Toft Skrevet February 23, 2006 Rapporter Skrevet February 23, 2006 Nu er det ikke fordi jeg har et eller andet budskab jeg vil frem med, men jeg er faldet over dette dokumentar program, som ikke er en politisk pengefikseret Hollywood produktion (Michael Moore's "Fahrenheit 9/11") ;) Så hvis nogen sidder og keder sig på jobbet, så kan man jo se historien fra en anden vinkel end den officielle. Jeg skal ikke gøre mig til dommer, men der er godt nok et par ting der ikke hænger sammen. Programmet er 80 minutter langt, og det kan klart anbefales at se hele programmet. Selv om nogle måske synes 80 min er lang tid, så er det faktisk rimelig spændende/chokerende. Programmet kan ses her: http://video.google.com/videoplay?docid=-5137581991288263801&q=loose+change
Gio Besvaret February 23, 2006 Rapporter Besvaret February 23, 2006 Programmet er 80 minutter langt' date=' og det kan klart anbefales at se [u']hele programmet. Selv om nogle måske synes 80 min er lang tid, så er det faktisk rimelig spændende/chokerende. Programmet kan ses her: http://video.google.com/videoplay?docid=-5137581991288263801&q=loose+change Tak, Toft. Jeg sætter kaffen over og tager en kigger
Nils Besvaret February 23, 2006 Rapporter Besvaret February 23, 2006 Filmen dokumenterer meget tydeligt, at CIA stod bag sammen med Elvis. Man har fundet rester af hans rumskib ved Pentagon, men regeringen holder det skjult. Det er der ikke så meget nyt i, men at Mother Teresa styrede et af flyene har vist ikke været så meget fremme tidligere.
Gio Besvaret February 23, 2006 Rapporter Besvaret February 23, 2006 Filmen dokumenterer meget tydeligt' date=' at CIA stod bag sammen med Elvis. Man har fundet rester af hans rumskib ved Pentagon, men regeringen holder det skjult. Det er der ikke så meget nyt i, men at Mother Teresa styrede et af flyene har vist ikke været så meget fremme tidligere.[/quote']Du har ikke set den, kan jeg forstå...
Gio Besvaret February 24, 2006 Rapporter Besvaret February 24, 2006 Jeg bliver stadig mut når jeg ser optagelser fra 9/11...husker det som var det igår. Jeg var på arbejde, og nogen kom og sagde at der var "terror i New York". Det tænkte jeg ikke så meget over, indtil jeg kom op og så på CNN hvad der var foregået. Og midt i den direkte transmission knaldede det næste fly ind i det andet tower...*gys*...seriøst...jeg får gåsehud igen. Og da det første tower styrtede til jorden vidste jeg ikke hvad jeg skulle føle. Alt dét samtidig med at redaktionen væltede (jeg var jo på arbejde), og der skulle produceres Breaking News, indsamles informationer, klippes lyd osv osv. Det var en underlig oplevelse - men paradoksalt nok, så klappede alt på arbejdet dén dag. Når jeg så sidder og ser dokumentarer som ovenstående, så bliver jeg harm igen. På sin vis ønsker jeg en ny Watergate...og så alligevel ikke.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu