Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hey! Jeg sætter snart min PC op som media center og så køber jeg et par extendere, en til soveværelset og en til stuen. I den forbindelse har jeg 2 spørgsmål, først: Kan man lave en extra partition på sin almindelige PC, installere Windows Media center edition og så bruge den almindelige PC som media center? Andet spørgsmål er følgende: Kan man se TV2 Sputnik via sin Media center pc? Altså, mine extendere bliver koblet op til fjernsyn / projektor, og så vil jeg høre om man kan se sputnik (gennem media center pc'en) på fjernsynet?

Besvaret
Hey! Jeg sætter snart min PC op som media center og så køber jeg et par extendere, en til soveværelset og en til stuen. I den forbindelse har jeg 2 spørgsmål, først: Kan man lave en extra partition på sin almindelige PC, installere Windows Media center edition og så bruge den almindelige PC som media center? Andet spørgsmål er følgende: Kan man se TV2 Sputnik via sin Media center pc? Altså, mine extendere bliver koblet op til fjernsyn / projektor, og så vil jeg høre om man kan se sputnik (gennem media center pc'en) på fjernsynet?
Jeg ville installere Media Portal på en almindelig Windows XP og så ser jeg intet i vejen for at se via Media Center eller Media Portal.
Besvaret
Jeg får min Scaleo E om en lille måned og jeg er også meget interesseret i om jeg kan se Zulu når jeg bor i S...nogen der kan svare på det?
Det korte svar er nej. På sputnik er der udvalgte programmer fra TV2 og Zulu.
Besvaret
Windows mediacenter edition svarer til en normal windows xp pro system mæssigt, og så selvfølgelig med de ekstra mediacenter funktioner. Dvs. ikke nogen grund til at installere det på en ekstra partion.... Du kan uden problemer se tv2 sputnik via mediacenter pc´en, og også igennem extendere. Hvilken extender har du købt?? Mvh Nicolaj
Besvaret
Windows mediacenter edition svarer til en normal windows xp pro system mæssigt' date=' og så selvfølgelig med de ekstra mediacenter funktioner. Dvs. ikke nogen grund til at installere det på en ekstra partion....[/quote'] Ikke helt rigtigt. Bl.a. kan man ikke koble en XP MCE på et domæne.
Besvaret

Er den fuldstændig som XP pro? Dvs man kan godt køre alle de tungere udviklings ting på en Windows XP Media center edition? Jeg har købt en Xbox 360 til stuen, men jeg skal også have en extender til soveværelset... Er der nogle gode bud på en billig MC extender? /Morten

Besvaret
Ikke helt rigtigt. Bl.a. kan man ikke koble en XP MCE på et domæne.
Ok, det var jeg ikke klar over... har ikke haft behovet....
Jeg har købt en Xbox 360 til stuen, men jeg skal også have en extender til soveværelset... Er der nogle gode bud på en billig MC extender?
Jeg har også en xbox 360 som jeg bruger som extender i stuen... Det virker helt perfekt. Eneste problem er at alle ens divx filer skal omkonverteres til enten mpeg el. wmv filer da det er det eneste xboxen vil afspille.... men mon ikke de snart er klar med et hack til det! Jeg har desværre ikke nogen bud på en billig extender.. har selv kigget efter det, men har ikke fundet nogen til en pris der virker fornuftig ifht. xbox´en.
Besvaret

Jeg faldt lige over en media center extender til den gamle Xbox. Den koster vist omkring 4-5 hundrede på ebay. Så skal man naturligvis også have et wireless accesspoint eller lignende hvis man vil have det trådløst, men det er nu stadig meget fedt at man kan bruge den gamle maskine som extender. Vidste ellers ikke hvad jeg skulle bruge den gamle "dødsstjerne" til :-)

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...