Admin Skrevet February 26, 2006 Rapporter Skrevet February 26, 2006 Jeg har lige installeret en plug-in som jeg mener vi kan bruge her. De hedder Event attandance og gør det muligt at tilmelde sig en begivenhed der er blevet oprettet i kalenderen.
Gio Besvaret February 26, 2006 Rapporter Besvaret February 26, 2006 Jeg har lige installeret en plug-in som jeg mener vi kan bruge her. De hedder Event attandance og gør det muligt at tilmelde sig en begivenhed der er blevet oprettet i kalenderen.Super! Mikkel: Funktionen er ligetil - opret en begivenhed i kalenderen, og tillad derefter brugere at tilmelde sig begivenheden (hak af i "Allow users to specify that they will be attending this event"). Voilá
Toft Besvaret February 27, 2006 Rapporter Besvaret February 27, 2006 Fint nok med noget nyt lir, men jeg kan ikke helt se den åbenlyse fordel? Hvis jeg en dag skal arrangere en event, så vil jeg da hellere oprette en tråd om arrangementet (under "Arrangementer"), end jeg vil oprette eventen i kalenderen. Personligt har jeg aldrig kigget i kalenderen før nu, men jeg kan se at der står en masse fødselsdatoer, hvad jeg så skal bruge dem til? For mig virker det nemmest at se i Debat-oversigten om der er slået en ny event op under "Arrangementer", frem for at jeg skal ind og bladre i kalenderen og lede blandt en masse fødselsdatoer. Nåh, det var ikke for at lyde negativ. Det var mere for at gøre opmærksom på, at det jo kunne være der var andre end mig der ikke anvender kalenderen. PS. Jeg så i kalenderen at Gio holder Åbent Hus, lørdag den 25. marts 2006, og jeg har hakket mig af Gio, så køb rigeligt med whiskey :th2:
Gio Besvaret February 27, 2006 Rapporter Besvaret February 27, 2006 Fint nok med noget nyt lir' date=' men jeg kan ikke helt se den åbenlyse fordel?Jamen...fordelen må jo være: Opret en tråd under "Arrangementer" på vanlig vis, og dertil sæt arrangementet op i kalenderen, med mulighed for tilmelding - nu kan du holde styr på hvor mange der har meldt sig til på en overskuelig vis, via kalenderfunktion. Resten af snik-snakken om arrangementet foregår stadig i debat-tråden.
Toft Besvaret February 28, 2006 Rapporter Besvaret February 28, 2006 Hmm...du fisker! :D Mmhmm Mine likvide midler (læs: mangel på samme) sætter dog visse begrænsninger i denne tid Jeg har masser af whiskey, også til dig
Sidsel Besvaret March 1, 2006 Rapporter Besvaret March 1, 2006 Toft....... Den åbenlyse fordel er jo, at vi kan sige tillykke med hinandens fødselsdage og så ved vi hvor vi skal til fødselsdagsfest henne næste gang...... Kan så lige tilføje i denne forbindelse at jeg IKKE er hjemme på min egen fødselsdag Har inviteret mig selv til lagkage hos de gamle i DK Stort tillykke med din fødselsdag ThomasNielsen Sidsel
Toft Besvaret March 1, 2006 Rapporter Besvaret March 1, 2006 Toft....... Den åbenlyse fordel er jo' date=' at vi kan sige tillykke med hinandens fødselsdage og så ved vi hvor vi skal til fødselsdagsfest henne næste gang...... [/quote'] Var det et vink med en vognstang? Har lige tjekket kalenderen, og skal nok huske at sige tillykke med det skarpe hjørne på onsdag så :D
Sidsel Besvaret March 2, 2006 Rapporter Besvaret March 2, 2006 Præcis Og også stort tillykke med din fødselsdag i januar
annaogmichael Besvaret March 3, 2006 Rapporter Besvaret March 3, 2006 Det er rigtigt nok, at det er smart at man kan tilmelde sig et arrangementet inde på kalenderen (hvis man bare viste hvordan man gør det) prøvede at tilmelde mig PS2 aften, men det kunne jeg ikke finde ud af (kan være at det bare er mig) Men jeg vil også give Toft ret i at det er svært at se et arrangementet imellem alle de fødselsdage. kunne man ikke fremhæve arrangementet lidt mere i kalenderen Også et stort tillykke til min kone Anna der blev 26 år den 29 feb. men den dato findes desværre ikke i kalenderen. det er sku for dårligt [ATTACH]214[/ATTACH]
thygesen Besvaret March 3, 2006 Rapporter Besvaret March 3, 2006 Ja, jeg havde oprettet den forkert.. men kan ikke finde ud af at slette den. Så nu har jeg bare oprettet en ny event hvor man kan tilmelde sig.
Gio Besvaret March 3, 2006 Rapporter Besvaret March 3, 2006 Ja' date=' jeg havde oprettet den forkert.. men kan ikke finde ud af at slette den. [/quote']Ser heller ikke ud til at jeg kan slette den, faktisk. Steen!?...
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu