Jump to content

Recommended Posts

Besvaret
Så er vi 4 Palle' date=' Spiff, Zeni og mig, så der er kun et par pladser mere, så skynd jer:th2:[/quote'] Jeg er på....
Besvaret

Kanon Moerke så er vi ihverfald 5 og det er jo nok. Ærgeligt AJ, men der skal nok komme flere muligheder for at tabe penge til mig:fight: Det bliver kl 19 hos mig, Albinsrogatan 41, det står L Mikkelsen på dør telefonen. Og folk spiser hjemme fra denne gang. Det er plads til en eller 2 mere til dem der er hurtige ellers ses vi andre fredag kl 19.

Besvaret
Hvor meget spiller i om? Skulle meget vel tænke mig at være med en gang (hvis det er ok)
Vi plejer at spille om 25 SEK per spil. Og når at spille 5-6 spil på en aften...
Besvaret
Hvor meget spiller i om? Skulle meget vel tænke mig at være med en gang (hvis det er ok)
Hejsa du er meget velkommen:th2: Vi spiller sådan at man betaler 25 Sek pr runde. En Runde: er sådan at vi deler en stak chetoner op mellem dem der møder op. Så spiller man til en har alle chetonerne, han vinder de penge de andre har smidt ind, pånær de 25 Sek fra ham som bliver nummer 2 dem for han nemlig tilbage, altså han spiller gratis. Vi når gerne 4-5-6 spil på en aften, alt efter hvor hurtigt det og hvor længe vi spiller. Så hvis der er 6 spil og man taber alle spil så er det 150 SEK. Så det er ikke formuer der spilles om, dog er æren jo konstant på spil:laugh:

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...