Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

I dag kørte jeg med DSB på 1. klasse. Jeg stod på hovedbanen, og da jeg så hvor mange mennesker der skulle med toget, og at der kun var 1 togsæt til os så tog jeg som så mange andre 1 klasse i brug for at gøre plads til alle i toget. Det vil jeg mene er ok... MEN der sad overfor mig en lidt ældre 50+ halvfed gammel "dame" med en netto pose på sædet ved siden af sig.. Hun så vredt på mig da jeg satte mig... Så da kupeen var fyldt spurgte en af de stående om han kunne sidde ned... Hun forlangte at se hans billet til 1 klasse.. som han jo ikke havde. Så sagde hun: Jeg nægter at lade jer uden billet til 1 sidde her da jeg selv betaler!!! Det var på hovedbanen.. Rigtig sjov stemning hun skabte der. Og nej hvor havde jeg lyst til at klappe hende een.. Magen til uforskammet umenneskelighed osv har jeg ALDRIG set.

Besvaret

Undskyld mig. Men jeg havde sq heller ikke rejst mig op med mindre det var en gammel gangbesværet dame eller noget i den stil. Hvis jeg havde betalt for 1. klasse havde jeg da ikke givet mit sæde til en der ikke havde betalt. Hvorfor skulle jeg?:confused:

Besvaret
Undskyld mig. Men jeg havde sq heller ikke rejst mig op med mindre det var en gammel gangbesværet dame eller noget i den stil. Hvis jeg havde betalt for 1. klasse havde jeg da ikke givet mit sæde til en der ikke havde betalt. Hvorfor skulle jeg?:confused:
Nu var det jo nok sädet med posen på, der tales om;)
Besvaret
Nu var det jo nok sädet med posen på' date=' der tales om;)[/quote'] Hehe ja nemlig :) Kom lige i tanker om at ham der sad ved siden af mig, direkte overfor hende sad med meget spredte ben da hun strakte benene så han end ikke kunne sidde normalt... Da han spurgte om hun kunne flytte sine fødder en anelse sagde hun nej...
Besvaret
Hehe ja nemlig :) Kom lige i tanker om at ham der sad ved siden af mig, direkte overfor hende sad med meget spredte ben da hun strakte benene så han end ikke kunne sidde normalt... Da han spurgte om hun kunne flytte sine fødder en anelse sagde hun nej...
Ærgerligt for Fru Mops...og i sådan et tilfælde burde hun bare tie stille, og få refunderet sin ekstrabetaling for en billet på 1´e. Vel er det da ærgerligt - men havde hun regnet med at toget skulle køre med en tom 1´e klasse, når resten er stuvet sammen som sild i en tønde!? Åbenbart....sådan en :fight:mokke *bah*
Besvaret

Problemet er vel i udelukkende DSBs - at de sælger et produkt (1. klasse) som de ikke kan levere. Jeg kunne også blive lidt muggen over at betale dobbelt pris eller hvad det nu koster og regne med at sidde i fred og ro og det hele så vælter med folk fordi DSB ikke kan finde ud af at køre tog! Men det er da netop DSB hun skal være vred på og ikke de andre passagerer og var man i hendes sko var det da bare at bede DSB refundere billetten da hun ikke har fået det produkt man har betalt for.

Besvaret
Problemet er vel i udelukkende DSBs - at de sælger et produkt (1. klasse) som de ikke kan levere. Jeg kunne også blive lidt muggen over at betale dobbelt pris eller hvad det nu koster og regne med at sidde i fred og ro og det hele så vælter med folk fordi DSB ikke kan finde ud af at køre tog! Men det er da netop DSB hun skal være vred på og ikke de andre passagerer og var man i hendes sko var det da bare at bede DSB refundere billetten da hun ikke har fået det produkt man har betalt for.
Lige precis.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...