Morten K Skrevet March 28, 2006 Rapporter Skrevet March 28, 2006 Hey, Jeg har skrevet med en mand fra insplanet.com om forsikring af en Chrysler (:th2: ), men så har han skrevet tilbage at for at give et tilbud skal han have registrerings nummer på bilen. Det har jeg jo ikke, idet bilen ikke er købt. Jeg har ikke engang været ude og kigge på en bestemt bil endnu, men jeg ved naturligvis hvilken model / årgang / ca km tal. Jeg regner også stærkt med at importere den gennem Peter H og i det tilfælde vil jeg jo heller ikke kunne give ham et registrerings nummer. Er der nogle der ved, om det er et must for forsikringsmanden at få det nummer? /Morten
Nils Besvaret March 28, 2006 Rapporter Besvaret March 28, 2006 Hey, Jeg har skrevet med en mand fra insplanet.com om forsikring af en Chrysler (:th2: ), men så har han skrevet tilbage at for at give et tilbud skal han have registrerings nummer på bilen. Det har jeg jo ikke, idet bilen ikke er købt. Jeg har ikke engang været ude og kigge på en bestemt bil endnu, men jeg ved naturligvis hvilken model / årgang / ca km tal. Jeg regner også stærkt med at importere den gennem Peter H og i det tilfælde vil jeg jo heller ikke kunne give ham et registrerings nummer. Er der nogle der ved, om det er et must for forsikringsmanden at få det nummer? /Morten Find din drømmebil på blocket.se eller andet lignende sted og så nup registreringsnummeret derfra... Så kan du få et overslag, men lad nu være med at sige ja til det...:D
Guest ThomasO Besvaret March 28, 2006 Rapporter Besvaret March 28, 2006 Ja for så kan han se hvad i snakker om oppe på bilregistret. Typisk skal man jo malke ham til sidste krone, så skal han jo bruge noget info. Det er ikke så nemt at give et tilbud på en fiktiv bil fra Tyskland. Måske man skal snakke med dem istedte for......
lovebuine Besvaret May 4, 2006 Rapporter Besvaret May 4, 2006 implanet burde sutte røv,havde et skænderi med ham om i tlf om det registering nummer,fortalte ham jeg ik har bilen endnu,og at jeg måske ikke vil købe den bil hvis den er for dyr,det forstod han, men vendte aldrig tilbage, www.aktsam.se ordnede jeg alt over mailen og de var totalttttttt billige
Gio Besvaret May 4, 2006 Rapporter Besvaret May 4, 2006 implanet burde sutte røv' date='havde et skænderi med ham om i tlf om det registering nummer,fortalte ham jeg ik har bilen endnu,og at jeg måske ikke vil købe den bil hvis den er for dyr,det forstod han, men vendte aldrig tilbage, www.aktsam.se ordnede jeg alt over mailen og de var totalttttttt billigeSkidt skér. Tillykke med bilen og forsikringen.
laughingfrog Besvaret May 4, 2006 Rapporter Besvaret May 4, 2006 hmmm det der aktsam lød jo så ok... men.... mindre hage... Quote "Vår affärsidé innebär att vi till exempel inte försäkrar motorstarka bilar, direktimporterade bilar, sportbilar, vissa jeepar (SUV), minibussar, lätta lastbilar eller taxiregistrerade bilar" Med andre ord, de forsikrer i følge deres egen hjemme side, IKKE importerede biler. det skal du nok lige sikre dig inden du siger ja til et bud fra dem, og henter bilen herop
alex Besvaret May 5, 2006 Rapporter Besvaret May 5, 2006 Hmmm - det troede jeg egentligt ikke de måtte skelne imellem ? (Altså import/svensksåld) Mvh Alex
BS Besvaret May 5, 2006 Rapporter Besvaret May 5, 2006 Jo det må de gerne. Det er bare ikke alle der gør det. Salus gør fx ikke.
Gio Besvaret May 5, 2006 Rapporter Besvaret May 5, 2006 Aktsam ville også have været mit valg (og det billigste), hvis ikke det var fordi min bil også er direkt-importerad i sin tid.
BS Besvaret May 5, 2006 Rapporter Besvaret May 5, 2006 www.aktsam.se ordnede jeg alt over mailen og de var totalttttttt billige Ja men det er kun hvis man køber morfar biler. Fik det her svar fra dem. Dessvärre kan vi endast erbjuda dig att teckna en trafikförsäkring denna gång. Anledningen är att vi endast försäkrar privatägda personbilar i standardutförande. Det betyder att vi inte försäkrar t ex GTI- och turbobilar, motorstarka bilar, vissa SUV/Jeepmodeller, cabriolet, minibussar (pga. antalet passagerare), direktimporterade bilar eller sportbilar. Din bil ska vara högst 25 år gammal och du själv minst 24 år fyllda.
Lynge Besvaret May 5, 2006 Rapporter Besvaret May 5, 2006 Tja de springer jo bare alle risiko bilerne over og napper kun det sikre, derfor er de billige, smart nok for dem med "morfar" biler.
BS Besvaret May 5, 2006 Rapporter Besvaret May 5, 2006 Tja de springer jo bare alle risiko bilerne over og napper kun det sikre' date=' derfor er de billige, smart nok for dem med "morfar" biler.[/quote'] Yep. Men det hjælper ikke mig skide meget:mad:
Lynge Besvaret May 5, 2006 Rapporter Besvaret May 5, 2006 Yep. Men det hjælper ikke mig skide meget:mad: Nej du må købe dig en morfar bil:th2:
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu