Jump to content

Recommended Posts

Besvaret

Handler altid hos Photografica.com eller scandinavianphoto.se da jeg netop ikke har fundet nogen i Malmö. Men du må gerne sige til hvis du finder en. Går nemlig og venter på dennye Canon 30D bliver smidt på gaden :th2:

Besvaret
Går nemlig og venter på dennye Canon 30D bliver smidt på gaden :th2:
Wait no further ... http://www.robgalbraith.com/bins/multi_page.asp?cid=7-7891-8214 http://www.dpreview.com/news/0602/06022114canoneos30d.asp Der er vist absolut ingen grund til at opgradere ... ikke ud over "må eje" fornemmelsen New features / changes compared to the EOS 20D Redesigned body (more EOS 5D like) Larger LCD monitor (2.5") Soft-touch shutter release button AE/AF lock remains set if shutter is kept half-pressed between shots Faster startup and wake from sleep times Direct print button on rear of camera (woo!) Spot metering 100,000 shot shutter cycle ISO selectable in third stop steps ISO speed shown in viewfinder as you change it (still not once changed though) Selectable 5 or 3 fps continuous shooting PictureStyles instead of simple image parameters 9,999 images per folder (instead of 100 as per the EOS 20D) 15 menu languages (3 new) Det kan vist være ligegyldigt at smide penge på bordet for disse features
Besvaret
Er der nogen der kender en specialbutik for fotoudstyr i Malmö/omegn ... jeg skal bruge sådan en her http://bulb.notlong.com ' date= men kunne godt tænke mig at undgå ventetiden og forsendelsesomk.:rolleyes:
Der ligger en proffi shop tæt ved Schougens bro på Östra förstadsgatan ! ;)
Besvaret

Venter på at Scandinavianphoto får den for jeg har fået et tilbud på en masse udstyr til en meget god pris. Jeg fik jo stjålet alt mit grej til nytår og kan lige så godt vente til 30D kommer isteddet for 20D. De væsentligste fordele ved 30D er spotmåling og 2,5" skærm men det er også nok til at vente!

Besvaret

Hvilken printer vil I anbefale ? Jeg har kig på en Canon PIXMA IP6600D, men spørgsmålet om den er så meget bedre end IP4200 ??? Og nej, jeg kommer aldrig til at udnytte de extra features der er i 6600, såsom bluetooth print, direkte print fra CF card osv osv... Såh... kan det betale sig at bruge det dobbelte på en IP6600 ???

Besvaret

Hvad er dit behov? Fotoprint? og er det bla S/H print? Epson laver rigtig gode printere til en god pris som jeg vil mene er Canon overlegen i fotoprint. Husk hvis du skal lave gode fotos brug altid original patroner!

Besvaret
Hvad er dit behov? Fotoprint? og er det bla S/H print? Epson laver rigtig gode printere til en god pris som jeg vil mene er Canon overlegen i fotoprint. Husk hvis du skal lave gode fotos brug altid original patroner!
Det er kun til fotoprint .... eller, 99.9 % foto. Hvilken Epson vil du anbefale ?
Besvaret

Det bliver så en Canon. Epson er da vanvittig dyr i farver, og den Canon jeg har kig på har 6 stk farvepatroner = mere præcis i farvegengivelsen, og billigere i drift, da alle nok ikke skal skiftes lige ofte.

Besvaret

Personligt har jeg kun erfaring med Epson Stylus Pro 4800 som laver nogen sindssygt gode farveægte print. Den skriver et A3 på et par godt 5 min og kan lave endeløse baner til store panorama fotos. Har lavet et på 1½m i længden:th2: Men den jeg umiddelbart selv vil gå efter er Epson Stylos Photo R2400. Men tag ud og find begge modeller og få lavet nogen print så du kan se med egne øjne. Havde selv en Canon i965 som havde problem med at den lavede billederne for røde. Det er kendt Canon problem som de stadig lider lidt under i forhold til konkurrenterne.

Besvaret

Jeg har lige købt en Pixma MP880 og den står i kassen ved siden af mig her på arbejdet (har lige fået den leveret) så jeg har ikke fået prøvet den endnu. Den har fået rigtigt gode anmeldelser der hvor jeg har læst om den.

Besvaret
Jeg har lige købt en Pixma MP880 og den står i kassen ved siden af mig her på arbejdet (har lige fået den leveret) så jeg har ikke fået prøvet den endnu. Den har fået rigtigt gode anmeldelser der hvor jeg har læst om den.
Så ved du jo hvad du skal til nu:D
Besvaret
Hvor pokker har du fundet den ?? Er det en udgået model (= billig) ??
Besvaret
Den skriver et A3 på et par godt 5 min og kan lave endeløse baner til store panorama fotos. Har lavet et på 1½m i længden:th2:
Opfrisk lige min hukommelse: Hvor lang tid var det lige dét tog!? ;)
Besvaret
Personligt har jeg kun erfaring med Epson Stylus Pro 4800 som laver nogen sindssygt gode farveægte print.
Jaja... nu sammenligner du en printer til 18.000 dkk med en Canon til 1500 Dkk. Der tror jeg også godt jeg ved hvilken der vinder.
Besvaret
Nej, den hedder så egentlig Pixma MP800 (kom til at tage forkert).
Fino fino... test den, og kom endelig med en beskrivelse af printet. IP6600 er lige nummeret størrere, men ikke en multi-maskine, så .... SÅ vidt jeg kan læse baseres printer i MP800 på IP5200 :o)
Besvaret
Og med kort og alting' date=' hvor luxus kan det blive :thumbup: :th2: thanx, tjekker den ud imorgen[/quote'] Giver du lige en feedback på butikken? Udstyr osv? www?

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...