Morten K Skrevet March 28, 2006 Rapporter Skrevet March 28, 2006 Hey! Når man kører igennem betalingsanlægget fra DK til Sverige, kan man køre ud helt ud til højre til en 3-4 vejbaner hvor der altid er en masse biler parkeret. Den vej leder ud til Bunkeflostrand og ganske tæt på min bopæl i Annestad. Er der nogen der ved om man må køre igennem der? Jeg går udfra at man ikke må, men har ikke lagt mærke til nogen indkørsels forbudt skilte. /Morten
Miriam Besvaret March 28, 2006 Rapporter Besvaret March 28, 2006 Hey! Når man kører igennem betalingsanlægget fra DK til Sverige, kan man køre ud helt ud til højre til en 3-4 vejbaner hvor der altid er en masse biler parkeret. Den vej leder ud til Bunkeflostrand og ganske tæt på min bopæl i Annestad. Er der nogen der ved om man må køre igennem der? Jeg går udfra at man ikke må, men har ikke lagt mærke til nogen indkørsels forbudt skilte. /Morten Det er en parkering for de ansatte og der er en bum forneden du ikke kan komme igennem !!
thygesen Besvaret March 28, 2006 Rapporter Besvaret March 28, 2006 Det vil sige.. at første gang kan du ikke komme igennem :-)
Guest Supermule Besvaret March 28, 2006 Rapporter Besvaret March 28, 2006 haha ja.... Derfor der er nogle der har monteret et ordentlig kogitter ude foran på bilen..... ;)
Miriam Besvaret March 28, 2006 Rapporter Besvaret March 28, 2006 Det er faktisk lidt ærgeligt, det ville spare mig for mindst 2 min ;)
Toft Besvaret March 28, 2006 Rapporter Besvaret March 28, 2006 Det er faktisk lidt ærgeligt' date=' det ville spare mig for mindst 2 min ;)[/quote'] De to min kører jeg gerne extra, da det betyder at byen ikke bliver en drive-through for folk der skal længere sydpå. Håber aldrig der kommer en afkørsel ved Bunkeflostrand, øv for en trafik det vil give..
Guest PeterK Besvaret April 3, 2006 Rapporter Besvaret April 3, 2006 I "gamle dage" fra 2001-2003 kørte jeg ALTID igennem der og ud til Limhamn Ön hvor vi boede. Sparede 5-6 min!! MEN så en dag, kom tolderne efter mig for fuld drøn med udrykning og hele molotjavsen....De gik helt amok verbalt og spurgte hva fanden jeg bildte mig ind.....Den ene var en rigtig politi-wannebe og jeg var seriøst fandme tæt på at klappe ham en:fight: En af mine venner´s kone blev også stoppet og de svinede hende til så hun begyndte at græde!!!!:o
tim_pedersen_ Besvaret May 30, 2006 Rapporter Besvaret May 30, 2006 Er der nogen som har foreslået en af / påkørsel ved Bunkeflo strand. Af / tilkørsel kunne evt. kun være tillads for personbiler. Eller nogen som ved hvorfor man ikke laver dette. ? Mvh Tim Pedersen
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu