DoJo Skrevet March 19, 2006 Rapporter Skrevet March 19, 2006 er der nogen som ved hvornår man skal tage toget fra malmø syd for at få en siddeplads. 7:11 toget passer mig bedst, men det er altid fyldt op
Sach Besvaret March 19, 2006 Rapporter Besvaret March 19, 2006 4.22, 5.01, 5.22, 5.42 de afgange plejer der at være rigelig plads. Er kun glad for at jeg ikke skal med myldretogene hver morgen.
DoJo Besvaret March 20, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret March 20, 2006 6' date='30 er der masser af plads:)[/quote'] takker, tog det her i morges og det var sku lækkert med en siddeplads og muligheden for at kunne tage jakken af
ulmus Besvaret March 20, 2006 Rapporter Besvaret March 20, 2006 Hej Folkens! Så er der lys forude! I morges tog jeg fra Svågertorp kl. 8,11 - der var 3 vognsæt!!!!!!!! og der vil der være fremover på afgangene 7,51 og 8,11. Dog bliver bageste vognsæt koblet fra på Østerport. Hold da op, hvilken luksus.:th2:
tim_pedersen_ Besvaret March 20, 2006 Rapporter Besvaret March 20, 2006 Ulmus. Hej Folkens! Så er der lys forude! I morges tog jeg fra Svågertorp kl. 8,11 - der var 3 vognsæt!!!!!!!! og der vil der være fremover på afgangene 7,51 og 8,11. Dog bliver bageste vognsæt koblet fra på Østerport. Hold da op, hvilken luksus.:th2: Hej Ulmus. Er du sikker på at der er 3 tågsæt kl. 7.51. ? Jeg har nemlig før haft skrevet til Skaanetrafikken og de oplyste at det kun i første omgang ville være tåget kl. 08.11 der fik 3 tågsæt. Hvordan fungerer det med 3 tågsæt, er der siddepladser nok eller. ? Kan tåget være på Svägertorp eller stikker enkelte vogne uden for perron. Mvh Tim
ulmus Besvaret March 20, 2006 Rapporter Besvaret March 20, 2006 Min pendlerveninde fortalte, at 3-togsættogene også ville gælde 7,51, men selv ved jeg det ikke sikkert. Der var rigelig plads imorges, men ikke mange vidste om, at der ville komme et langt tog, så de stod allesammen ud for det første togsæt og klumpede sig sammen med al deres feriebagage, så den bageste vogn var praktisk taget tom. Vi får se i morgen, hvordan det går kl. 7,51.
spiff Besvaret March 21, 2006 Rapporter Besvaret March 21, 2006 Jeg kan så oplyse, at toget 7.31 i dag bestod af 1 (ÉT) togsæt. Under al kritik. :mad:
tim_pedersen_ Besvaret March 21, 2006 Rapporter Besvaret March 21, 2006 Det samme med 07.51 Hej Spiff... Det samme gjorde toget kl. 07.51. Der var helt fyldt og der var mange som ikke kunne komme med. Ja under alt kritik. Se sagde at det togsæt som skulle havde været kommet nordfra var forsinket og de derfor måtte køre med dette "nødsæt". Mvh Tim
Party Besvaret March 21, 2006 Rapporter Besvaret March 21, 2006 Ja Jeg tager også toget 7:31 fra svågertorp (når det nu ikke er forsinket) De skulle også sætte 3 togsæt på der. Selv når der er 2 togsæt står mange op i togene. Plus de skal blive bedre til at give info når de stopper på hovedbanen. I dag sad man og ventede og man fik ingen info om at de havde rykket toget til 8:21 og ikke 8:00. Bare en lille meddelse om at toget kører 8:21 gør at folk har et lidt større smil på læben. Nå nu kom man da af med lidt brok... føles bedre hehe.. god arbejdslyst til alle....
ulmus Besvaret March 21, 2006 Rapporter Besvaret March 21, 2006 Tja, min jubel fra igår tager jeg helt og aldeles i mig igen. Skulle i morges med 7,51 men blev efterladt på Svågertorp, bl.a. fordi de hundehoveder, der var kommet på toget ikke ville rykke sammen inde i vognene. Det er rigtigt, at det var et reservetog, de satte ind, men kan nogen forklare mig, hvad et Øresundstog har at gøre i Kalmar eller Göteborg??? Det er altid de tog, der er skyld i forsinkelserne, og det var det også i dag. Hvorfor kan kan ikke lave Øresundstogene om, så de kører langs med Øresund, altså fra Helsingør til Helsingborg. Det ville da være mere logisk. Ydermere blev vi i morges holdende på Hovedbanegården, uden at nogen fortalte, at afgang 8,11 fra Svågertorp nu var blevet til 8,31. På den måde at forstå, at vi først kørte videre kl. 9,01. Ikke en lyd, blev der sagt. Det var kun fordi, jeg kiggede ud på perronmonitoren, at jeg fandt ud af det. Hvad kan vi snart gøre??? Jeg har boet i Malmö i 5 år nu, og intet er blevet bedre. De kan sq da ikke blive ved med at kalde det indkøringsvanskeligheder. Vi har nye tog, nye skinner og nye signaler, så hvad er forklaringen? :thumbdown
Lynge Besvaret March 21, 2006 Rapporter Besvaret March 21, 2006 Når i står i de der overfyldte tog så pas lige på hvem der står omkring jer!!!! http://www.bt.dk/nyheder/artikel:aid=428956/
DoJo Besvaret March 21, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret March 21, 2006 Når i står i de der overfyldte tog så pas lige på hvem der står omkring jer!!!! http://www.bt.dk/nyheder/artikel:aid=428956/ Samtlige kvinder må gerne gnubbe sig op ad mig
Toft Besvaret March 22, 2006 Rapporter Besvaret March 22, 2006 Samtlige kvinder må gerne gnubbe sig op ad mig Du kan jo starte med din mor så :th2:
DoJo Besvaret March 22, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret March 22, 2006 Du kan jo starte med din mor så :th2: min mor har bil :D
ulmus Besvaret March 22, 2006 Rapporter Besvaret March 22, 2006 7,51 i morges fra Svågertorp var et ganske almindeligt 2-vognsætstog. Så det med de lange tog, var nok kun en tidlig aprilsnar:rolleyes:
Kira Besvaret March 22, 2006 Rapporter Besvaret March 22, 2006 Eller når toget fra Nørreport lige er forsinket om eftermiddagen så man skal lave hurtigt skift på Hovedbanegården så togene ikke kører i røven af hinanden. De glemmer så bare lige DETALJEN at man ikke kan nå og løbe op ad trappen hen og ned igen på omkring 30 sekunder - men hvad betyder det. Man venter da bare på det næste der også lige er forsinket :th2:
Madsen Besvaret March 22, 2006 Rapporter Besvaret March 22, 2006 Tja, på trods af at jeg bor 10-15 minutter fra centralen går jeg glædeligt hjemmefra en halv time inden så jeg kan få en plads i toget 7.02. Tør ikke satse på toget 7.22, for der kan jeg kun komme til tiden hvis toget passer, og det har jeg til dato ikke turdet satse på... DSB og Øresundstogene kan til dato ikke chokere mig længere med deres dårlige service og forsinkelser... Hvis jeg har mulighed for det tager jeg med kæresten over broen i bil, og er i Tårnby omkring klokken 7, og venter glædeligt 5 kvarter på skolen inden undervisningen begynder... Er så træt af det tog-cirkus! På sin vis er jeg noget glad for at jeg ikke er passager fra Svågertorp, for det er da mildest talt umuligt at få en siddeplads over broen, hvis man står på der... Det kan heller ikke blive ved med at komme som et chok for Øresundstognene at der er mange med, og aflyser man et tog, ja så er der bare flere med på det næste. Prøvede på et tidspunkt hvor de aflyste 2 afgange, og dermed var der passagerer med svarende til 3 ture! Desuden er det næsten det samme hver gang... afkoblingsproblemer i Malmø... og så kan man sidde der og glo og bare vente... Det er det samme når de aflyser forsinkede toget fra Hovedbanen, fordi det er blevet indhentet af det senere tog... Det er rent gætteri om man kører videre eller ej... Der prøvede jeg engang hvor de satte os af før spor 26 hvor samtlige passagerer måtte gå ind til hovedbanen, hvilket tog mig 10 minutter i rask trav. Der var mange der skulle nå et tog til Tyskland, og mange handicappede som bare måtte klare sig selv... på trods af trapper og regn... Det lyder godt, at de siger de gør noget ved det... men jeg tror på det, den dag jeg ser det...
spinner Besvaret March 22, 2006 Rapporter Besvaret March 22, 2006 7' date='51 i morges fra Svågertorp var et ganske almindeligt 2-vognsætstog. Så det med de lange tog, var nok kun en tidlig aprilsnar:rolleyes:[/quote'] Med mindre;... -At der ellers kun ville have været eet togsæt
DoJo Besvaret March 23, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret March 23, 2006 7' date='51 i morges fra Svågertorp var et ganske almindeligt 2-vognsætstog. Så det med de lange tog, var nok kun en tidlig aprilsnar:rolleyes:[/quote'] 8,11 var der der hele 4 togsæt. Det var så stort at hele toget ikke kunne være på nørreport
spiff Besvaret March 23, 2006 Rapporter Besvaret March 23, 2006 8' date='11 var der der hele 4 togsæt. Det var så stort at hele toget ikke kunne være på nørreport[/quote'] :D Med én millard i overskud skulle man ellers tro der var penge til at sende et par folk på kursus i "Logistics for dummies"
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu