Gio Besvaret February 28, 2006 Rapporter Besvaret February 28, 2006 Har skrevet en mail til den bankrådgiver jeg er blevet henvist til, men tænkte på at jeg nok burde ringe til hende personligt. Men bankrådgiveren i Danske Bank, sagde at det var fint nok bare at lave "første" kontakt via mail. Hvad siger i...? Syntes det er MEGET upersonligt Simpelt...ring til hende. Mail´s er upersonlige - specielt når det gælder økonomiske forretninger.
kpc1983 Besvaret February 28, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret February 28, 2006 Simpelt...ring til hende. Mail´s er upersonlige - specielt når det gælder økonomiske forretninger. Jamen det vil jeg da så lige få gjort imorgen, HVIS jeg får tid...! :th2:
hsahirf Besvaret February 28, 2006 Rapporter Besvaret February 28, 2006 Har skrevet en mail til den bankrådgiver jeg er blevet henvist til, men tænkte på at jeg nok burde ringe til hende personligt. Men bankrådgiveren i Danske Bank, sagde at det var fint nok bare at lave "første" kontakt via mail. Hvad siger i...? Syntes det er MEGET upersonligt Det kommer vel også an på hvad man skriver - hvis man skriver for at "introducere" sig selv og sin problemstilling og nævner at man i den forbindelse vil tage kontakt pr. tlf. eller møde op, så kan det (ikke kun i dette tilfælde) gøre at man faktisk får lidt mere ud af den efterfølgende personlige kontakt, da begge parter så kan være forberedt ... ligesom man kan "risikere" at få et svar tilbage om hvornår vedkommende bedst træffes - det giver ofte et bedre udbytte når begge parter føler at de har tid til mødet/samtalen.
kpc1983 Besvaret February 28, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret February 28, 2006 Det kommer vel også an på hvad man skriver - hvis man skriver for at "introducere" sig selv og sin problemstilling og nævner at man i den forbindelse vil tage kontakt pr. tlf. eller møde op' date=' så kan det (ikke kun i dette tilfælde) gøre at man faktisk får lidt mere ud af den efterfølgende personlige kontakt, da begge parter så kan være forberedt ... ligesom man kan "risikere" at få et svar tilbage om hvornår vedkommende bedst træffes - det giver ofte et bedre udbytte når begge parter føler at de har tid til mødet/samtalen.[/quote'] Ja det kan du faktisk godt have ret i. Har skrevet om vores økonomi. Fortælt om os selv, og vedhæftet vores budgetskema...! Så har nermest "forberedt" hende en kontakt. Skrev også at hun gerne måtte maile tilbage og skrive hvornår jeg evt. kunne kontakte hende :)
Gio Besvaret February 28, 2006 Rapporter Besvaret February 28, 2006 Ja det kan du faktisk godt have ret i. Har skrevet om vores økonomi. Fortælt om os selv, og vedhæftet vores budgetskema...! Så har nermest "forberedt" hende en kontakt. Skrev også at hun gerne måtte maile tilbage og skrive hvornår jeg evt. kunne kontakte hende :)Point taken...og jeg giver jer begge ret. Slet ikke skævt formuleret, hsahirf :)
hsahirf Besvaret February 28, 2006 Rapporter Besvaret February 28, 2006 Har skrevet om vores økonomi. Fortælt om os selv, og vedhæftet vores budgetskema...! Så har nermest "forberedt" hende en kontakt. Skrev også at hun gerne måtte maile tilbage og skrive hvornår jeg evt. kunne kontakte hende det er jo perfekt ;-) :th2: .... Slet ikke skævt formuleret' date= hsahirf :) LOL ...og dog
runel Besvaret March 1, 2006 Rapporter Besvaret March 1, 2006 Det kan vi sagtens gøre... MEEEEEN... forhandlingsmæssigt år du ikke ngoet ud af det :-) Jeg arbejder i IT afdelingen :D Men øl er jeg altid frisk på Det var dælans. En kollega! Ejby industrivej? Jeg har af samme årsager som dig Skånes provinsbank på stortorget. Fungerer fint.
thygesen Besvaret March 2, 2006 Rapporter Besvaret March 2, 2006 Øhhh ja.. der har jeg arbejdet de sidste 4½ år.. Jeg sidder på Irish Migration
Martin R Besvaret March 2, 2006 Rapporter Besvaret March 2, 2006 Jamen dog så er vi hvertfald tre DB folk herinde ;)
thygesen Besvaret March 2, 2006 Rapporter Besvaret March 2, 2006 Og du er så en rådgiver? eller også i IT branchen?
runel Besvaret March 3, 2006 Rapporter Besvaret March 3, 2006 Øhhh ja.. der har jeg arbejdet de sidste 4½ år.. Jeg sidder på Irish Migration Der ka man se. Jeg sidder i Treasury og arbejder på "nyt backoffice". Jeg var bare lidt overrasket over der var flere fra banken herinde :-)
Martin R Besvaret March 7, 2006 Rapporter Besvaret March 7, 2006 Så er det dig jeg skal have fat i nu når der skal laves lidt nye ideer til systemer... :D
Guest ThomasO Besvaret March 8, 2006 Rapporter Besvaret March 8, 2006 Hvis det spørgsmål om Dansk rådgiver i Skåne har interesse stadigtvæk, så HAR der været en Dansk rådgiver en gang om ugen i Nordea Limhamn. Måske du skulle spørge til dem. Ellers ved Københavnerafdelingerne af Nordea sikkert en hel del om emnet. Øresund er jo en del af nærområdet.
Gio Besvaret March 8, 2006 Rapporter Besvaret March 8, 2006 Ellers ved Københavnerafdelingerne af Nordea sikkert en hel del om emnet. Øresund er jo en del af nærområdet.Selvom Nordea har oppet sig m.h.t. viden om emnet, så er meget af det baseret på en Q&A-liste. En given bankrådgiver holder sig ofte til firkantede svar fra denne - så hvor meget det er værd...tja. Men bestemt bedre end da jeg flyttede hertil første gang i 2003 (startede med at have en bankrådgiver som selv boede herovre, så det var super - og fik så ny senere ). Men en levende dialog om Sverige...nej, tror jeg ikke man skal forvente. Medmindre heldet er med én, og bankrådgiveren al´så har personlig erfaring med regionen.
mrode Besvaret March 8, 2006 Rapporter Besvaret March 8, 2006 Min danske Nordea-afdeling (Sundby på amager) havde deres egen Sveriges-"ekspert" der hjalp til hver gang en af deres kunder ville flytte til Sverige. Det var også helt kanon, da de også læste generalforsamlingsreferater igennem og alle andre dokumenter jeg serverede for dem. Desuden kunne jeg nøjes med et enkelt møde og resten foregik over telefon og fax, hvilket var rart da jeg havde meget travlt på arbejdet i den periode.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu