Jump to content

Internettet er et effektivt kondom

Recommended Posts

Skrevet

Unge dyrker sikker sex på nettet Canadiske unge er vilde med at dyrke en ny form for sikker sex. Hele 87 procent af de unge dyrker nemlig sex i cyberspace, viser ny undersøgelse. Universitetsstuderende i Canada er tyet til en ny form for sikker sex. Langdistancesex er nemlig blevet populært blandt de unge canadier, viser en ny national undersøgelse. Hele 87 procent af de adspurgte unge indrømmer, at de dyrker sex gennem messenger, web-kameraer eller over telefonen. Cybersex populært Det er især spændingen ved at dyrke sex i cyberspace, der tiltaler de canadiske unge. Ifølge undersøgelsen fornøjer hele 53 procent af de unge sig nemlig med sex over messenger, skriver Reuters. Men også telefonen og web-kameraet bliver flittigt brugt, når de unge praktiserer deres sexlege. Hele 44 procent af de adspurgte studerende er nemlig flittige brugere af telefon og web-kamera. Naturlig udvikling At så mange af de studerende benytter internettets kommunikationsmuligheder overrasker Noah Gurza, der er stifter af CampusKiss.com, som er et online dating bureau for studerende. »Vi vidste godt, at de nye teknologier altid får stor tilslutning fra de unge, men vi troede ikke, at det allerede nu var blevet så populært«, siger hun om de unges cybersex-vaner til nyhedsbureauet Reuters. Noah Gurza er dog ikke overrasket over, at den unge generation er åbne for at inddrage internettet i deres sexliv. Hun mener, at det er en naturlig udvikling som følge af, at de unge er vokset op med computere. Ædru ved virtuel sex Men den store undersøgelse, hvor 2.684 studerende fra 150 canadiske universiteter deltog, afslørede også andre ting om de unge canadiers sex-vaner. Størstedelen af de studerende bryder sig nemlig ikke om at dyrke sex, mens de er alkohol-påvirkede. Hele 87 procent svarede, at de var ædru, når de dyrkede sex. :thumbup:Kilde: Politiken

Guest Supermule
Besvaret

Gio min ven........ Vi to skal ha' en alvorlig snak...... Sidde der bag skærmen som Jens Vejmand og prøve at retfærdiggøre din afhængighed at messenger.....tsk...tsk..... ;)

Besvaret
Gio min ven........ Vi to skal ha' en alvorlig snak...... Sidde der bag skærmen som Jens Vejmand og prøve at retfærdiggøre din afhængighed at messenger.....tsk...tsk..... ;)
Ja ja...tænkte jo nok den ville afstedkomme "diverse" kommentarer. :laugh: Hér poster jeg en sjov/oplysende kommentar om canadiske studerendes sexliv...og straks er jeg stemplet som cybersex-junkie, med indtil flere webcams strategisk placeret i lejligheden...og sikkert også sponsoraftaler med Logitech og Kleenex *suk*...haha
Guest Supermule
Besvaret

Jeg synes det er ok..... Synes det er iorden at du gør som din terapeut siger du skal.... Man skal leve sine lyster fuldt ud....;)

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...