kpc1983 Skrevet February 18, 2006 Rapporter Skrevet February 18, 2006 Hej gut/-gutinder...! Sidder med et "lille problem". Eller det er jo ikke et rigtig problem, for det kan nemt løses, meeen man vil gerne gøre sit bedste. Lyder det intersandt....? Nå men kæresten har fødselsdag på søndag i næste uge (26.02). Skal nu have købt en gave til kæresten. Hun har masser af ønsker, men vil gerne give en hel special gave. Ikke bare nogle bøger, og noget i den retning, men noget hun virkelig vil elske. Vi har været sammen i snart 5år og syntes snart at jeg har givet hende alt, som virkelig er på hende "hitliste", og har ikke rigtig løsten til at give hende det igen. Hvis i forstår... Så nu spørger jeg til jeres gode, giniale, smutte og kloge fantasi. HVAD SKAL JEG GIVE HENDE...? Det skal gerne være noget lidt romanstik, og helt noget hun sent vil glemme. For hun er jo min dejlige kæreste Hehe...! Håber at der er nogle af jer der vil hjælpe. Piger = I ved jo hvad i kan lide. Drenge = I har måske nogle kloge råd. ALT kan bruges. På forhånd TAK KPC
Guest jxhab Besvaret February 18, 2006 Rapporter Besvaret February 18, 2006 Det er jo her du skulle ha brugt lyttebøfferne hele året og fundet ud af hvad hun gerne ville have. Men det er jo svært, piger er forskellige, så jeg ved ikke lige hvad din kæreste kan lide jo =) Kan hun måske have nævnt et eller andet hun synes var lækkert eller flot, en dag i var ude og shoppe eller noget? En lille hundevalp? hvad ved jeg.. Somregel plejer kvinder jo at give udtryk for hvad de kan lide, man skal bare lige lytte efter =) Held og lykke, jeg håber du finder noget godt =)
Miriam Besvaret February 18, 2006 Rapporter Besvaret February 18, 2006 Så må vi jo bare håbe hun ikke læse på denne side, for så kan det give bagslag hvis hun finder ud af at det ikke var dig selv der havde været kreativ :)
kpc1983 Besvaret February 18, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret February 18, 2006 Så må vi jo bare håbe hun ikke læse på denne side' date=' for så kan det give bagslag hvis hun finder ud af at det ikke var dig selv der havde været kreativ :)[/quote'] Hun læser ikke herinde
Maria Besvaret February 18, 2006 Rapporter Besvaret February 18, 2006 Så må sælgeren jo lige komme frem :) og jeg vil så foreslå en diamant "prinsesse"ring. En ring, som kan byttes til en med en større sten inden for 2år- så har du også en gave til næste gang og næste gang osv... Vi har gode priser der hvor jeg arbejder :)
Nenad Besvaret February 18, 2006 Rapporter Besvaret February 18, 2006 Gå ind i et musik studie og indspil en sang til hende.... Min kone er stadig helt op og kører selv om det nu er 2 år siden.... Mvh Nenad
Persson Besvaret February 18, 2006 Rapporter Besvaret February 18, 2006 Der er jo rigtigt mange muligheder.. vaskebrædt (gerne med solidt egetræ's håndtag) strygejern (evt et af de nye der kører på EL) bæutyboks (fås i naturtro zebra eller leopard plys) hvis budgettet er lidt mere skrabet.. ny opvaskebørste (solide hestehår - de holder bedre) skosværte og pudse klud (en solid kombinationsgave som giver glæde i årevis) gummihandsker (fås i flere farver, og har bred anvendelse) Held og lykke - med ovennævnte gaver går du næppe galt i byen, og kan se frem til flere års hengivenhed (fra din lokale pizza mafia og gutterne fra bodegaen)..
Miriam Besvaret February 18, 2006 Rapporter Besvaret February 18, 2006 Der er jo rigtigt mange muligheder.. vaskebrædt (gerne med solidt egetræ's håndtag) strygejern (evt et af de nye der kører på EL) bæutyboks (fås i naturtro zebra eller leopard plys) hvis budgettet er lidt mere skrabet.. ny opvaskebørste (solide hestehår - de holder bedre) skosværte og pudse klud (en solid kombinationsgave som giver glæde i årevis) gummihandsker (fås i flere farver, og har bred anvendelse) Held og lykke - med ovennævnte gaver går du næppe galt i byen, og kan se frem til flere års hengivenhed (fra din lokale pizza mafia og gutterne fra bodegaen).. Hvor er du dog romantisk Persson Hvad med en oplevelse, eller lidt lækkert herfra http://www.dermabelle.dk/ Det har jeg tidl. fået og det kan altid bruges
thomas_lund Besvaret February 18, 2006 Rapporter Besvaret February 18, 2006 Et hit er altid en romantisk weekend uden børn (skulle i have sådanne). Tag et sted hen hvor der bliver kræset for hende/jer, lidt champagne på værelset og lignende. Man kan være rigtig heldig at finde gode ture på DTF travel (www.dtftravel.dk) til endda meget rimelige penge
BS Besvaret February 18, 2006 Rapporter Besvaret February 18, 2006 Hvad med en oplevelse' date=' eller lidt lækkert herfra [url']http://www.dermabelle.dk/ Det har jeg tidl. fået og det kan altid bruges Det er da en sikker vinder det der!:th2:
Miriam Besvaret February 18, 2006 Rapporter Besvaret February 18, 2006 Det er da en sikker vinder det der!:th2: Ja en god behandling derinde, give gode point
Gio Besvaret February 19, 2006 Rapporter Besvaret February 19, 2006 Vi har været sammen i snart 5år og syntes snart at jeg har givet hende alt, som virkelig er på hende "hitliste" Det skal gerne være noget lidt romanstik, og helt noget hun sent vil glemme. For hun er jo min dejlige kæreste Hehe...!Du skal ned på knæ, skal du. Med ringen parat, og et dybfølt "jeg elsker dig - vil du gifte dig med mig?". :th2:
ccdj Besvaret February 19, 2006 Rapporter Besvaret February 19, 2006 Du skal ned på knæ, skal du. Med ringen parat, og et dybfølt "jeg elsker dig - vil du gifte dig med mig?". :th2: Jeg holder helt med Gio.....efter 5 år må det være det "største" og mest romantiske du kan gøre ;) Ellers et spa ophold bare jer to, hvor jeres sanser kan blive forkælet og i kan forkæle hinanden en weekend til paris :th2: held og lykke med det!! smil fra Christina
Miriam Besvaret February 19, 2006 Rapporter Besvaret February 19, 2006 Jeg holder helt med Gio.....efter 5 år må det være det "største" og mest romantiske du kan gøre ;) Ellers et spa ophold bare jer to, hvor jeres sanser kan blive forkælet og i kan forkæle hinanden en weekend til paris :th2: held og lykke med det!! smil fra Christina Så var der lige et tips til Christinas kæreste til den næste gang han skal ud og købe :D
ccdj Besvaret February 19, 2006 Rapporter Besvaret February 19, 2006 Så var der lige et tips til Christinas kæreste til den næste gang han skal ud og købe :D ja ja.....Men manden herhjemme læser ikke inde på forummet :( Og desværre han har sku' ikke været nede på knæ (han er ikk' ligefrem romantisk) ...Men giftes skal vi da, han bliver 30 til sommer så der er dømt Havefest hvor hele den pukkelryggede bliver inviteret......Men de ved så ikke vi lige skal en tur op i den lokale kirke og giftes det bliver jo sjovt at se hvordan folk reagerer på det :D smil fra Christina
Miriam Besvaret February 19, 2006 Rapporter Besvaret February 19, 2006 ja ja.....Men manden herhjemme læser ikke inde på forummet :( Og desværre han har sku' ikke været nede på knæ (han er ikk' ligefrem romantisk) ...Men giftes skal vi da, han bliver 30 til sommer så der er dømt Havefest hvor hele den pukkelryggede bliver inviteret......Men de ved så ikke vi lige skal en tur op i den lokale kirke og giftes det bliver jo sjovt at se hvordan folk reagerer på det :D smil fra Christina Så kan han jo nå det endnu :-)
kpc1983 Besvaret February 19, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret February 19, 2006 Du skal ned på knæ, skal du. Med ringen parat, og et dybfølt "jeg elsker dig - vil du gifte dig med mig?". :th2: NEVER...! Skal ikke på knæ for hende endnu. Om 3½-4år kan vi snakke om det, men ikke nu. Har godt nok været sammen i snart 5år meeen det er ikke lige det vi har i tankerne. Det skal jo nok komme en dag. Men har tænkt på lidt pleje til hende. Har dog ikke en stor økonomi til at give af. Må koste op til 800-1000,- Mere er der simpelhen ikke råd til. Men mange tak for jeres forslag pt. I må meget gerne komme med flere.
Guest Mie Besvaret February 20, 2006 Rapporter Besvaret February 20, 2006 [quote=kpc1983 Men har tænkt på lidt pleje til hende. Har dog ikke en stor økonomi til at give af. Må koste op til 800-1000,- Mere er der simpelhen ikke råd til. Men mange tak for jeres forslag pt. I må meget gerne komme med flere.
Miriam Besvaret February 20, 2006 Rapporter Besvaret February 20, 2006 Jamen jeg har da flere steder oppe i ærmet, her kan man få romantiske behandlinger sammen. Har brugt det sted meget før i tiden, og de ved sku hvad de lavet :-) http://nimat.dk/
Guest Mie Besvaret February 20, 2006 Rapporter Besvaret February 20, 2006 Jamen jeg har da flere steder oppe i ærmet, her kan man få romantiske behandlinger sammen. Har brugt det sted meget før i tiden, og de ved sku hvad de lavet :-) http://nimat.dk/ Ajjj - det er altså super :th2:
kpc1983 Besvaret February 20, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret February 20, 2006 Takker mange gange for jeres hjælp. Det har været utroligt dejligt. Miriam En xtra gang tak til dig, da det var dig der fandt lige det jeg søgte. TAAAAAK... Dette er menu'en for mig og kæresten: Luksusbehandling Den første halve time bruges til forkælelse af sjæl og fødder. Lidt varmt at drikke og et dejligt fodbad samt valg af aromaolie til din massage. Herefter 1 times massage. Til slut kan du nyde 1 glas vin og frugt i vores dejlige rammer. Varighed 1½ time. Pris 700,- kr. pr. person Men endnu engang tak for jeres altid dejlige hjælp, og ikke mindst hurtige :th2:
Miriam Besvaret February 20, 2006 Rapporter Besvaret February 20, 2006 Takker mange gange for jeres hjælp. Det har været utroligt dejligt. Miriam En xtra gang tak til dig, da det var dig der fandt lige det jeg søgte. TAAAAAK... Dette er menu'en for mig og kæresten: Luksusbehandling Den første halve time bruges til forkælelse af sjæl og fødder. Lidt varmt at drikke og et dejligt fodbad samt valg af aromaolie til din massage. Herefter 1 times massage. Til slut kan du nyde 1 glas vin og frugt i vores dejlige rammer. Varighed 1½ time. Pris 700,- kr. pr. person Men endnu engang tak for jeres altid dejlige hjælp, og ikke mindst hurtige :th2: Jeg har selv prøvet den behandling og det er det hele værd, god fornøjelse og selv tak ;)
kpc1983 Besvaret February 20, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret February 20, 2006 Jeg har selv prøvet den behandling og det er det hele værd' date=' god fornøjelse og selv tak ;)[/quote'] Jamen jeg glæder mig også helt vildt...!
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu