thn Skrevet February 21, 2006 Rapporter Skrevet February 21, 2006 Hej Ja nu har jeg godt nok altid syntes at kontant var et temmelig useriøst program men emnet er alligevel interessant nok til at jeg må kigge med i aften og så ville jeg lige fortælle det hvis nogen ikke at set programmet og var interesseret Det skulle handle om Telefin kunder der har mistet forbindelsen DR1 kl 21:25 Mvh Dennis
Gio Besvaret February 21, 2006 Rapporter Besvaret February 21, 2006 Well...skal jo nok lige lures. Der falder nok nogle finker af fadet - plus lidt info om andre selskaber.
Gio Besvaret February 21, 2006 Rapporter Besvaret February 21, 2006 Well...skal jo nok lige lures. Der falder nok nogle finker af fadet - plus lidt info om andre selskaber.Nå...det var ikke meget faktuel info der kom for dagen i dén udsendelse. Nogen burde måske have advaret Morten Wagner, Direktør for Telefin, om at stille op på TV, når han mest af alt lignede én der havde lyst til at læse op af et manuskript. Fordi fornuftige svar på tiltale havde han bestemt ikke. Og kunne han være kravlet i et musehul, så havde han nok gjort det. Nå men...jeg blev ikke klogere end jeg var kl 21:25. Telefin fik bare understreget sin status som ultra-discount-selskab, og ikke værende i stand til at levere den vare de lovpriser på deres hjemmeside. Det er set før - og det er ikke måden at drive et firma på.
thn Besvaret February 21, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret February 21, 2006 har selv Telsome. Samme priser, samme adapter som den viste og det virker på præcis samme måde, altså ikke. Her er det så faktisk endnu værre da adapteren samtidig går ind og smadrer internetforbindelsen ud til computerne den adapter røg hurtigt i skabet :-((
Gio Besvaret February 21, 2006 Rapporter Besvaret February 21, 2006 har selv Telsome. Samme priser, samme adapter som den viste og det virker på præcis samme måde, altså ikke. Her er det så faktisk endnu værre da adapteren samtidig går ind og smadrer internetforbindelsen ud til computerne den adapter røg hurtigt i skabet :-((Der blev vist en Grandstream HandyTone486, og jeg havde selv en 286 som virkede fint. P.t. bruger jeg en decideret IP-telefon fra samme selskab (BudgeTone101), som også virker fint. HandyTone486´eren ved jeg bl.a. Thomas Hansen herinde bruger - og det endda med en fax tilsluttet også. Inden jeg siger at du er en spade til at konfigurere den (;)), så har jeg hørt om mange som har dårlige erfaringer med Grandstream HandyTone-adaptorerne.
thn Besvaret February 21, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret February 21, 2006 bare kald mig en spade til det for det er jeg. Jeg burde også have taget mig sammen til at ringe ind og brokke mig lidt. Det må jeg hellere få gjort. Der står jo på hjemmesiden at alle kan finde ud af det og man ikke skal gøre andet ud over at sætte ledninger i ;-)
Gio Besvaret February 21, 2006 Rapporter Besvaret February 21, 2006 bare kald mig en spade til det for det er jegWell..ok - men det var oprindeligt skrevet med et glimt i øjet. Deraf den blinkende smiley i parentes :) Jeg burde også have taget mig sammen til at ringe ind og brokke mig lidt. Det må jeg hellere få gjort. Der står jo på hjemmesiden at alle kan finde ud af det og man ikke skal gøre andet ud over at sætte ledninger i ;-)Svar: "Prøv at tænde og slukke for din adapter imens du taler i telefonen"...
thn Besvaret February 21, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret February 21, 2006 ja jeg fangede godt din smiley :-)
Guest Trine Besvaret February 22, 2006 Rapporter Besvaret February 22, 2006 Jeg kører Telsome på Grandstream 486.... ingen udfald ingen knas ingen problemer med at køre internet ved siden af....
Admin Besvaret February 22, 2006 Rapporter Besvaret February 22, 2006 Nå...det var ikke meget faktuel info der kom for dagen i dén udsendelse. Nogen burde måske have advaret Morten Wagner, Direktør for Telefin, om at stille op på TV, når han mest af alt lignede én der havde lyst til at læse op af et manuskript. Fordi fornuftige svar på tiltale havde han bestemt ikke. Og kunne han være kravlet i et musehul, så havde han nok gjort det. Nå men...jeg blev ikke klogere end jeg var kl 21:25. Telefin fik bare understreget sin status som ultra-discount-selskab, og ikke værende i stand til at levere den vare de lovpriser på deres hjemmeside. Det er set før - og det er ikke måden at drive et firma på. Kan man forestille sig et produkt fra Freeway der funker godt ? Bare se på hvor tit deres Freepay system er nede. Jeg ville godt nok blive sur hvis jeg mistede salg,fordi deres service var nede.
thn Besvaret March 8, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret March 8, 2006 Det viste sig så at være adapteren der var stået af. Nu er den ombyttet til en ny og det kører igen :-) /Dennis
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu