Guest keld Besvaret January 30, 2006 Rapporter Besvaret January 30, 2006 he igen, nu har jeg fået skidtet til at virke!!!, spørg mig ikke hvordan men dhcp skal være slået til på både router og tlf, det er 100% sikkert, men det havde jeg nu osse prøvet , og omvendt , så aner ik hvordan det lykkeds mig at få den til at virke *S*. 1000 tak for hjælpen dog til jer begge, det er højt værdsat *SS*, meget taknemmelig *SSS* Mange hilsner keld
Gio Besvaret January 30, 2006 Rapporter Besvaret January 30, 2006 he igen, nu har jeg fået skidtet til at virke!!!, spørg mig ikke hvordan men dhcp skal være slået til på både router og tlf, det er 100% sikkert, men det havde jeg nu osse prøvet , og omvendt , så aner ik hvordan det lykkeds mig at få den til at virke *S*. 1000 tak for hjælpen dog til jer begge, det er højt værdsat *SS*, meget taknemmelig *SSS* Mange hilsner keldTillykke med sagerne! Så sparede du også lige de bas-ører ;) Har du prøvet at slukke/tænde hele kæden en gang, så du kan se om det også virker bagefter? Ellers har du jo bare problemet næste gang brødristeren hiver HFI-relæet
Guest keld Besvaret January 30, 2006 Rapporter Besvaret January 30, 2006 ha ha, nej passer utroligt meget på med min brødrister, men kan selvfølgelig godt lige prøve det( tør næsten ikke dog *GG*) men fedt at det virker, og tale kvaliteten er i top osse *S* Keld
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu