Jump to content

Recommended Posts

• 5 months later...
Besvaret

Jeg ved kun at det ligger på den anden side af motortrafikvejen i forhold til hvor jeg bor, men har da været rundt derovre et par gange , og en kammi som var interreseret i en lejlighed derovre.... meget af det så pænt nok ud.....

Besvaret

Mit indtryk er også, at det er et helt ok område. Min løberute går ofte igennem Söderkulla og jeg har ikke set noget der var til at rynke på næsen over. Der er heller ikke så langt til togstationen Malmö Syd Svågertorp derfra. Jeg var selv ved at købe der i tidernes morgen. Men to dage efter jeg sagde jeg ville have den, ringede min mægler slukøret og sagde at personen havde to mæglere på og at lejligehden faktisk allerede var solgt, da jeg var ude at kigge på den. Men sælger havde ikke sagt noget i tilfælde af, at køber blev afvist af banken. Den besked reddede ikke ligefrem min dag. Heldigvis fandt jeg noget bedre et par uger efter - dog i et andet område af Malmö.

Besvaret

Det lyder lovende - var ellers ved at blive noget nervøs - da jeg syntes det var noget billigt. Nogen der kan komme med et hint, om hvor langt der er til ørestaden (bil) derfra? Og hvor langt der er til hovedbanen med tog?

Besvaret
Det lyder lovende - var ellers ved at blive noget nervøs - da jeg syntes det var noget billigt. Nogen der kan komme med et hint, om hvor langt der er til ørestaden (bil) derfra? Og hvor langt der er til hovedbanen med tog?
med tog til kbh. h er der ca. 25-28 minutter fra malmø syd. fra säderkulla til malmø syd vil jeg skyde på der er 10-15 min. på cykel har kun hørt godt om söderkulla
  • 3 weeks later...
Besvaret

Hej!

med tog til kbh. h er der ca. 25-28 minutter fra malmø syd. fra säderkulla til malmø syd vil jeg skyde på der er 10-15 min. på cykel
Lige en sidebemærkning. Jeg bor på Serenadgatan (Högaholm) og det kan blive relevant for mig at cykle til Malmö Syd/Svågertorp, men jeg kan ikke finde ud af hvilke veje man må cykle på? Må man cykle i den der rundkørsel? Må man cykle på den vej der fører til rundkørslen? Jeg ser aldrig nogen cyklister der, og kan ikke se plads til cyklister heller, så er derfor usikker på om man må cykle der? Og hvis der er nogle der kender til en genvej bestående af cykelstier udenom vejene, så sig endelig til :) På forhånd tak for hjælpen! Mvh, Anine
Besvaret
Hej! Lige en sidebemærkning. Jeg bor på Serenadgatan (Högaholm) og det kan blive relevant for mig at cykle til Malmö Syd/Svågertorp, men jeg kan ikke finde ud af hvilke veje man må cykle på? Må man cykle i den der rundkørsel? Må man cykle på den vej der fører til rundkørslen? Jeg ser aldrig nogen cyklister der, og kan ikke se plads til cyklister heller, så er derfor usikker på om man må cykle der? Og hvis der er nogle der kender til en genvej bestående af cykelstier udenom vejene, så sig endelig til :) På forhånd tak for hjælpen! Mvh, Anine
Medborgerhuse og turistkontoret på centralstationen har alle et kort over cykelvejnettet i Malmö. Kortet fås gratis.
  • 2 weeks later...
Besvaret

Cykelsti..... ...........på Serenadgatan. Der findes en cykelsti over bag ved de 8 højhuse. Den fører ud til SvågerTorp. Det kan godt være en smule kringlet at finde derud. Det tager ca 10 min på cykel.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...