Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

jeg havde en aftale med en kammerat fra DK om en bytur i Malmø iaften - han har desværre måtte melde afbud da hans bror er kørt galt (ikke livstruende, men nok til et ophold på hospitalet :sad: ) og han derfor skal babysitte. Jeg har haft familien på besøg i eftermiddag og fået et par pils :thumbup: Så tænker jeg jo "måske mulighed for at møde nogen debattører live?" så hvis der er nogen der har lyst til en drink eller noget og udveksle lidt erfaringer (nåja, jeg har måske ikke så meget at bidrage med grundet jeg kun har boet her 1 måneds tid, men lytter gerne til andres erfaringer :D ), så er jeg frisk på at se Malmø by night ... jeg kan også byde på en pils/sjus i Bunkeflostrand (Annestad) inden hvis det er. Nogen der er friske?

Besvaret
jeg havde en aftale med en kammerat fra DK om en bytur i Malmø iaften - han har desværre måtte melde afbud da hans bror er kørt galt (ikke livstruende, men nok til et ophold på hospitalet :sad: ) og han derfor skal babysitte. Jeg har haft familien på besøg i eftermiddag og fået et par pils :thumbup: Så tænker jeg jo "måske mulighed for at møde nogen debattører live?" så hvis der er nogen der har lyst til en drink eller noget og udveksle lidt erfaringer (nåja, jeg har måske ikke så meget at bidrage med grundet jeg kun har boet her 1 måneds tid, men lytter gerne til andres erfaringer :D ), så er jeg frisk på at se Malmø by night ... jeg kan også byde på en pils/sjus i Bunkeflostrand (Annestad) inden hvis det er. Nogen der er friske?
Øv, hvor surt for dig... og din ven... og din vens bror... :cry: Hvis jeg var dig, så tror jeg at jeg ville banke på hos den nærmeste nabo, og høre om de ville have en øl eller noget? Det har vi gjort med vores svenske naboer og det var rigtig hyggeligt... pøj pøj med det!
Besvaret

Jeg kan godt mærke "alderen" trykke lidt :laugh: Efter bytur igår, så er jeg ikke liiiiige helt klar på en omgang mere. Kroppen skal lige restituere :p Ha´ en go´ tur, hvis det lykkes. Og go´ bedring til din kammerat.

Besvaret
Kunne sagtens fristes men er bange for at afstanden er en afgørende faktor Men til sommer kan jeg helt sikkert fristes til en pils og en sjus
det ku være hyggeligt :cool:
Øv, hvor surt for dig... og din ven... og din vens bror... Hvis jeg var dig, så tror jeg at jeg ville banke på hos den nærmeste nabo, og høre om de ville have en øl eller noget? Det har vi gjort med vores svenske naboer og det var rigtig hyggeligt... pøj pøj med det!
Ja, surt for ham :cry: , men shit happens ... Jeg ville nok have det pænt mærkeligt med bare at ringe på hos nogen man ingengang har hilst på før, jeg ved ingengang hvem der bor hvor i opgangen endnu
Jeg kan godt mærke "alderen" trykke lidt Efter bytur igår, så er jeg ikke liiiiige helt klar på en omgang mere. Kroppen skal lige restituere Ha´ en go´ tur, hvis det lykkes. Og go´ bedring til din kammerat.
Tak og tak ;-) Det lykkedes, der kom 3 andre kammerater, så der røg flasker på slagthuset :laugh: der mangler en smiley med en ordentlig fadbamse;-) Kan i den forbindelse sige at jeg hele dagen idag har kunne nikke meget genkendende til det med alderen :sick:

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...