Jump to content

Recommended Posts

Besvaret

Citer: Oprindeligt indsendt af bluee Når man kører mod Danmark og er i tunellen. Så er der nogen gange 2 gule lys i venstre bane der lyser. Nogen der ved hvad de betyder? Jeg var et smut i malmø og kigge på min nye lejlighed (der flyttes til SE her om 20-30 dages tid). På vejen hjem var jeg ved at overhale en søndagsbilist i tunnellen, men netop som jeg kom ud i ydersporet så lyste de der 2 lamper I snakker om. Jeg blev jo helt nervøs for at det var en automatisk fartkontrol i svensker stil, så jeg gassede ærbødigt ned og kørte ind i indersporet igen bag søndagsbilisten =)

Besvaret
Citer: Oprindeligt indsendt af bluee Når man kører mod Danmark og er i tunellen. Så er der nogen gange 2 gule lys i venstre bane der lyser. Nogen der ved hvad de betyder? Jeg var et smut i malmø og kigge på min nye lejlighed (der flyttes til SE her om 20-30 dages tid). På vejen hjem var jeg ved at overhale en søndagsbilist i tunnellen, men netop som jeg kom ud i ydersporet så lyste de der 2 lamper I snakker om. Jeg blev jo helt nervøs for at det var en automatisk fartkontrol i svensker stil, så jeg gassede ærbødigt ned og kørte ind i indersporet igen bag søndagsbilisten =)
Egentlig sjovt du siger det. .Jeg havde samme oplevelse, da jeg røg ned i tunnellen med 110-115km/t .. Så begyndt den at blinke. Jeg tror ikke det er automatisk fartkontrol og ved heller ikke om det har en sammenhæng, men det er selvfølgelig lidt påfaldende den blinker ved højere hastigheder.
Besvaret
Egentlig sjovt du siger det. .Jeg havde samme oplevelse' date=' da jeg røg ned i tunnellen med 110-115km/t .. Så begyndt den at blinke. Jeg tror ikke det er automatisk fartkontrol og ved heller ikke om det har en sammenhæng, men det er selvfølgelig lidt påfaldende den blinker ved højere hastigheder.[/quote']Hmm...jeg synes altid de blinker :o
Besvaret
Hmm...jeg synes altid de blinker :o
Hehe .. nu var du jo så god omrking det med radio frekvenserne og snakke med øresundsbroen, så jeg tænkt om øh du ikke liiige kunne ... hehe
Besvaret
Hehe .. nu var du jo så god omrking det med radio frekvenserne og snakke med øresundsbroen, så jeg tænkt om øh du ikke liiige kunne ... hehe
Bare ring til Kundeservice, og bed om at tale med trafik-centralen. De gange jeg har haft ringet til dem har de været super-flinke, og ikke lydt som om det var til gene. Grib knoglen og ring...70 23 90 60 icon14.gif

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...