elpedro Skrevet January 27, 2006 Rapporter Skrevet January 27, 2006 Nogen der kan berige os andre potentielle 3-kunder om hvilke telefoner der er værd at gå efter? Har altid brugt Ericsson, så forventer nok at købe sådan en... Men er LG eksempelvis noget værd, og hvad med Samsung? Er det billigste at købe dem gennem 3-shoppen? Håber der er nogen der har noget de kan anbefale...
thomas_lund Besvaret January 28, 2006 Rapporter Besvaret January 28, 2006 Jeg har en Sony Ericsson z800i (mener jeg den hedder) - og den er rimelig cool. Den nyere model uden klap er også rigtig fed. Har haft den til reparation for 2 uger siden og lånte en LG. Sådan en ville jeg ALDRIG have igen. Man måtte sløve sig selv ned, så man ikke tastede for hurtigt i forhold til hvad den kunne klare. I sidste ende kommer det jo nok an på, hvad du skal bruge den til. "Bare" telefoni som mig, eller musik og alt det andet crap de sælger med. (Min mening). Ellers har jeg ikke haft nogen problemer, og også OK service
larscph Besvaret January 28, 2006 Rapporter Besvaret January 28, 2006 Heidi har haft en LG (vi har den faktisk stadig) af de billige - den er meget plastic agtig, og hun blev aldrig glad for den. Efter 5 mdr. ringede hun i oktober sidste år til 3 og sagde at den var gået i stykker - blev så tilbudt en gratis(!) SE-K608i imod at forlænge vores 3Boost abonnement med minimumsforbrug på 199 kr i 6 mdr. Det svarer alligevel til forbrugt +/- en 50'er så det var en ret fin deal. SE'en er rigtig OK og klart meget, meget bedre en LG'en. Den har en ganske anstændigt kamera, god lyd og fungerer i det hele taget fint. Så en SE-K608i kan vi altså godt anbefale herfra. Da telefonen så samtidig blev en uges tid forsinket i levering sendte de sørme også 2 billetter til Nordisk Films biografer som undskyldning forsinkelsen....
elpedro Besvaret January 28, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret January 28, 2006 OK, så tror jeg da bare at jeg holder mig til mit yndlingsmærke :-) Tak for svarene!
Guest Trine Besvaret January 28, 2006 Rapporter Besvaret January 28, 2006 OK, så tror jeg da bare at jeg holder mig til mit yndlingsmærke :-) Tak for svarene! Gør endelig det!! Jeg kender mange der har haft LG og ALLE uden undtagelse siger "næste gang ryger jeg altså på Nokia eller SonyEricsson"... Vi har 2 SE Z800i og selvom vi faktisk har haft fejl på begge så er jeg godt tilfreds. Vi skifter dog til Nokia 6280!!! når de kommer mandag.. men det er primært fordi vi er glade for gadgets og skifter telefoner lidt oftere end når de går i stykker:) Jeg har handlet med Dantalk i Roskilde, de har super fine priser samt service. www.welike.dk Min erfaring med 3 egne butikker og meget unge meget få og meget uerfarne medarbejdere..
Miriam Besvaret January 28, 2006 Rapporter Besvaret January 28, 2006 Har også SonyE, har en 600i lige nu, men har lige fået den nye 608i, som jeg ikke lige har fået i brug endnu, men det kan ik vare længe :-)
elpedro Besvaret January 31, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret January 31, 2006 Hmmmm nu var vi lige omkring 3 i Fields igår, og Ericssons er godt nok nogle mursten. Total "Krakow edition" allesammen ;-) Nu ved jeg godt at alle siger LG ikke dur, så det spurgte jeg om, og ekspedienten (som gladeligt sagde at den og den telefon var noget lort, og andre var bedre) sagde at den nye LG U880 faktisk var rigtig fin. Og hun indrømmede gladeligt at de gamle LG, samt Samsung, var noget crap, ligesom hun kun ville anbefale en af Motorolas(A1000). Kort sagt var Ericssons Z800i, K608i og LG U880 de bedste på markedet. Eftersom Ericssons er 3 gange større og vejer dobbelt så meget, hælder jeg sgu noget til LG´en. Så er der nogen der har erfaringer med lige præcis den model?
hsahirf Besvaret January 31, 2006 Rapporter Besvaret January 31, 2006 jeg har u880 i sort, og har ingen problemer haft (...i de 3 uger jeg har haft den ind til videre )
elpedro Besvaret January 31, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret January 31, 2006 ... men du er ellers tilfreds med den?
hsahirf Besvaret January 31, 2006 Rapporter Besvaret January 31, 2006 yesyes fuldt tilfreds (det skal dertil lige siges at jeg ikke er den store telefonnørd, mit behov dækkes rigeligt af alm samtale + sms)
elpedro Besvaret January 31, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret January 31, 2006 Ja jeg har samme behov... Kunne man slippe for video og stillkamera, spil osv gjorde jeg det gerne for at få en mindre telefon. Tror sgu jeg napper sårn en... Første ikke-Ericsson... Tak for svaret...
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu