Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hej igen....! Skal ringe til banken i Sverige, og kan slet ikke finde ud af det. Har fået et nr. at min danske bankrådgiver som hedder: 040-6643200 :rolleye: Øhhh...! Hvordan ringer jeg det op.Ved at man skal sætte +46 på når man skal ringe til Sverige, meeen der kommer bare en sød dame og siger at numret ikke findes når jeg trykker: +460406643200 :cry: Hvordan gør jeg så....? Skal lige sige at det er FØRSTE gang jeg nogle sinde skal ringe til Sverige...! Kunne også tænkes at jeg gør det rigtigt, men så at jeg har fået det forkerte nr. af min danske bank :laugh: Nå men nogle der kan og vil hjælpe... :love2:

Besvaret
Hej igen....! Skal ringe til banken i Sverige, og kan slet ikke finde ud af det. Har fået et nr. at min danske bankrådgiver som hedder: 040-6643200 Øhhh...! Hvordan ringer jeg det op.Ved at man skal sætte +46 på når man skal ringe til Sverige, meeen der kommer bare en sød dame og siger at numret ikke findes når jeg trykker: +460406643200 Hvordan gør jeg så....? Skal lige sige at det er FØRSTE gang jeg nogle sinde skal ringe til Sverige...! Kunne også tænkes at jeg gør det rigtigt, men så at jeg har fået det forkerte nr. af min danske bank :laugh: Nå men nogle der kan og vil hjælpe... :love2:
+46 406643200 Men kan du finde ud af at ringe + :laugh:
Besvaret

...og hvis du ikke skulle have luret det ud fra miriams svar, så gælder det alle svenske (og iøvrigt også bl.a. engelske) numre, at man skal udelade 0'et som første ciffer når man ringer fra udlandet ;-)

Besvaret

Det är inte de första 00 (landsnummer) man talar om här, utan den första nollan i riktnummert. Ringer man inom Sverige till Stockholm, så slår man 08 + nummer, men om man ringer från utlandet så slår man bara 8. Tll Malmö blir det 040 - 40 tex.

Besvaret
Det är inte de första 00 (landsnummer) man talar om här' date=' utan den första nollan i riktnummert. Ringer man inom Sverige till Stockholm, så slår man 08 + nummer, men om man ringer från utlandet så slår man bara 8. Tll Malmö blir det 040 - 40 tex.[/quote']Yup...og ringer du lokalt i Malmö - al´så fra et 040-nummer, så kan du udelade 040, og bare taste resten.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...