elpedro Skrevet February 9, 2006 Rapporter Skrevet February 9, 2006 Hej Læste i et indlæg at man kan argumentere for at køre en længere, men hurtigere vej, ifm befordringsfradrag. Et meget konkret eksempel: Er det så OK at regne afstanden Malmö-Gladsaxe via O3, eller skal det være den kortere vej gennem byen? Jeg har aldrig kørt de ture meget, men kommer jo til det når jeg flytter 3/3...
Guest Supermule Besvaret February 9, 2006 Rapporter Besvaret February 9, 2006 Det er ok at tage den ad O3.... Du kan få godkendt turen, da den er hurtigere end igennem byen....
BS Besvaret February 9, 2006 Rapporter Besvaret February 9, 2006 Er slet ikke i tvivl om at turen ad O3 bliver godkendt. Hvor meget længere er den?
elpedro Besvaret February 9, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret February 9, 2006 For mig (til Gladsaxe) drejer det sig om 10,5km hver vej. Det er regnet ud via Map24.com... Men tak for svarene, det lyder jo mægtigt ;-) Follow up: Jeg er lige lidt forvirret og derfor: Jeg begynder at pendle i marts, skal jeg så melde det nu (til februar lønnen) eller vente til marts med at melde det? Jeg har aldrig fået befordringsfradrag før, så jeg er sgu lidt på bar bund her :-)
Gio Besvaret February 9, 2006 Rapporter Besvaret February 9, 2006 Held og lykke med Ring 3....frem til 2008 er og bliver den Hell On Earth!
Guest Supermule Besvaret February 9, 2006 Rapporter Besvaret February 9, 2006 Nej G..... Det er MOTORRING3..... Ikke O3.... Den går igennem Glostrup... ;) Ping -t GIO Request timed out Request timed out Request timed out Request timed out Request timed out Request timed out Request timed out Request timed out :)
Gio Besvaret February 9, 2006 Rapporter Besvaret February 9, 2006 http://www.vejsektoren.dk/wimpdoc.asp?page=document&objno=107065 Men ja..."Ring 3", "Motorring 3", "M3" og "O3"...det er let at blive lidt forvirret. Så er det jo godt at i andre aldrig fejler
elpedro Besvaret February 9, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret February 9, 2006 Tjah må jo nok indrømme at det motorring 3 jeg tænkte på, og jeg havde lige glemt vejarbejdet derude... En af mine kammersjukker har programmeret det der skiltesystem (5 min til...) og siger det ikke er så slemt med forsinkelser, men det er han så også den eneste der mener ;-D
Gio Besvaret February 9, 2006 Rapporter Besvaret February 9, 2006 Tjah må jo nok indrømme at det motorring 3 jeg tænkte på' date=' og jeg havde lige glemt vejarbejdet derude...[/quote']MULE...need i say more ;)
mrode Besvaret February 9, 2006 Rapporter Besvaret February 9, 2006 For mig (til Gladsaxe) drejer det sig om 10,5km hver vej. Det er regnet ud via Map24.com... Men tak for svarene, det lyder jo mægtigt ;-) Follow up: Jeg er lige lidt forvirret og derfor: Jeg begynder at pendle i marts, skal jeg så melde det nu (til februar lønnen) eller vente til marts med at melde det? Jeg har aldrig fået befordringsfradrag før, så jeg er sgu lidt på bar bund her :-) Dit befordringsfradrag bliver beregnet på årsbasis. Derfor kan du sagtens få rettet dit forskudsskema allerede nu. Hvad du end får af ekstra fradrag bliver fordelt ud på den resterende periode der er tilbage af året, når du ændre dit forskudsskema. Du skal huske at indregne det du allerede har fået udbetalt i løn og betalt i skat når du indtaster i skemaet. Ergo bliver dit fradrag lidt større på månedsbasis hvis du venter, men i det store overblik er der ingen forskel.
Guest Supermule Besvaret February 9, 2006 Rapporter Besvaret February 9, 2006 Nej..... Jeg ringer lige til dig når jeg er i byen.... Så er der nemlig lige et par piger jeg skal ha' udlæst tanker fra.....MULE...need i say more ;)
Gio Besvaret February 9, 2006 Rapporter Besvaret February 9, 2006 Nej..... Jeg ringer lige til dig når jeg er i byen.... Så er der nemlig lige et par piger jeg skal ha' udlæst tanker fra.....*ROFL*...og så kom vi vist nok OT for denne gang. Case closed
credde Besvaret February 9, 2006 Rapporter Besvaret February 9, 2006 Det kommer an på, hvad tid man er på motorring 3 og hvilke dage, det kan faktisk godt gå som smurt! Jeg har lagt mærke til, at mandag, tirsdag og torsdag er værre end onsdag og fredag!
Mette Besvaret February 10, 2006 Rapporter Besvaret February 10, 2006 Jeg kører turen hver dag, og kører man efter kl. 6.15 er der temmelig meget kø på strækningen. Mandage er værst, der kan det ofte betale sig at køre gennem byen. :(
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu