Gio Besvaret March 5, 2006 Rapporter Besvaret March 5, 2006 Så er den i vinkel.... Havde sgutte lige set det event i kalenderen.... ;)Dækningen er ikke så go´ derude på landet!? ;) http://debat.sunddebat.com/showpost.php?p=61264&postcount=18
Guest Supermule Besvaret March 5, 2006 Rapporter Besvaret March 5, 2006 Skal du ikke snart ha' et job???????? Du har vist for meget tid...... ;)
Gio Besvaret March 5, 2006 Rapporter Besvaret March 5, 2006 Skal du ikke snart ha' et job???????? Du har vist for meget tid...... ;)Jow for hulen...jeg arbejder på at hitte noget der kan bruges.
thygesen Besvaret March 6, 2006 Rapporter Besvaret March 6, 2006 Nu er vi efterhånden nogle stykker.. så Thomas.. Det skulle jo være hjemme hos dig med projektor.. Hvad tid? og hvad er adressen, for dem der ikke kender den :-) Hvem kan have Colin McRae med? Skal vi have 2 ps2 med? skal vi spille andre spil? Osv. Osv.
Thomas Besvaret March 6, 2006 Rapporter Besvaret March 6, 2006 Adressen er Widells Väg 5. 9 sal. Koden til dören kan i få ved at ringe +45 31715006 når i er der:) Jeg har desvärre ikke Colin Mcrae, men en halv snes andre spil... Har også en ps2 og rat og pedaler...
Guest Supermule Besvaret March 6, 2006 Rapporter Besvaret March 6, 2006 Jeg kan bare tage spillet med.... Vi kan evt arr. noget netplay eller andet.... Det kræver dog at mindst én mere har spillet....
Thomas Besvaret March 14, 2006 Rapporter Besvaret March 14, 2006 Hvad tid skal viaftale, går ud fra at folk spiser inden de kommer!
thygesen Besvaret March 14, 2006 Rapporter Besvaret March 14, 2006 19 er også helt fint for mig Jeg tager en backup ps2 med, samt ekstra controllere..
Guest Supermule Besvaret March 16, 2006 Rapporter Besvaret March 16, 2006 Ja....... Jeg må desværre melde fra imorgen... :( Er blevet kaldt på job imorgen nat......... Så det er ikke optimalt. Jeg må ha' det tilgode til en anden gang. Sejrens sødme bliver man svært afhængig af..... ;)
Lynge Besvaret March 17, 2006 Rapporter Besvaret March 17, 2006 Imorgen nat? Hvad er problemet:tongue2:
Guest Supermule Besvaret March 17, 2006 Rapporter Besvaret March 17, 2006 Vagten ligger fra 19-07....... :(
spiff Besvaret March 17, 2006 Rapporter Besvaret March 17, 2006 Jeg bliver desværre nødt til at trække mig. Er ved at få influenza eller noget. Fedt på en fredag I må have til gode at se mine baghjul... :p
Lynge Besvaret March 17, 2006 Rapporter Besvaret March 17, 2006 Hva pokker John det kniber da med helbredet, det er anden gang inden for en måned, go bedring herfra.
Gio Besvaret March 17, 2006 Rapporter Besvaret March 17, 2006 Jeg bliver desværre nødt til at trække mig. Er ved at få influenza eller noget. Fedt på en fredag I må have til gode at se mine baghjul... :pPS2-virus...Controllus Inkontrollabia *g*
Thomas Besvaret March 17, 2006 Rapporter Besvaret March 17, 2006 PS2-virus...Controllus Inkontrollabia *g* hvorfor dukker du ikke selv op?
Gio Besvaret March 17, 2006 Rapporter Besvaret March 17, 2006 Gio tør sku da heller ikke:fight:Jeg er fuldt ud på det rene med min totale underdog-status - hvis jeg var dukket op. Jeg har bare en anden aftale i aften, desværre for jer. Så i må finde et andet let offer at mule til ukendelighed & fattigdom :D
Lynge Besvaret March 17, 2006 Rapporter Besvaret March 17, 2006 Jeg er fuldt ud på det rene med min totale underdog-status - hvis jeg var dukket op. Jeg har bare en anden aftale i aften' date= desværre for jer. Så i må finde et andet let offer at mule til ukendelighed & fattigdom :D Damn så er det altså mig der bliver nakket iaften:fight:
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu