Jump to content

Recommended Posts

Besvaret
I øjeblikket snakkes der i sverige om at renten skal stige.
Ja reporenten stiger med 0,25 på torsdag. Så er der igen kun et halvt procentpoint mellem Eurolands rente på 2,25 og den svenske på (efter torsdag) 1,75. :cool:
Besvaret
Ja reporenten stiger med 0' date='25 på torsdag. Så er der igen kun et halvt procentpoint mellem Eurolands rente på 2,25 og den svenske på (efter torsdag) 1,75. :cool:[/quote']*wow*...tak fordi i ødelagde min skønhedssøvn ;) & :p
Besvaret

Ja, hold da kæft!! Nedtur, min rente stiger også 0,25%, er der nogen der vil købe min lejlighed, jeg har sgu ikke råd til at bo i Sverige mere nu :eek: Øv hvor er verden bare uretfærdig, jeg kan heller ikke sove mere, aldrig mere..... :cry:

Besvaret
Det værste er at vi bliver ramt to gange af denne rentestigning. Svenske kroner stiger nok også.
Ja højere rente giver højere kurs, så du kan glæde dig over, at DKK/EUR-renten for nylig blev hævet med 0,25. Dermed blev dine DKK styrket. Det er forskellen, der gør forskellen. Formentlig vil der komme en serie af Euroland-rentestigninger, hvor Sverige, så kommer haltende efter, for at der ikke skal være alt for stor forskel - der er nok ingen udsigt til, at SEK bliver en schweizerfrancsagtig højrentevaluta. :)

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...