BS Skrevet March 24, 2006 Rapporter Skrevet March 24, 2006 Har en Dell x50v hvor jeg har fået en cd rom med en masse spil og apps. Men jeg kan ikke få dem installeret. Har prøvet at overfører exe filen til pda'en og kører exe filen derfra men det vil den ikke og via stifinder kan jeg heller ikke få lov. Nogen der har en ide om hvordan jeg gør?
Gio Besvaret March 24, 2006 Rapporter Besvaret March 24, 2006 Har en Dell x50v hvor jeg har fået en cd rom med en masse spil og apps. Men jeg kan ikke få dem installeret. Har prøvet at overfører exe filen til pda'en og kører exe filen derfra men det vil den ikke og via stifinder kan jeg heller ikke få lov. Nogen der har en ide om hvordan jeg gør?"To install any programs on the PDA' date= you first need to install ActiveSync onto your PC, this program allows you to synchronise the PDA with your PC so you can share address books, emails, etc"
boysen Besvaret March 24, 2006 Rapporter Besvaret March 24, 2006 Har en Dell x50v hvor jeg har fået en cd rom med en masse spil og apps. Men jeg kan ikke få dem installeret. Har prøvet at overfører exe filen til pda'en og kører exe filen derfra men det vil den ikke og via stifinder kan jeg heller ikke få lov. Nogen der har en ide om hvordan jeg gør? Meget ofte ligger der også .cab filer sammen med... disse kan som regel installeres direkte på pda´en... Og ellers er det den langsomme vej via activesync.
BS Besvaret March 24, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret March 24, 2006 HAR active sync for ellers kunne jeg ikke lade og synkroniserer osv. og ingen .cab filer til mig. Kun exe filer :-(
Guest Supermule Besvaret March 24, 2006 Rapporter Besvaret March 24, 2006 Hvis det er .exe, så er det via actice sync.... Er det .cab er det via pda'en....
mrode Besvaret March 24, 2006 Rapporter Besvaret March 24, 2006 HAR active sync for ellers kunne jeg ikke lade og synkroniserer osv. og ingen .cab filer til mig. Kun exe filer :-( Når jeg installerer programmer på min iPAQ, så sætter jeg dyret i dockingstationen og sørger for at den har forbindelse til computeren. Min spørger om den skal opsætte en gæste-account eller end "admin"-account. Der skal man vælge en "admin"-account (kan ikke lige huske hvad den hedder præcist, da jeg stadig sidder på arbejdet, men det er den der ikke er en gæste-account). Derefter kører jeg bare exe-filen jeg vil installere og når installationen er ved at være færdig på computeren siger den at jeg skal checke min iPAQ for om der skal ske yderligere ting før programmet er færdiginstalleret. Normalt skal jeg bare trykke OK på min iPAQ og så er programmet installeret. Håber det hjælper.
BS Besvaret March 24, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret March 24, 2006 Når jeg installerer programmer på min iPAQ, så sætter jeg dyret i dockingstationen og sørger for at den har forbindelse til computeren. Min spørger om den skal opsætte en gæste-account eller end "admin"-account. Der skal man vælge en "admin"-account (kan ikke lige huske hvad den hedder præcist, da jeg stadig sidder på arbejdet, men det er den der ikke er en gæste-account). Derefter kører jeg bare exe-filen jeg vil installere og når installationen er ved at være færdig på computeren siger den at jeg skal checke min iPAQ for om der skal ske yderligere ting før programmet er færdiginstalleret. Normalt skal jeg bare trykke OK på min iPAQ og så er programmet installeret. Håber det hjælper. Når jeg via active sync vælger stifinder og går ind i min pda. Så overfører jeg filen til min pda og i stifinder på min pda (via pc'en) dobbelt klikker jeg så på exe filen. Men det eneste der sker er jeg får det vindue frem som når man højreklikker på en fil.
mrode Besvaret March 24, 2006 Rapporter Besvaret March 24, 2006 Når jeg via active sync vælger stifinder og går ind i min pda. Så overfører jeg filen til min pda og i stifinder på min pda (via pc'en) dobbelt klikker jeg så på exe filen. Men det eneste der sker er jeg får det vindue frem som når man højreklikker på en fil. Jeg kører bare exe-filen på computeren - så overfører den selv de relevante filer til min iPAQ. Jeg bruger altså ikke autosync til noget som helst, udover den skal være tændt.
BS Besvaret March 24, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret March 24, 2006 Jeg fatter det ikke. Den vil slet ikke noget som helst. Fejl beskeden på PDA'en når jeg prøver at køre exe filen er" This is not a valid pocket pc application" fatter minus af det
mrode Besvaret March 24, 2006 Rapporter Besvaret March 24, 2006 Det lyder som om det er en forkert slags program du prøver at installere. Fx. et program til en Palm på en Pocket PC.
BS Besvaret March 24, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret March 24, 2006 Ja det kan være. det skider bare for der var dælme mange fede spil på jeg gerne ville have haft til mine kommende lange nattevagter :D
mrode Besvaret March 25, 2006 Rapporter Besvaret March 25, 2006 Ja det kan være. det skider bare for der var dælme mange fede spil på jeg gerne ville have haft til mine kommende lange nattevagter :D Der findes også et ton spil til pocket pc'er, så du skal bare lede lidt.
molnartos Besvaret March 25, 2006 Rapporter Besvaret March 25, 2006 Jeg fatter det ikke. Den vil slet ikke noget som helst. Fejl beskeden på PDA'en når jeg prøver at køre exe filen er" This is not a valid pocket pc application" fatter minus af det Nu skrev du ikke hvordan du gjorde, men prøvede du som mrode beskrev? Da jeg installerede på min ipaq i sin tid kørte jeg også exe filen på computeren og den overførte derefter programmet til min ipaq via Active sync!
BS Besvaret March 25, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret March 25, 2006 Ja den metode prøvede jeg også. Det eneste der skete var at den installerede spilet på min pc :(
boysen Besvaret March 25, 2006 Rapporter Besvaret March 25, 2006 Ja den metode prøvede jeg også. Det eneste der skete var at den installerede spilet på min pc :( Så er det slet ikke et spil der kan bruges på en pda.... hverken palm eller pocketpc..... Typisk når du installere en pocketpc app. så gør man som mrode nævnte - at kører install programmet på pc´en som så typisk både ligger manual og uninstall program ind på pc´en samt ligger pocketpc install´en til sync via activesync, hvorefter programmet automatisk bliver installeret på pocketpc´en enten med det samme eller ved næste sync.
BS Besvaret March 25, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret March 25, 2006 Øv bøv...så må jeg ud og finde en anden udgave af Tanks til pocket pc :D Ganske god underholdning når man keder sig :D
mrode Besvaret March 25, 2006 Rapporter Besvaret March 25, 2006 Øv bøv...så må jeg ud og finde en anden udgave af Tanks til pocket pc :D Ganske god underholdning når man keder sig :D Scorched Earth var et af mine yndlingsspil i gamle dage.. :) Prøv en af dem her: http://www.isotope244.com/atomic_cannon_pocket.html http://www.games-art.com/news.php?extend.174 Dansk side med en masse spil: http://www.pocketfreak.dk/games/games.html
BS Besvaret March 25, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret March 25, 2006 takker for links men kan ikke downloade heroppe fra så gemmer dem lige til midt i maj hvor jeg har ferie igen :D
mrode Besvaret March 25, 2006 Rapporter Besvaret March 25, 2006 takker for links men kan ikke downloade heroppe fra så gemmer dem lige til midt i maj hvor jeg har ferie igen :D Jeg kan da godt rar'e det til dig og emaile det, hvis du er meget spil-trængende ;)
BS Besvaret March 25, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret March 25, 2006 Jeg kan da godt rar'e det til dig og emaile det' date=' hvis du er meget spil-trængende ;)[/quote'] Pretty please :D Det der atomic er det samme som jeg har prøvet at installere...bare med meget mere grafik kan jeg se på screenshots. Så hvis du gider :D Håber ikke filen bliver for stor men lad os se på det.
BS Besvaret March 26, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret March 26, 2006 Med lidt kvalificeret hjælp og det rigtige spil så lykkedes det! Takker Mikkel. :th2:
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu