eingin Skrevet January 13, 2006 Rapporter Skrevet January 13, 2006 I øjeblikket snakkes der i sverige om at renten skal stige.
Nils Besvaret January 13, 2006 Rapporter Besvaret January 13, 2006 I øjeblikket snakkes der i sverige om at renten skal stige. Ja reporenten stiger med 0,25 på torsdag. Så er der igen kun et halvt procentpoint mellem Eurolands rente på 2,25 og den svenske på (efter torsdag) 1,75.
Gio Besvaret January 13, 2006 Rapporter Besvaret January 13, 2006 Ja reporenten stiger med 0' date='25 på torsdag. Så er der igen kun et halvt procentpoint mellem Eurolands rente på 2,25 og den svenske på (efter torsdag) 1,75. [/quote']*wow*...tak fordi i ødelagde min skønhedssøvn ;) & :p
Toft Besvaret January 14, 2006 Rapporter Besvaret January 14, 2006 Ja, hold da kæft!! Nedtur, min rente stiger også 0,25%, er der nogen der vil købe min lejlighed, jeg har sgu ikke råd til at bo i Sverige mere nu Øv hvor er verden bare uretfærdig, jeg kan heller ikke sove mere, aldrig mere.....
eingin Besvaret January 15, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret January 15, 2006 Det værste er at vi bliver ramt to gange af denne rentestigning. Svenske kroner stiger nok også.
Nils Besvaret January 15, 2006 Rapporter Besvaret January 15, 2006 Det værste er at vi bliver ramt to gange af denne rentestigning. Svenske kroner stiger nok også. Ja højere rente giver højere kurs, så du kan glæde dig over, at DKK/EUR-renten for nylig blev hævet med 0,25. Dermed blev dine DKK styrket. Det er forskellen, der gør forskellen. Formentlig vil der komme en serie af Euroland-rentestigninger, hvor Sverige, så kommer haltende efter, for at der ikke skal være alt for stor forskel - der er nok ingen udsigt til, at SEK bliver en schweizerfrancsagtig højrentevaluta. :)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu