Morten K Skrevet March 3, 2006 Rapporter Skrevet March 3, 2006 Jeg har købt et par højtalere og de har kun de her normale højtaler ledninger (dvs kobber)... Problemet er at mit tv kun har phono (eller minijack) indgange. Kan man få en adapter / kabel som jeg kan skrue kobber ledningerne ned i og så er de samtidig minijack eller phono i den anden ende (så de er lige til at slutte til fjernsynet)? Hvordan f.... gør man? Med mine gamle højtalere bandt jeg dem bare sammen med min sub og så spillede lortet, men der er ingen steder på tv'et jeg kan binde ledningerne fast til. /Morten
Gio Besvaret March 3, 2006 Rapporter Besvaret March 3, 2006 Jeg har købt et par højtalere og de har kun de her normale højtaler ledninger (dvs kobber)... Problemet er at mit tv kun har phono (eller minijack) indgange. Kan man få en adapter / kabel som jeg kan skrue kobber ledningerne ned i og så er de samtidig minijack eller phono i den anden ende (så de er lige til at slutte til fjernsynet)? Hvordan f.... gør man? Med mine gamle højtalere bandt jeg dem bare sammen med min sub og så spillede lortet, men der er ingen steder på tv'et jeg kan binde ledningerne fast til. /MortenDu skal bruge en forstærker som kan trække højttalerne. Dine phono-stik på fjernsynet er bare line-udgange. Disse skal forbindes til en forstærker, og er ikke beregnet til at trække et sæt højttalere.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu