Gio Skrevet March 15, 2006 Rapporter Skrevet March 15, 2006 Jeg mangler en god og (billig) pålidelig webbaseret sms-service. Er der nogle af jer der har erfaringer med noget godt? Jeg har i nogle år brugt www.coolsms.dk, og har været ganske tilfreds. Problemet er bare, at jeg nu oplever beskeder der ikke kommer frem, selvom de logges som "afsendt" via ovenstående service. Tjenesten skal være til ren og skær privat brug - altså er jeg ikke på udkig efter en professionel sms-gateway rettet mod erhvervsdrivende, med dertil hørende "professionelle priser" ;)
Guest Supermule Besvaret March 15, 2006 Rapporter Besvaret March 15, 2006 Telmore har en service hvis du har nummer hos dem....
bluee Besvaret March 15, 2006 Rapporter Besvaret March 15, 2006 Telmore har en service hvis du har nummer hos dem.... Telmore er ok men man kan kun sende til danske numre 3 har et program der hedder 3PC Message - det er ret godt
Gio Besvaret March 15, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret March 15, 2006 Telmore er ok men man kan kun sende til danske numre 3 har et program der hedder 3PC Message - det er ret godtJeg skal bruge en service der er uafhængig af abonnement hos en specifik udbyder, og som kan tankes op efter forbrug. Præcis som www.coolsms.dk kan.
Per Besvaret March 15, 2006 Rapporter Besvaret March 15, 2006 Problemet er bare' date=' at jeg nu oplever beskeder der ikke kommer frem, selvom de logges som "afsendt" via ovenstående service.[/quote'] Jeg havde samme problem, da jeg sendte sms til min hustrus mobil i Rusland. Jeg skrev en mail til support hos coolsms og der gik nogle dage, så skrev de tilbage, at de var en fejl som de havde fundet og rettet. Derefter virkede det perfekt. Måske det kunne hjælpe dig at kontakte deres support? Jeg har brugt deres service i årevis, og jeg har heller ikke kunne finde noget i deres klasse, for de er ekstrem gode efter min mening.
Gio Besvaret March 15, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret March 15, 2006 Jeg havde samme problem' date=' da jeg sendte sms til min hustrus mobil i Rusland. Jeg skrev en mail til support hos coolsms og der gik nogle dage, så skrev de tilbage, at de var en fejl som de havde fundet og rettet. Derefter virkede det perfekt. Måske det kunne hjælpe dig at kontakte deres support? Jeg har brugt deres service i årevis, og jeg har heller ikke kunne finde noget i deres klasse, for de er ekstrem gode efter min mening.[/quote']Jeg har haft fat i dem - og de påstår: "hvis beskeden figurerer i din log, så er den afsendt med success" - men alligevel er beskeden ikke kommet frem. Jeg har både oplevet det til min egen telefon (som test), og til andre - DK som SE-mobilos´er.
bluee Besvaret March 16, 2006 Rapporter Besvaret March 16, 2006 Jeg havde samme problem' date=' da jeg sendte sms til min hustrus mobil i Rusland. Jeg skrev en mail til support hos coolsms og der gik nogle dage, så skrev de tilbage, at de var en fejl som de havde fundet og rettet. Derefter virkede det perfekt. Måske det kunne hjælpe dig at kontakte deres support? Jeg har brugt deres service i årevis, og jeg har heller ikke kunne finde noget i deres klasse, for de er ekstrem gode efter min mening.[/quote'] Vedr. Rusland så har de russiske mobil operatører tit en side du gratis kan sende fra. Der kommer dog ikke afsender info på. Det fungerer ihvertfald perfekt for mig :-) Jeg blev lidt træt af at skulle betale 3 kr pr. sms.
bluee Besvaret March 16, 2006 Rapporter Besvaret March 16, 2006 Links????? Det afhænger jo af operatør men her er et par: http://sms.mts.ru http://www.mts-life.ru Men hvis du ikke kan russisk skal du nok have hjælp til at finde siden hvorfra du kan sende sms'er. De har et lidt sjovt system i Rusland for de har en side for hver region/by. Så sms.mts.ru er kun for Moskva området. Her er deeplink til den øverste: http://sms.mts.ru/cgi-bin/cgi.exe?function=sms_send&isFree=1&Lang=1
Per Besvaret March 17, 2006 Rapporter Besvaret March 17, 2006 Vedr. Rusland så har de russiske mobil operatører tit en side du gratis kan sende fra. Der kommer dog ikke afsender info på. Det fungerer ihvertfald perfekt for mig :-) Jeg blev lidt træt af at skulle betale 3 kr pr. sms. Tak for dit forslag, det kunne da være en løsning. Nu har jeg valgt at flytte min hustru til Sverige, nærmere bestemt i min lejlighed. Det er trods alt en bedre løsning. :th2: Hilsen Per.
Gio Besvaret March 17, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret March 17, 2006 Tak for dit forslag' date=' det kunne da være en løsning. Nu har jeg valgt at flytte min hustru til Sverige, nærmere bestemt i min lejlighed. Det er trods alt en bedre løsning. :th2:[/quote']Der er garanteret også bedre dækning dér ;) ..men om løsningen er mere økonomisk over en fiscal period...tjaa...:th2:
Per Besvaret March 17, 2006 Rapporter Besvaret March 17, 2006 Der er garanteret også bedre dækning dér ;) ..men om løsningen er mere økonomisk over en fiscal period...tjaa...:th2: Altså nu mener jeg jo, at jeg får mere "valuta" for pengene nu
Gio Besvaret March 17, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret March 17, 2006 Altså nu mener jeg jo' date=' at jeg får mere "valuta" for pengene nu [/quote']Forstået....investering og direkte afkast
janlunde Besvaret March 17, 2006 Rapporter Besvaret March 17, 2006 Jeg sender op til 3 gratis sms på eurobate i hele Norden. http://www2.eurobate.com/
Gio Besvaret March 17, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret March 17, 2006 Jeg sender op til 3 gratis sms på eurobate i hele Norden. http://www2.eurobate.com/Jeg har intet imod at betale - bare jeg får en service der fungerer! "Gratis" SMS-services der indsætter egne reklamer og ellers indeholder begrænsninger - nej tak. Men ellers tak for tippet ;)
seb Besvaret March 17, 2006 Rapporter Besvaret March 17, 2006 www.m1.dk Bruger den dagligt og fungere perfekt, dog er der en reklame i afsendte beskeder, men tilgengæld er det gratis.
Gio Besvaret March 17, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret March 17, 2006 www.m1.dk Bruger den dagligt og fungere perfekt, dog er der en reklame i afsendte beskeder, men tilgengæld er det gratis.Sorry...kan ikke bruge den til noget heller: Gratis webSMS Du kan sende 30 gratis webSMS'er pr. dag. Du kan max sende 3 SMS'er til den samme person.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu