Gio Skrevet February 6, 2006 Rapporter Skrevet February 6, 2006 Hvordan arter vejret sig rundt om i regionen idag? Efter hvad jeg kan se i Malmö, så er mit gæt at nogle er sneet inde bag driver og fygning *g* [url=http://www.smhi.se]
Homer Besvaret February 6, 2006 Rapporter Besvaret February 6, 2006 Vi takker Herren og vor skaber for Quattro... :D
credde Besvaret February 6, 2006 Rapporter Besvaret February 6, 2006 Selv med mit forhjulstræk i Passat'en havde jeg absolut ingen problemer med at komme frem.
Gio Besvaret February 6, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret February 6, 2006 Nu har jeg ikke lige overblik over hvornår sneen rigtig lagde sig - men som det er nu, så fyger det gevaldigt her inde i byen samtidig med at sneen vælter ned.
Guest jxhab Besvaret February 6, 2006 Rapporter Besvaret February 6, 2006 Nu har jeg ikke lige overblik over hvornår sneen rigtig lagde sig - men som det er nu' date=' så fyger det gevaldigt her inde i byen samtidig med at sneen vælter ned.[/quote'] godt man er i stockholm hele ugen. Dog er det minus 10 grader lige.. eek
Guest Supermule Besvaret February 6, 2006 Rapporter Besvaret February 6, 2006 Ja, herude kan jeg heller ikke klage..... Har lige været en tur i roskilde og retur.... Det er fandme livsfarligt den måde de rytter på i DK.... Det er slet ikke til at køre i... Lige efter afkørslen til lufthavnen i retning mod S, så holder de helt op med at rydde overhalingssporet.... Skide sjovt når man kommer buldrende og så der lige pludseligt ligger 20cm sne blandet med salt og sjap.... Det er så rart at komme herover på den svenske side.... Der plover de kun, så der kan man snildt køre i venstre spor selvom der er sne... Så i iøvrigt ham der forsøgte at køre opad volden lige efter betalingsanlægget??? Han kom ikke så langt.....hahahahahahahahaha
Gio Besvaret February 6, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret February 6, 2006 Ok...de lover jo også det slår over i slud og regn senere - så der er nok lys forude. Dog kan der komme en periode med isslag, når vejret skifter. Jeg fik bare et mindre "chok" da jeg kiggede ud ad vinduet her til morgen. Det var jo lidt af en forskel fra i aftes. :D Det lader til at se værre ud end det er...men sne...det kommer der altså en del af lige nu: http://sydsvenskan.se/kamera/
Guest Supermule Besvaret February 6, 2006 Rapporter Besvaret February 6, 2006 Du kunne også kigge her: http://www.bjerring-jensen.dk/images/Webcams/Webcam%20motorveje%20dk.htm
hsahirf Besvaret February 6, 2006 Rapporter Besvaret February 6, 2006 godt man har fri idag, så man ikke behøver bevæge sig ud på sine brede baghjulstrukne sommerdæk - er der forresten nogen der lige har nogen billige vinterhjul til mercedes:D
hsahirf Besvaret February 6, 2006 Rapporter Besvaret February 6, 2006 moi? ja, den er sq lækker - nu skal al den latterlige sne bare forsvinde istedet for at blive til mere og du er glad for den nye lejlighed, går jeg ud fra?
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu