Guest Supermule Skrevet March 6, 2006 Rapporter Skrevet March 6, 2006 http://www.scrolllock.nl/passport/ Her findes information om alle udstedte pas i verden....
Gio Besvaret March 6, 2006 Rapporter Besvaret March 6, 2006 Well...siden gider ikke loade lige p.t.... Nå - den får en chance senere.
Guest Supermule Besvaret March 6, 2006 Rapporter Besvaret March 6, 2006 Den virker da fint G..... Har du fået job???? ;)
Gio Besvaret March 6, 2006 Rapporter Besvaret March 6, 2006 Den virker da fint G..... Har du fået job???? ;)No workie-workie hér - men det kan også hænge sammen med lidt peering-problemer som min udbyder oplever. De havde et overgravet kabel imellem Stockholm-->Malmö for nogle dage siden, hvilket afstedkom næsten et døgns nedetid. Til sidst fik de dog routing´en op at køre igen. Siden har der dog været lidt problemer med udenlandske sider og DNS´er der oversætter til forkerte adresser. Sagt med andre ord: Jeg tvivler ikke på siden loader fint hos jer...men hér gider den sgutte´ vise sit fjæs Og nej...intet nyt job endnu. Prøver at undgå "opsøgende salg" så meget jeg kan p.t.
Guest Supermule Besvaret March 6, 2006 Rapporter Besvaret March 6, 2006 Ja det kan jeg forstå..... Du kan jo lige ringe, så har jeg noget til dig.... ;)
biz Besvaret March 12, 2006 Rapporter Besvaret March 12, 2006 Bare rolig Gio, du er i deres database ! :D
Gio Besvaret March 12, 2006 Rapporter Besvaret March 12, 2006 Bare rolig Gio' date=' du er i deres database ! :D[/quote']Tja...hvad kan jeg sige!? Vi er sgu´ alle i familie, sjovt nok :p
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu