Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hej Ja nu har jeg godt nok altid syntes at kontant var et temmelig useriøst program men emnet er alligevel interessant nok til at jeg må kigge med i aften og så ville jeg lige fortælle det hvis nogen ikke at set programmet og var interesseret Det skulle handle om Telefin kunder der har mistet forbindelsen DR1 kl 21:25 Mvh Dennis

Besvaret
Well...skal jo nok lige lures. Der falder nok nogle finker af fadet - plus lidt info om andre selskaber.
Nå...det var ikke meget faktuel info der kom for dagen i dén udsendelse. Nogen burde måske have advaret Morten Wagner, Direktør for Telefin, om at stille op på TV, når han mest af alt lignede én der havde lyst til at læse op af et manuskript. Fordi fornuftige svar på tiltale havde han bestemt ikke. Og kunne han være kravlet i et musehul, så havde han nok gjort det. Nå men...jeg blev ikke klogere end jeg var kl 21:25. Telefin fik bare understreget sin status som ultra-discount-selskab, og ikke værende i stand til at levere den vare de lovpriser på deres hjemmeside. Det er set før - og det er ikke måden at drive et firma på.
Besvaret

har selv Telsome. Samme priser, samme adapter som den viste og det virker på præcis samme måde, altså ikke. Her er det så faktisk endnu værre da adapteren samtidig går ind og smadrer internetforbindelsen ud til computerne den adapter røg hurtigt i skabet :-((

Besvaret
har selv Telsome. Samme priser, samme adapter som den viste og det virker på præcis samme måde, altså ikke. Her er det så faktisk endnu værre da adapteren samtidig går ind og smadrer internetforbindelsen ud til computerne den adapter røg hurtigt i skabet :-((
Der blev vist en Grandstream HandyTone486, og jeg havde selv en 286 som virkede fint. P.t. bruger jeg en decideret IP-telefon fra samme selskab (BudgeTone101), som også virker fint. HandyTone486´eren ved jeg bl.a. Thomas Hansen herinde bruger - og det endda med en fax tilsluttet også. Inden jeg siger at du er en spade til at konfigurere den (;)), så har jeg hørt om mange som har dårlige erfaringer med Grandstream HandyTone-adaptorerne.
Besvaret

bare kald mig en spade til det for det er jeg. Jeg burde også have taget mig sammen til at ringe ind og brokke mig lidt. Det må jeg hellere få gjort. Der står jo på hjemmesiden at alle kan finde ud af det og man ikke skal gøre andet ud over at sætte ledninger i ;-)

Besvaret
bare kald mig en spade til det for det er jeg
Well..ok - men det var oprindeligt skrevet med et glimt i øjet. Deraf den blinkende smiley i parentes :)
Jeg burde også have taget mig sammen til at ringe ind og brokke mig lidt. Det må jeg hellere få gjort. Der står jo på hjemmesiden at alle kan finde ud af det og man ikke skal gøre andet ud over at sætte ledninger i ;-)
Svar: "Prøv at tænde og slukke for din adapter imens du taler i telefonen"...:lol:
Besvaret

Jeg kører Telsome på Grandstream 486.... ingen udfald ingen knas ingen problemer med at køre internet ved siden af....

Besvaret
Nå...det var ikke meget faktuel info der kom for dagen i dén udsendelse. Nogen burde måske have advaret Morten Wagner, Direktør for Telefin, om at stille op på TV, når han mest af alt lignede én der havde lyst til at læse op af et manuskript. Fordi fornuftige svar på tiltale havde han bestemt ikke. Og kunne han være kravlet i et musehul, så havde han nok gjort det. Nå men...jeg blev ikke klogere end jeg var kl 21:25. Telefin fik bare understreget sin status som ultra-discount-selskab, og ikke værende i stand til at levere den vare de lovpriser på deres hjemmeside. Det er set før - og det er ikke måden at drive et firma på.
Kan man forestille sig et produkt fra Freeway der funker godt ? Bare se på hvor tit deres Freepay system er nede. Jeg ville godt nok blive sur hvis jeg mistede salg,fordi deres service var nede.
  • 2 weeks later...

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...