Jump to content

Recommended Posts

Besvaret
Møghunde. De skulle hellere gøre noget mere fornuftigt.
som fx at fange folk der kører sindssygt stærkt (200km/t+) i tunnelen. Det er fint for mig de står der. Ingen tvinger dig jo til at køre for stærkt.
Besvaret
Man kunne jo gætte på en personlig rekord for urimelig hastighed i tunnelen.
Det kan det da umuligt være, folk kan da ikke først være så dumme at de gør det, og så derefter praler af det !
Besvaret

Det er godt at se, at provokerende indslag stadig kan få det selvbestaltede morale politi op af stolen! Godt i er her for at pådutte andre jeres meninger og holdninger!! Forumet ville blive aaaalt for kedeligt uden. Hver gang nogen poster om at politiet er her og der, så skal der dukke et indslag op ala Brizz'. Suk!

Guest Supermule
Besvaret

Tunnelen er ikke så lang med 270 km/t.... Ergo minimerer man risikoen for at bliver fanget af vandet hvis der går hul på tunnelen............ ;) Jeg kan lige snitte 250 i ML'eren....... Havde jeg en RS6 eller andet der kunne køre over 300, så havde jeg satme gjort det!!!!!!! YEEEEEEEEEEHAAAAAAAAAAA!!!!! Jeg er så træt af de små panserbasser.......... Det er nemlig MEGET vigtigere at stå og notere bilister istedet for at koncentrere sig om de virkelig kriminelle.... Godt man bor i Sverige!!! :)

Besvaret
Tunnelen er ikke så lang med 270 km/t.... Ergo minimerer man risikoen for at bliver fanget af vandet hvis der går hul på tunnelen............ ;) Jeg kan lige snitte 250 i ML'eren....... Havde jeg en RS6 eller andet der kunne køre over 300, så havde jeg satme gjort det!!!!!!! YEEEEEEEEEEHAAAAAAAAAAA!!!!! Jeg er så træt af de små panserbasser.......... Det er nemlig MEGET vigtigere at stå og notere bilister istedet for at koncentrere sig om de virkelig kriminelle.... Godt man bor i Sverige!!! :)
Tjah det er jo med fare for moralprædieker osv. Men var det ikke engang dig der snakkede om Martin skulle køre ordenligt? Men du er sikkert en fantastisk billist er jeg sikker på, som sagtens kan håndtere en bil osv. Jeg håber bare ikke du en dag får en punktering eller noget andet med 200+ i tunnellen for jo den er jo bygget til de hastigheder specielt i morgentimerne, hvor der jo ikke er særlig mange biler i tunnellen.. (øh) I øvrigt. Prøv at læse tidligere omkring tidsforskellen på at køre i tunnellen.. Tror det var Kim der postede det.
Guest Supermule
Besvaret

Nu ved jeg ikke hvilke tidspunkter du kører på, men jeg arbejder om natten i DK. Det indebærer at jeg er på vej til SE kl 05.30 om morgenen...... Det er en god dag, hvis jeg overhaler 2 biler på vej til Sverige på det tidspunkt.... Man er tit alene i tunnelen og så er jeg HELT kold over om den står på 100, 200 eller 300km/t..... Nu har jeg prøvet at punktere med 250km/t.... Det kommer an på din dækprofil, undervogn osv om der sker noget eller ikke.... Man bremser jo heller ikke hårdt, men lader den da bare trille farten af. Har du iøvrigt hørt om gyroeffekten??? Det er langt sværere at vælte et cykelhjul i fart end et der står stille.... Så det moralske pladder gider jeg slet ikke høre på.... Og jo jeg har kommenteret Martins kørsel..... Man kan jo så diskutere hvad der er mest sindssygt. 150km/t og zigzag'e ud og ind imellem bilerne midt inde i Vellinge by kl 14 om eftermiddagen eller 250km/t i en helt øde tunnel...................... Og for lige at ridse det yderligere op.......... Jeg kører efter forholdene og ikke efter fartgrænserne.

Tjah det er jo med fare for moralprædieker osv. Men var det ikke engang dig der snakkede om Martin skulle køre ordenligt? Men du er sikkert en fantastisk billist er jeg sikker på, som sagtens kan håndtere en bil osv. Jeg håber bare ikke du en dag får en punktering eller noget andet med 200+ i tunnellen for jo den er jo bygget til de hastigheder specielt i morgentimerne, hvor der jo ikke er særlig mange biler i tunnellen.. (øh) I øvrigt. Prøv at læse tidligere omkring tidsforskellen på at køre i tunnellen.. Tror det var Kim der postede det.
Besvaret
Nu ved jeg ikke hvilke tidspunkter du kører på, men jeg arbejder om natten i DK. Det indebærer at jeg er på vej til SE kl 05.30 om morgenen...... Det er en god dag, hvis jeg overhaler 2 biler på vej til Sverige på det tidspunkt.... Man er tit alene i tunnelen og så er jeg HELT kold over om den står på 100, 200 eller 300km/t..... Nu har jeg prøvet at punktere med 250km/t.... Det kommer an på din dækprofil, undervogn osv om der sker noget eller ikke.... Man bremser jo heller ikke hårdt, men lader den da bare trille farten af. Har du iøvrigt hørt om gyroeffekten??? Det er langt sværere at vælte et cykelhjul i fart end et der står stille.... Så det moralske pladder gider jeg slet ikke høre på.... Og jo jeg har kommenteret Martins kørsel..... Man kan jo så diskutere hvad der er mest sindssygt. 150km/t og zigzag'e ud og ind imellem midt inde i Vellinge by kl 14 om eftermiddagen eller 250km/t i en helt øde tunnel...................... Og for lige at ridse det yderligere op.......... Jeg kører efter forholdene og ikke efter fartgrænserne.
Lalala.. Det var nu heller ikke moralsk pladder, men lige som du sætter dine egne grænser, kan vi jo også gøre det. At du synes det er vildt at folk køre Zigzag kl. 14 i Vellinge, er nødvendigvis ikke sindsygt for andre.. og ja iflg. din logik så skal man gøre det efter sin egen bog og ikke følge de regler der er (nu snakker jeg ikke om punkt og prikke, vi er nok ingen der kører 110 på broen og 90 i tunnellen).
Besvaret
Det er godt at se, at provokerende indslag stadig kan få det selvbestaltede morale politi op af stolen! Godt i er her for at pådutte andre jeres meninger og holdninger!! Forumet ville blive aaaalt for kedeligt uden. Hver gang nogen poster om at politiet er her og der, så skal der dukke et indslag op ala Brizz'. Suk!
Hvis du ikke kan lide lugten i bagerriet må du jo smutte...

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...