Jump to content

Recommended Posts

Besvaret

Nu har jeg ikke lige overblik over hvornår sneen rigtig lagde sig - men som det er nu, så fyger det gevaldigt her inde i byen samtidig med at sneen vælter ned.

Besvaret
Nu har jeg ikke lige overblik over hvornår sneen rigtig lagde sig - men som det er nu' date=' så fyger det gevaldigt her inde i byen samtidig med at sneen vælter ned.[/quote'] godt man er i stockholm hele ugen. Dog er det minus 10 grader lige.. eek
Guest Supermule
Besvaret

Ja, herude kan jeg heller ikke klage..... Har lige været en tur i roskilde og retur.... Det er fandme livsfarligt den måde de rytter på i DK.... Det er slet ikke til at køre i... Lige efter afkørslen til lufthavnen i retning mod S, så holder de helt op med at rydde overhalingssporet.... Skide sjovt når man kommer buldrende og så der lige pludseligt ligger 20cm sne blandet med salt og sjap.... Det er så rart at komme herover på den svenske side.... Der plover de kun, så der kan man snildt køre i venstre spor selvom der er sne... Så i iøvrigt ham der forsøgte at køre opad volden lige efter betalingsanlægget??? Han kom ikke så langt.....hahahahahahahahaha

Besvaret

Ok...de lover jo også det slår over i slud og regn senere - så der er nok lys forude. Dog kan der komme en periode med isslag, når vejret skifter. Jeg fik bare et mindre "chok" da jeg kiggede ud ad vinduet her til morgen. Det var jo lidt af en forskel fra i aftes. :D Det lader til at se værre ud end det er...men sne...det kommer der altså en del af lige nu: http://sydsvenskan.se/kamera/

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...