Jump to content

Recommended Posts

Besvaret
Er der nogen der har erfaringer med surftown ? Jeg overvejer at flytte alle firmaets domæner derover.
Ja mine 3 domæner har jeg hostet hos dem og er ganske tilfreds. Har ikke oplevet nedetid på hverken WWW eller mail. Nu er det nok også begrænset hvor meget trafik jeg har på mine sites i forhold til debatten her. Men kan kun anbefale dem. Support siden har jeg også været godt tilfreds med. :thumbup: og den sædvanlige...har ingen økonomiske interesser osv osv lalalala
Besvaret

Jeg hoster 3 domæner hos dem i en PRO pakke. Ca 1600 kr årligt. Har 3 GB til rådighed og rigeligt med databaser. Det giver plads til at teste og have en sandkasse, så man kan teste ting inden at jeg kører det over i produktion. De har et udemærket kontrolpanel hvor man administrerer det hele. Man skal lige fange den røde tråd i det, så funker det ret fint. Ang oppetid så var der for ½ år siden en del problemer (driftstop på 5-10 min) med deres databaseserver der gik ned, men jeg syntes 7-9-13 at de har meget stabil drift i øjeblikket. Prisen vs. hvad man får, så er det faktisk yderst attraktivt. Sammenholdt med hvad man skulle ofre af midler på selv at drifte en server, herunder strøm, HW, licenser, og tidsforbrug bare på at drifte server og databaser med patches m.m. (Regn eks med din alm timeløn på jobbet), så kan man købe rigtigt meget hosting for de penge. Hellere koncentrere sig om drift af sitet end infrastrukturen. Så kan et nedbrud skyldes på andre, eller også er det bare et spørsmål om at køre en backup tilbage :) Jeg er en ganske tilfreds kunde hos dem, igennem et år nu.

Besvaret

Jeg har også en del domæner hostet hos Surftown og vi er også rimeligt tilfredse med dem. Som ThomasO nævner, så har de haft en smule nedetid som selvfølgelig har været irriterende, men jeg har ikke være ude for det sidste stykke tid. Generelt igennem de ca. 2 år jeg har været kunde hos dem har jeg været meget tilfreds og deres kundeservice er også udemærket. Prisen taget i betragtning vil jeg nok tro det er et af de beste webhostingfirmaer i Danmark i øjeblikket. Jeg har både PRO-pakke og en af de mindre pakker hos dem.

• 3 months later...
Besvaret

Nu kan jeg så selv komme med mine egne erfaringer om Surftown: Jeg har lige flyttet Babetoppen til Surftown for at aflaste serveren, men efter en dag er de begyndt at omdøbe mine filer til: removed_by_admin_because_of_continued_excessive_load_ Hvad fanden har de gang i ????? Har man ikke fri trafik. Den slags kan man sq da ikke !! Jeg er SÅ gal nu !!:mad: :mad: :mad: :mad:

Besvaret
Nu kan jeg så selv komme med mine egne erfaringer om Surftown: Jeg har lige flyttet Babetoppen til Surftown for at aflaste serveren, men efter en dag er de begyndt at omdøbe mine filer til: removed_by_admin_because_of_continued_excessive_load_ Hvad fanden har de gang i ????? Har man ikke fri trafik. Den slags kan man sq da ikke !! Jeg er SÅ gal nu !!
Klassikeren...."Fri Trafik" er et relativt begreb i "9,- kr/md-hosting-branchen" desværre. Du får hvad du betaler for...minus den "frie trafik" :sick:
Besvaret
Klassikeren...."Fri Trafik" er et relativt begreb i "9,- kr/md-hosting-branchen" desværre. Du får hvad du betaler for...minus den "frie trafik" :sick:
Det er da lige sygt nok at de får nok efter 1 dag !!
Guest ThomasO
Besvaret

Det er da for surt Steen..... Jeg har tit tænkt på om ikke det kunne være muligt at gå sammen nogle stykker og hyre en dedikated server. De danske ADSL forbindelser er rent skod at have en egen web/FTPserver på, de svenske er ok men de har åbenbart også problemer med trafik. De her billig hostinger piver ret hurtigt syntes jeg. Pladsen er der absolut rigeligt af, de kan snart ikke give en diskspace nok, men for helvede...... det er båndbredde man skal bruge.... enhver kan have en disk med et par hundrede GB til at stå og snurre, det er jo ikke dyrt. Men giver de en de diskmængder, hvordan havde de så tænkt at man skulle bruge det til noget uden trafik, man må jo netop ikke bruge pladsen til storage. Ved fra det CMS jeg bruger, der blev det engelske modersite uden varsel sparket af, grundet for meget trafik. Prøv at høre dem ad Steen hvad deres grænser er på, jeg og sikkert en del andre ville da gerne vide det.

Besvaret
Det er da for surt Steen..... Jeg har tit tænkt på om ikke det kunne være muligt at gå sammen nogle stykker og hyre en dedikated server. De danske ADSL forbindelser er rent skod at have en egen web/FTPserver på, de svenske er ok men de har åbenbart også problemer med trafik. De her billig hostinger piver ret hurtigt syntes jeg. Pladsen er der absolut rigeligt af, de kan snart ikke give en diskspace nok, men for helvede...... det er båndbredde man skal bruge.... enhver kan have en disk med et par hundrede GB til at stå og snurre, det er jo ikke dyrt. Men giver de en de diskmængder, hvordan havde de så tænkt at man skulle bruge det til noget uden trafik, man må jo netop ikke bruge pladsen til storage. Ved fra det CMS jeg bruger, der blev det engelske modersite uden varsel sparket af, grundet for meget trafik. Prøv at høre dem ad Steen hvad deres grænser er på, jeg og sikkert en del andre ville da gerne vide det.
Jeg har været rundt og kigge på hostingpriser og det er jo helt i skoven. Den trafik de tilbyder for 1000,- om måneden kan jeg slet ikke nøjes med. Det er håbløst.
  • 5 weeks later...
Besvaret
Nu kan jeg så selv komme med mine egne erfaringer om Surftown: Jeg har lige flyttet Babetoppen til Surftown for at aflaste serveren, men efter en dag er de begyndt at omdøbe mine filer til: removed_by_admin_because_of_continued_excessive_load_ Hvad fanden har de gang i ????? Har man ikke fri trafik. Den slags kan man sq da ikke !! Jeg er SÅ gal nu !!:mad: :mad:
Hva' Steen.. er du enig med Surftowns produktchef Thomas Follmann: :) http://www.computerworld.dk/art/34060?a=fp&i=1
Guest Supermule
Besvaret

Dvs at man skal droppe surftown..... Hvem fanden skal man så bruge???? Wannafind.dk er dyre og besværlige, samt har ikke særlig mange faciliteter til rådighed for brugerne...

Besvaret

Pricipielt burde man droppe surftown.Men omvendt er man bare en dråbe i havet. Desværre synes jeg bare ikke der findes ret mange andre alternativer til gode penge og den stabilitet. Har ALDRIG haft probs med ST men mine sites genererer jo heller ikke meget trafik/generer andre kunder:th2:

Besvaret

Jeg er skam også glad for surftown og regner ikke med at skifte foreløbigt.. men jeg er dog overrasket over den kontante udmelding fra Surftown, når nu man kender den anden side af historien.

Guest Supermule
Besvaret

tror du ikke bare det er et spørgsmål om tid før han bliver nødt til at skride??? De får jo en over nallerne..... og det kan de jo ikke sidde overhørig....

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...