Mmmelissa555 Skrevet February 17, 2006 Rapporter Skrevet February 17, 2006 hej, jeg har en veninde der er blevet tilbudt en lejlighed i söderkulla. Er der nogle der kender det sted?
koustrup Besvaret August 10, 2006 Rapporter Besvaret August 10, 2006 Hmm... ingen der kan hjælpe den unge dame (også måske mig :-))
claus Besvaret August 11, 2006 Rapporter Besvaret August 11, 2006 Jeg ved kun at det ligger på den anden side af motortrafikvejen i forhold til hvor jeg bor, men har da været rundt derovre et par gange , og en kammi som var interreseret i en lejlighed derovre.... meget af det så pænt nok ud.....
aj Besvaret August 11, 2006 Rapporter Besvaret August 11, 2006 Mit indtryk er også, at det er et helt ok område. Min løberute går ofte igennem Söderkulla og jeg har ikke set noget der var til at rynke på næsen over. Der er heller ikke så langt til togstationen Malmö Syd Svågertorp derfra. Jeg var selv ved at købe der i tidernes morgen. Men to dage efter jeg sagde jeg ville have den, ringede min mægler slukøret og sagde at personen havde to mæglere på og at lejligehden faktisk allerede var solgt, da jeg var ude at kigge på den. Men sælger havde ikke sagt noget i tilfælde af, at køber blev afvist af banken. Den besked reddede ikke ligefrem min dag. Heldigvis fandt jeg noget bedre et par uger efter - dog i et andet område af Malmö.
koustrup Besvaret August 12, 2006 Rapporter Besvaret August 12, 2006 Det lyder lovende - var ellers ved at blive noget nervøs - da jeg syntes det var noget billigt. Nogen der kan komme med et hint, om hvor langt der er til ørestaden (bil) derfra? Og hvor langt der er til hovedbanen med tog?
Toft Besvaret August 13, 2006 Rapporter Besvaret August 13, 2006 Nogen der kan komme med et hint' date=' om hvor langt der er til ørestaden (bil) derfra? Og hvor langt der er til hovedbanen med tog?[/quote'] www.se.map24.com :th2:
thygesen Besvaret August 14, 2006 Rapporter Besvaret August 14, 2006 Jeg bor selv i Söderkulla i 3v. Jeg er meget glad for området, det er rimeligt stille og godt. Der er ca. 25 min til Ørestaden fra Nette i Söderkulla
titta Besvaret August 21, 2006 Rapporter Besvaret August 21, 2006 Det lyder lovende - var ellers ved at blive noget nervøs - da jeg syntes det var noget billigt. Nogen der kan komme med et hint, om hvor langt der er til ørestaden (bil) derfra? Og hvor langt der er til hovedbanen med tog? med tog til kbh. h er der ca. 25-28 minutter fra malmø syd. fra säderkulla til malmø syd vil jeg skyde på der er 10-15 min. på cykel har kun hørt godt om söderkulla
kim poulsen Besvaret September 6, 2006 Rapporter Besvaret September 6, 2006 Min kæreste og jeg bor selv i Söderkulla og vi er meget glade for det, selvom vi ikke har boet her så længe.
Anine Besvaret September 10, 2006 Rapporter Besvaret September 10, 2006 Hej! med tog til kbh. h er der ca. 25-28 minutter fra malmø syd. fra säderkulla til malmø syd vil jeg skyde på der er 10-15 min. på cykel Lige en sidebemærkning. Jeg bor på Serenadgatan (Högaholm) og det kan blive relevant for mig at cykle til Malmö Syd/Svågertorp, men jeg kan ikke finde ud af hvilke veje man må cykle på? Må man cykle i den der rundkørsel? Må man cykle på den vej der fører til rundkørslen? Jeg ser aldrig nogen cyklister der, og kan ikke se plads til cyklister heller, så er derfor usikker på om man må cykle der? Og hvis der er nogle der kender til en genvej bestående af cykelstier udenom vejene, så sig endelig til :) På forhånd tak for hjælpen! Mvh, Anine
aj Besvaret September 10, 2006 Rapporter Besvaret September 10, 2006 Hej! Lige en sidebemærkning. Jeg bor på Serenadgatan (Högaholm) og det kan blive relevant for mig at cykle til Malmö Syd/Svågertorp, men jeg kan ikke finde ud af hvilke veje man må cykle på? Må man cykle i den der rundkørsel? Må man cykle på den vej der fører til rundkørslen? Jeg ser aldrig nogen cyklister der, og kan ikke se plads til cyklister heller, så er derfor usikker på om man må cykle der? Og hvis der er nogle der kender til en genvej bestående af cykelstier udenom vejene, så sig endelig til :) På forhånd tak for hjælpen! Mvh, Anine Medborgerhuse og turistkontoret på centralstationen har alle et kort over cykelvejnettet i Malmö. Kortet fås gratis.
Gio Besvaret September 10, 2006 Rapporter Besvaret September 10, 2006 http://malmo.se/html/www/malmokarta/karta/lev1/t1-1_map.html --> klik på dit område --> klik på "Cykelvägar"...og så er det bare at knokle derudaf :)
ednob Besvaret September 25, 2006 Rapporter Besvaret September 25, 2006 Cykelsti..... ...........på Serenadgatan. Der findes en cykelsti over bag ved de 8 højhuse. Den fører ud til SvågerTorp. Det kan godt være en smule kringlet at finde derud. Det tager ca 10 min på cykel.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu