Gio Besvaret February 22, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret February 22, 2006 hmmm noget man har misset?Læs lige brevet én gang til
aj Besvaret February 22, 2006 Rapporter Besvaret February 22, 2006 Go' humor. Gad godt se hans hjemmeside som nok må siges endte som et selvmål i denne sammenhæng.
Gio Besvaret February 22, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret February 22, 2006 Go' humor. Gad godt se hans hjemmeside som nok må siges endte som et selvmål i denne sammenhæng.Plus det faktum at han brugte udtrykket "skank ho" lidt upassende ;) Den er go´ nok - det er et ægte afslag fra BBC. En gut sendte dem en ansøgning på totalt street-slang-yo-yo-sprog. I ansøgningen havde han linket til nogle af de sygeste hjemmesider på Nettet, som værende nogle han havde lavet. Go´ humor...
Nils Besvaret February 22, 2006 Rapporter Besvaret February 22, 2006 Men hvorfor skriver de Paul, Gio? Jeg troede, du hed Jesper... ho ho ho ho ho ho:lol:
Gio Besvaret February 23, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret February 23, 2006 Men hvorfor skriver de Paul, Gio? Jeg troede, du hed Jesper... ho ho ho ho ho ho:lol:Simpelt...a) Det er ikke mig der har ansøgt b) Jeg hedder Jesper til fornavn, men bliver ikke kaldt andet end Gio, da det c) er forkortelsen af mit mellemnavn, som er Giovanni. Nå ja...og så Lundgreen til sidst. Dansk, italiensk, svensk - elsker sovs og kartofler - har temperament, og kan være stædig som en kassedame i SK
BS Besvaret February 23, 2006 Rapporter Besvaret February 23, 2006 Nå ja...og så Lundgreen til sidst. Dansk' date=' italiensk, svensk - elsker sovs og kartofler - har temperament, og kan være stædig som en kassedame i SK [/quote'] , du drikker som en tøs og synger som en.... ja tror ikke der findes ord for det. og det er IKKE superlativer:fight:
Gio Besvaret February 23, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret February 23, 2006 ' date=' du drikker som en tøs og synger som en.... ja tror ikke der findes ord for det. og det er IKKE superlativer:fight:[/quote']Hvad var dét lige for en bredside!!? Find en snemand at svine til - eller lad din uforståelige indebrændthed passe sig selv. :thumbdown
laughingfrog Besvaret March 7, 2006 Rapporter Besvaret March 7, 2006 Tror stadig jeg misser pointen, er der andet en brevet med afslaget? Eller er jeg bare ikke i stand til at fange den? Mener ikke at kunne se hverkend links, ansøgning eller andet forklarende....
Guest Supermule Besvaret March 8, 2006 Rapporter Besvaret March 8, 2006 Det er forbudt for frøer..... Derfor...... ;)
D.D. Besvaret March 15, 2006 Rapporter Besvaret March 15, 2006 Kan man få lov til at se ansøgningen? Tror den er mindst ligeså sjov...
Gio Besvaret March 15, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret March 15, 2006 Kan man få lov til at se ansøgningen? Tror den er mindst ligeså sjov...Garanteret....hvis du kan finde den. :p
D.D. Besvaret March 15, 2006 Rapporter Besvaret March 15, 2006 Garanteret....hvis du kan finde den. :p Flot..
laughingfrog Besvaret March 15, 2006 Rapporter Besvaret March 15, 2006 Tror det er en inside joke, som os andre ikke kender til D.D. Men fair nok, vi må bare afholde os med ikke at være en del af "kliken" på siden.... What a Shame... ;)
Gio Besvaret March 16, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret March 16, 2006 Tror det er en inside joke, som os andre ikke kender til D.D. Men fair nok, vi må bare afholde os med ikke at være en del af "kliken" på siden.... What a Shame... ;)Nej...den er skam helt og holden "outside". Men måske det bare er mig, og et par andre, der klukker af det implicitte den tekst gi´r. Well...:p
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu