Gio Skrevet January 13, 2006 Rapporter Skrevet January 13, 2006 (...en slags fortsættelse på http://www.sunddebat.com/debat/showpost.php?p=55394&postcount=11) Jeg kørte en tur i aftes, efter at have fået skiftet tandrem og lavet bremser på dytten. Skulle lige ud og tjekke om alt var iorden...mislyde...osv...og så kedede jeg mig nok også lidt. Kom i tanke om "Utsiktsvägen", som vi havde snakket om i tråden ovenover. Og da jeg alligevel befandt mig i Limhamn, så tænkte jeg jeg ville lure efter den. Ikke helt nemt at finde kl 22 i tåget vejr - men det lykkedes. Så jeg kørte bagom betalingsanlægget på Lernacken, og op til Luftkastellet, som jo ligger for enden af Utsiktsvägen. Og...hér er der jo en stor parkeringsplads. På en sådan er det jo ganske normalt at der holder biler - men sgu´ ikke kl. 22 på en hverdagsaften, da det jo er ude midt i ingenting - og ikke lige et sted man parkerer sin bil for natten, og spadserer hjem....jeg undrede mig lidt. Der holdt jo 5-6 biler. ...indtil jeg lagde mærke til de havde til-duggede ruder...så faldt ti-øren :p Jeg kørte en runde på pladsen - og bemærkede hektisk aktivitet i et par af dem. Et nysgerrigt hoved dukkede op i en siderude - en anden bil startede og tændte lyset (stadig totalt til-dugget)....og så futtede jeg afsted igen. Op ad Utsiktsvägen, og hjem igen....med et skævt smil på læben. :th2: Jeg tror jeg futter derud igen en anden dag...når det er lyst. *g*
Kim H Besvaret January 13, 2006 Rapporter Besvaret January 13, 2006 Utsikt - Utsikst - Ytskikt - Begrebsforvirring Spøjst som disse ord giver anledning til forvirring / forveksling. Som jeg læser Gio's beretning er der nogle som har haft for lidt Utsikt. Måske fordi de har brugt for meget energi på en anden persons Ytskikt.
BS Besvaret January 13, 2006 Rapporter Besvaret January 13, 2006 Ja sådan en plads måtte jo findes et sted i malmø men at det lige skulle være der? Men hvad søren. Så kommer klistermærket "If this van is rockin' don't come knockin" til sin ret jo :th2:
Gio Besvaret January 13, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret January 13, 2006 Now you guys know....lad det ikke blive til en vane ;)
BS Besvaret January 13, 2006 Rapporter Besvaret January 13, 2006 Skal dælme ikke ud og flashe baller derude. Det ender jo på forsiden af National Geographics da man tror der står 2 måner over Malmø
skallstorp Besvaret January 13, 2006 Rapporter Besvaret January 13, 2006 Jeg fatter intet, hvad skulle du der efter i tåge ???
Gio Besvaret January 13, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret January 13, 2006 Jeg fatter intet' date=' hvad skulle du der efter i tåge ???[/quote']*smiler*...pas nu din skördefest ;)
Furland Besvaret January 14, 2006 Rapporter Besvaret January 14, 2006 En oplagt POI til den mandlige del af GPS brugerne!!!
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu