftskostnader 3 000 kr (Schablonvärde) Summa boende 14 518 kr Ändra bolåneränta Rörlig ränta (2,59%)1år (3,11%)2år (3,38%)3år (3,70%)4år (3,90%)5år (4,05%)7år (4,25%)10år (4,50%) Det vil jeg så godt skyde dig i skoene..... http://w4.objektdata.se/pregen/327/OBJ25364_726914327/hemnet.htm 6.800.000 kr....
Guest Trine Besvaret January 9, 2006 Rapporter Besvaret January 9, 2006 Supermule hold nu k...og lad Martin sælge sin lejlighed. Markedsprisen er vel hvad folk er villige til at give. At du ikke er villig er da en ærlig sag, men så forstår jeg slet ikke hvad du laver i denne her tråd??? Iøvrigt hvad fanden laver jeg her:confused:..sorry jeg skrider igen...
credde Besvaret January 9, 2006 Rapporter Besvaret January 9, 2006 Beklager min indblanding her Trinity. Nu vil jeg nødig blande mig i salgsindlæg, men må lige anfægte dine beregninger Brian. Du har regnet på lejligheden med fastforrentet lån mens du ved huset bruger rörlig rente. Hvis man regner med rörlig rente på lejligheden med 10% kontant så giver det 6.350,- før skat (inkl 1500 SEK i amortering hver måned over 30 år, serieamortering) - hvilket totalt giver 13.341 SEK. Så der er lidt op til de 16.000 SEK. Med huset er der heller ikke meget amortering. 500 SEK om måneden er ikke meget. Hvis man beregner med de samme forhold på huset. 6.800.000 SEK købspris, 5% kontant 340.000 (så svarer det til lejligheden) og lånebeløb 6.460.000. Det giver med rørlig rente og serieamortering over 30 år altså en månedlig betaling på 18.270 SEK før skat (excl. boligomkostninger). Jeg har brugt SBAB til mine udregninger. Men hovedsagen er, at Svedala er langt væk fra Ön i Limhamn!
Guest Supermule Besvaret January 9, 2006 Rapporter Besvaret January 9, 2006 Jeg ved det Credde, men ville finde grænsen for hvor man kunne sidde for det samme i ydelse... Desuden betaler du jo ikke det fulde beløb i fastighedsskatt som der står angivet...Dog betyder det ikke alverden... Jeg har brugt 6.800.000kr som eksempel og det er også lige til grænsen for sammenligningen... Dog startede jeg ud med ca. 5.000.000 i sammeligning og den holder jeg stadig fast i... :)
Toft Besvaret January 9, 2006 Rapporter Besvaret January 9, 2006 Supermule hold nu k...og lad Martin sælge sin lejlighed. Markedsprisen er vel hvad folk er villige til at give. At du ikke er villig er da en ærlig sag, men så forstår jeg slet ikke hvad du laver i denne her tråd??? Iøvrigt hvad fanden laver jeg her:confused:..sorry jeg skrider igen... "Dagens indlæg" ...sorry, jeg skrider også igen.
Guest Trinity Besvaret January 9, 2006 Rapporter Besvaret January 9, 2006 Jeg forstår vitterligt ikke, at HVER gang jeg bruger denne side som salgsmedie skal jeg høre på dumsmarte bemærkninger fra 'bedrevidende' ignoranter som Supermule... Eller vent... Det er måske endda ham HVER gang? Sidste gang jeg ville sælge en iPod skulle jeg høre på ting som "du blærer dig" og "de rige har mange glæder"?!... Det var ikke bedre da jeg havde et sæt 19" AMG fælge til salg her. De var også for dyre og alligevel blev de solgt inden for et par uger med et hav af henvendelser. Suk! Nu er det så min lejlighed der er for dyr selvom denne er vurderet af to svenske mæglere uafhængigt af hinanden og så er jeg endda selv uddannet ejendomsmægler. Prisen stemmer fuldt ud overens med andre sammenlignelige solgte boliger med samme beliggenhed og i en tilsvarende stand. Min lejlighed er endda standsmæssigt i en noget højere standard end hvad jeg ellers har set... Utroligt, at man ikke kan slippe fra personer med al for meget fritid og en imponerende viden om alting (indsæt ironi her).
mrode Besvaret January 9, 2006 Rapporter Besvaret January 9, 2006 Af de få ting jeg ved om den, så ville jeg i hvert fald gerne købe den, hvis jeg var på udkig efter noget nyt allerede nu. Du skal nok få den solgt og den er vel lidt mere attraktiv end min gamle lejlighed som du *ikke* kunne sælge ;) (Cypernsvej 1 :) ).
Guest Trinity Besvaret January 9, 2006 Rapporter Besvaret January 9, 2006 Det må man vist nok sige ja til Mikkel (no offence)..... Tak for de pæne ord :)
Gio Besvaret January 9, 2006 Rapporter Besvaret January 9, 2006 Jeg forstår, til fulde, Martin´s suk i den her og lignende salgs-sager. Alternativet kan blive at en moderator låser opslaget, når dette er oprettet. Men så kan en evt. køber/interessant jo ikke stille spørgsmål i tråden - men må "nøjes" med at ringe og maile til sælger. Men igen - det er jo heller ikke muligt at kommentere på ejendomsmæglernes salgsannoncer. Ihvertfald ikke en praksis jeg har oplevet ;) Omvendt, så er det hvad man kan forvente af en salgs-tråd i et åbent forum. Se bare på nyhedsgrupperne der omhandler salg. Der er 20 indlæg om "den er for dyr", "for rusten", "for dyr" igen osv....og tre indlæg er on-topic. Kan vi ikke lade folk have deres salgstråde i fred - medmindre vi er interesserede i produktet der faldbydes. Please :)
Stokholm Besvaret January 9, 2006 Rapporter Besvaret January 9, 2006 Hmm jeg ville sku hellere købe en firlinget gård i sibirien.. det er billigere!!!
Gio Besvaret January 9, 2006 Rapporter Besvaret January 9, 2006 Kommentarer fra http://www.sunddebat.com/debat/showthread.php?t=3809 er hermed flyttet hertil, og den oprindelige tråd låst - efter opfordring fra oprindelig forfatter. Lad os nu give folk fred til at sælge deres ting, uden at vi behøver spamme tråden med irrelevante kommentarer.
Persson Besvaret January 9, 2006 Rapporter Besvaret January 9, 2006 Kommentarer fra http://www.sunddebat.com/debat/showthread.php?t=3809 er hermed flyttet hertil, og den oprindelige tråd låst - efter opfordring fra oprindelig forfatter. Lad os nu give folk fred til at sælge deres ting, uden at vi behøver spamme tråden med irrelevante kommentarer. Det var aldrig sket hvis man skulle være registreret for at skrive indlæg herinde..
Guest Trinity Besvaret January 9, 2006 Rapporter Besvaret January 9, 2006 Haha Stokholm.. Lige i øjet :)
Guest ThomasO Besvaret January 10, 2006 Rapporter Besvaret January 10, 2006 Det var aldrig sket hvis man skulle være registreret for at skrive indlæg herinde.. Hørt, det bakker jeg op til fulde. Det ville også hjælpe moderatorne lidt. Det med en gæst skriver er noget useriøst uigennemtænkt, og kan stortset ikke anvendes på andre seriøse debatsites som scanianet absolut er blevet. Det dæmmer op for junk som folk ikke gider læse, trådene "taber sporet" og det er iøvrigt en af årsagerne til at jeg tit ikke gider læse ret meget herinde. "Folk" magter simpelthen bare ikke at styre det selv. Fu*k hvor er jeg træt af de der hurtige lynkommentarer overalt, hvissse personer ser det jo som en daglig pligt at lægge en post ind i samtlige tråde en gang om dagen.... uanset indholdets seriøsitet. Specielt hvis nogen stiller et bilspørgsmål, prøv selv at kigge engang. 200 folk er der straks og sidder og "pisser ud over sig selv af fryd", over deres eget bilvalg og generel bilsnak mens staklen der oprettede tråden giver helt op. Der er heller ikke noget at sige til at de nye ikke kan finde rundt i informationerne herinde, det er jo en rodebunke af jokes og skatteregler, blandet med bilsnak og seriøse mødregrupper. Tænk hvor meget junk en ny her på sitet skal læse igennem for at få bare lidt overblik, og hvor meget af det der faktisk er forældede oplysninger. Måske moderatorene burde skrue lidt op for blusset. Godt gået iøvrigt Gio. Desuden har jeg selv set en hacker om ind via uregistreret user, og fyldte tråde op med junk - inden han til sidst afviklede kode der lagde sitet ned. Jeg forstår heller ikke siteadmins disposition, set ud fra den erfaring jeg gjorde mig.
Guest jxhab Besvaret January 10, 2006 Rapporter Besvaret January 10, 2006 Desuden har jeg selv set en hacker om ind via uregistreret user, og fyldte tråde op med junk - inden han til sidst afviklede kode der lagde sitet ned. Jeg forstår heller ikke siteadmins disposition, set ud fra den erfaring jeg gjorde mig. Enig.. Jeg forstår heller ikke hvorfor folk ikke skal registrere sig. Det er et af de få forums hvor folk kvit og frit kan skrive hvad de vil og poste alt det junk de vil uden der er nogen form for kontrol. Ikke at der skal være kontrol med folks indlæg, men jeg synes i det mindste folk skulle bruge 2-5min på at registrere sig selv. Så slipper man også for dem som bare vil spilde folks tid, for det er sjældent dem der gider bruge tid på at registrere sig. Kan vi ikke bare lave en afsteming? Gio kan du ikke sætte sådan en op? Jeg ved godt at der ikke hersker et demokrati herinde, men så havde Steen måske noget at gå efter udfra folks ønsker.
Michael-R1 Besvaret January 10, 2006 Rapporter Besvaret January 10, 2006 Fuldstændig enig!! Hvis folk aligevel ikke har tænkt sig købe/ eller slet ikke er interesseret i det man vil sælge!! Hva f.... skriver de så for!! Jeg tror nok mest af nogle af dem du mener, bruger denne side som "kaffeklub"
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu