Guest jxhab Besvaret February 24, 2006 Rapporter Besvaret February 24, 2006 23.02.2006 kl 16.00 Av var det en af de grimme, hvor de skyder op af vejen ? Man skal virkelig passe på sin fart på vej ned fra broen med de 3 hastighedsgränser på vej ned til betalingsanlägget.
Gio Besvaret February 24, 2006 Rapporter Besvaret February 24, 2006 Av var det en af de grimme' date=' hvor de skyder op af vejen ? Man skal virkelig passe på sin fart på vej ned fra broen med de 3 hastighedsgränser på vej ned til betalingsanlägget.[/quote']Noget tyder på det var en sådan, ja. Og til manges moro og irritation, så er jeg begyndt at overholde fartbegrænsningerne op til betalingsanlægget fuldstænding. Nogle vil sikkert bruge ord som "kylling" osv - men jeg har mit kørekort for kært til at jeg vil risikere dets velvære, ved at køre de "normale" 50-60-70 km/t op til båsene. Fra 90 km/t-skiltet (og videre ned....til 30 km/t i sidste ende) og op til bommene er der dælme langt...*suk*...men sådan må dét jo være. Samme finte når jeg kommer op af tunnelen - primært mod Danmark. Der ryger jeg ned på 90-100 km/t igen for en sikkerheds skyld. Og det har altsammen skabt en del farlige situationer, da folk generelt kører som gale ved de nævnte steder. Jeg prøverer ikke på at være "hellig"...men jeg ville ærgre mig gul og blå (sjovt nok), hvis pappet røg, eller jeg skulle slippe 2000,- for at komme fire minutter hurtigere frem. Imellem de her steder...ja, så kører jeg som de fleste...og lidt til
Guest jxhab Besvaret February 24, 2006 Rapporter Besvaret February 24, 2006 Egentlig også lidt sjovt hvis folk skulle blive gale på en fordi man overholder sine hastigheder. For mit vedkommende har jeg ingen problemer med körer 110km/t på broen, det sker själdent men hvis det gör så ligger jeg bare på cruise control inde i indereste spor og så kan folk med hang til lös speederfod bare overhale. Så nej jeg forstår dig godt Gio :-)..
Gio Besvaret February 24, 2006 Rapporter Besvaret February 24, 2006 Egentlig også lidt sjovt hvis folk skulle blive gale på en fordi man overholder sine hastigheder. For mit vedkommende har jeg ingen problemer med körer 110km/t på broen, det sker själdent men hvis det gör så ligger jeg bare på cruise control inde i indereste spor og så kan folk med hang til lös speederfod bare overhale. Så nej jeg forstår dig godt Gio :-)..Måske jeg skulle se at få fixet den fartpilot...*hm*
BS Besvaret February 24, 2006 Rapporter Besvaret February 24, 2006 Noget tyder på det var en sådan' date=' ja. Og til manges moro og irritation, så er jeg begyndt at overholde fartbegrænsningerne op til betalingsanlægget fuldstænding.[/quote'] Du er jo sindssyg, farlig for dine omgivelser, ja du burde spærres inde. Det er ihvertfald lidt den opfattelse man får fra sine omgivelser hvis man overholder sin fart på det stykke. Det er ikke hver gang men ofte jeg selv gør samme da jeg lever af mit kørekort og ikke lige har planer om at miste det.
Guest jxhab Besvaret February 24, 2006 Rapporter Besvaret February 24, 2006 Måske jeg skulle se at få fixet den fartpilot...*hm* Hehe ja .. den bekymring har jeg slet ikke for tiden fordi golfen skal på värksted snöft..
J.C. Besvaret February 24, 2006 Rapporter Besvaret February 24, 2006 Noget tyder på det var en sådan, ja. Og til manges moro og irritation, så er jeg begyndt at overholde fartbegrænsningerne op til betalingsanlægget fuldstænding. Nogle vil sikkert bruge ord som "kylling" osv - men jeg har mit kørekort for kært til at jeg vil risikere dets velvære, ved at køre de "normale" 50-60-70 km/t op til båsene. Fra 90 km/t-skiltet (og videre ned....til 30 km/t i sidste ende) og op til bommene er der dælme langt...*suk*...men sådan må dét jo være. Samme finte når jeg kommer op af tunnelen - primært mod Danmark. Der ryger jeg ned på 90-100 km/t igen for en sikkerheds skyld. Og det har altsammen skabt en del farlige situationer, da folk generelt kører som gale ved de nævnte steder. Jeg prøverer ikke på at være "hellig"...men jeg ville ærgre mig gul og blå (sjovt nok), hvis pappet røg, eller jeg skulle slippe 2000,- for at komme fire minutter hurtigere frem. Imellem de her steder...ja, så kører jeg som de fleste...og lidt til Hehe... sjovt nok, jeg begyndte på det samme i sidste uge, siden jeg pt. måske har mistet det, så er jeg blevet meget bange for at miste det, og jeg har endnu ikke selv set nogen kontroller i de snart 4 mdr. jeg har boet i Sverige, kun læst om det her, men jeg ville bare gå psykisk ned uden mit kort. Men det er lidt stramt at turen skal tage 5 min ekstra fordi man skal overholde de fartgrænser op til betalingsanlægget, det tager jo en krig at komme derhen ;)
mrode Besvaret February 24, 2006 Rapporter Besvaret February 24, 2006 Noget tyder på det var en sådan' date=' ja. Og til manges moro og irritation, så er jeg begyndt at overholde fartbegrænsningerne op til betalingsanlægget fuldstænding. [/quote'] Jeg må nok indrømme at jeg gør det samme.. udover at man sgu bliver afhængig af sit kørekort, så sætter jeg også altid farten ned ved vejarbejde - når det altså er indenfor det tidsrum hvor de arbejder. Man bør respektere de folk der arbejder så udsatte steder. Jeg har personligt ikke noget imod folk overholder fartbegrænsningerne (fartforslagene :) ), men jeg hader folk der kører 80 når de må køre 110!!
Gio Besvaret February 24, 2006 Rapporter Besvaret February 24, 2006 men jeg hader folk der kører 80 når de må køre 110!!Jeps...og især når de mener de skal hygge sig i ydersporet, på trods af deres hastighed. Det er ét af de få punkter der får trafik-uhyret op i mig. Hvis de ikke trækker ind efter de har fået lyset et par gange, så overhaler jeg indenom. Pure & simple. Imens jeg små-skummer over hvor h****** sådan en pap-hjerne har trukket sit kørekort. *ahh*...det lettede :)
larscph Besvaret February 24, 2006 Rapporter Besvaret February 24, 2006 Jeg prøverer ikke på at være "hellig"...men jeg ville ærgre mig gul og blå (sjovt nok), hvis pappet røg, eller jeg skulle slippe 2000,- for at komme fire minutter hurtigere frem. Imellem de her steder...ja, så kører jeg som de fleste...og lidt til Du er ikke den eneste.. Særligt ved betalingsanlægget kører mange faktisk rigtig stærkt i 30 km-zonen, jeg kan altså godt dy mig.....
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu