IdaJo Skrevet February 17, 2006 Rapporter Skrevet February 17, 2006 Er det bare mig, eller er det noget af en fordel at man som dansker bosat i Sverige BÅDE kan holde med DK og Sverige...?! Et eksempel... Når VM begynder til sommer hopper jeg i min gul/blå trøje og hepper entusiastisk på Zlatan, Henke og de andre svenske killar, både fordi de er et talentfuldt hold men selvfølgelig også pga. Danmarks tragiske fravær. Hvad angår herrehåndbold; Sverige var for første gang i årevis ikke med ved EM-slutrunden, men til gengæld klarede de danske drenge ærterne og fik medaljer med hjem. FOR FEDT! Mere aktuelt: Vinterolympiaden... Danmarks ynkelige bidrag (ikke personligt ment, det henviser kun til mængden) er curlingdamerne (og er curling overhovedet en sport??) hvorimod svenskerne - af åbenlyse grunde - har mange medaljehåb! Jeg har fx her til aften jublet over 'DamKronorna' som har spillet sig i finalen. Jeg er normalt ikke den store fan af ishockey, men sikke en kamp! Det var sådan set bare det... :) Fedt at man kan vælge og vrage! :th2:
annaogmichael Besvaret February 17, 2006 Rapporter Besvaret February 17, 2006 Er enig med dig, at der selvfølgeligt giver lidt flere mulighede for at juble. hørte kampen mellem Sverige - Usa på radioen i dag. troede aldrig at jeg ville få et adrenalinkick af at høre tøsehockey. :th2: på den anden side, opstår problemet selvfølgeligt når Danmark og Sverige næste år skal mødes for at spille om at komme med til EM-slutrunden 2008 kunne være sjovt at høre om alle herinde holder med Danmark når møder Sverige.
credde Besvaret February 18, 2006 Rapporter Besvaret February 18, 2006 Selvfølgelig holder man da med Danmark!
Gio Besvaret February 18, 2006 Rapporter Besvaret February 18, 2006 Selvfølgelig holder man da med Danmark!Jeps....Danmark har første prioritet. Og når de så enten har spillet som en sæk kartofler' date=' eller dummet sig på anden vanlig vis, [i']så er det Sverige jeg hepper på. :D
elpedro Besvaret February 18, 2006 Rapporter Besvaret February 18, 2006 Helt enig. Vi havde lige skrevet under på vores købsaftale da Dk endeligt missede sommerens Vm, og så var det jo rart at grine af kollegerne og sige at jeg jo bare holder med mit nye hjemland istedet :-) [sidder lige nu og ser Foppa og drengene slagte Letland... smukt...] ... Men hvad sker der med ham sportsværten på SVT med sideskilningen? Damn, mange svenskere ser en smule fimsede ud, men han slår da alt ;-) Mht Dk-Se i kvalen til 08, så kan der ikke være tvivl, på samme måde som MFF aldrig kan erstatte byens hold :-)
Lynge Besvaret February 18, 2006 Rapporter Besvaret February 18, 2006 Danmark naturligvis, alt andet er jo landsforædderi:fight:
Kim H Besvaret February 19, 2006 Rapporter Besvaret February 19, 2006 ... Men hvad sker der med ham sportsværten på SVT med sideskilningen? Damn, mange svenskere ser en smule fimsede ud, men han slår da alt ;-) Hvis jeg ikke tager meget fejl, så gør du grin med Peter Jihde - pas på med det Han vandt en (svensk) folkelig afstemning om bedste TV-vært Og - han er vist den eneste TV-interviewer der er sluppet godt fra at tiltale den svenske konge med du i stedet for De ... Det her kan blive værre end tegningerne i JyllandsPosten ... Måske skulle vi opfordre moderator til at fjerne både dit og mit indlæg;)
Gio Besvaret February 20, 2006 Rapporter Besvaret February 20, 2006 Det her kan blive værre end tegningerne i JyllandsPosten ... Måske skulle vi opfordre moderator til at fjerne både dit og mit indlæg;)Han kan sgu´ da bare skifte frisure! ;) Så er jeg da græsk-katolsk om han er svenskens sports-kändis-kæledægge nummer ét.
elpedro Besvaret February 20, 2006 Rapporter Besvaret February 20, 2006 Tjah, jeg vil jo nødig ligge mig ud med svenskerne allerede inden store flyttedag... Der er jo ingen grund til at gøre flere arrige på danskerne ;-) Så jeg omformulerer: Hvem er dog den yderst velklædte herre med den lyse sideskilning og den mandlige opførsel på sporten (fniiiiiiis)...
Humle Besvaret February 25, 2006 Rapporter Besvaret February 25, 2006 Bryder mig ikke om Zlatan Arrogance når det er værst og så er han heller ikke nogen særlig god fodbold spiller
göte_børge Besvaret February 25, 2006 Rapporter Besvaret February 25, 2006 Er det bare mig' date=' eller er det noget af en fordel at man som dansker bosat i Sverige BÅDE kan holde med DK og Sverige...?! [/quote'] Som svensk i Danmark har jag det på samma sätt. Så länge det inte är en kamp mellan sverige och danmark håller jag på båda lagen. Att vara kaxig svensk i Danmark kan för övrigt bli dyrt. Vid en handbollskamp mellan Sverige och Danmark för några år sedan (i slutet av sveriges storhetstid) lovade jag bjuda hela kontoret på champagne om Danmark vann. Har ni en aning om hur lite mängdrabatt man får på gula änkan?
Guest Trine Besvaret February 25, 2006 Rapporter Besvaret February 25, 2006 Har ni en aning om hur lite mängdrabatt man får på gula änkan? Det kommer vel an på hvem man kender?????? Næste gang du taber (JUHUU) så skriv lige til mig først, så kan det være jeg kan afhjælpe problemet:lol:
göte_børge Besvaret February 25, 2006 Rapporter Besvaret February 25, 2006 Det kommer vel an på hvem man kender?????? Næste gang du taber (JUHUU) så skriv lige til mig først' date=' så kan det være jeg kan afhjælpe problemet:lol:[/quote'] Tak Moerke. Jeg vender nok tilbage til dig rimligt hurtigt. Jeg er ikke særligt god til væddemål...
Lynge Besvaret February 27, 2006 Rapporter Besvaret February 27, 2006 Bryder mig ikke om Zlatan Arrogance når det er værst og så er han heller ikke nogen særlig god fodbold spiller Ahh jeg vil nu sige man skal være små blind eller vide ualmindelig lidt om fodbold for at sige at Zlatan ikke er en go fodbold spiller. Hans fodbold talent fejler ikke noget.........det er hans opførelse den er gal med!
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu