ThomasNielsen Skrevet February 14, 2006 Rapporter Skrevet February 14, 2006 Hejsa allesammen, Jeg flytter til Annestad på fredag d. 17/2-2006 og har prøvet at huske alt det praktiske man nu engang skal når man flytter over broen... men der er helt sikkert noget jeg har glemt. Derfor vil jeg gerne hører jeres erfaringer om da i flyttede herover :-) På forhånd tak...
Guest Trine Besvaret February 14, 2006 Rapporter Besvaret February 14, 2006 Hvad tænker du specielt på? Når man ikke ved hvad du har husket er det svært at tage stilling til hvad du har glemt:)
ThomasNielsen Besvaret February 14, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret February 14, 2006 Tænkte på alle de praktiske ting i opdagede bagefter i havde glemt.. forsikringer, flytte meddelser etc. etc.... Hvad tænker du specielt på? Når man ikke ved hvad du har husket er det svært at tage stilling til hvad du har glemt:)
Gio Besvaret February 14, 2006 Rapporter Besvaret February 14, 2006 Tænkte på alle de praktiske ting i opdagede bagefter i havde glemt.. forsikringer' date=' flytte meddelser etc. etc....[/quote']Number One: Sørg for at du er tilmeldt et el-selskab - ellers risikerer du at flytte ind i en lejlighed uden strøm Alle de indflytnings-praktiske ting kan din mægler, som regel, være behjælpelig med.
repeat Besvaret February 15, 2006 Rapporter Besvaret February 15, 2006 I Annestad betaler man EL over huslejen. Så der behøver man ikke at melde sig til et el-selskab. Det hele virker...
Gio Besvaret February 15, 2006 Rapporter Besvaret February 15, 2006 I Annestad betaler man EL over huslejen. Så der behøver man ikke at melde sig til et el-selskab. Det hele virker...Forrygende...one less thing to worry about :)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu