Guest jxhab Besvaret March 31, 2006 Rapporter Besvaret March 31, 2006 At der som overskrift -UDEN DATO- står: Fartkontrol i dag kl. 7:00 og det ikke er i dag, men for flere uger siden. Det er noteret, det husker jeg til næste gang. til din information står der jo dato og tidspunkt udfor tråden, men hvis du føler behovet eller føler dig forvirret over tråden, men på den anden side ikke har lyst til at læse tråden og dermed vide hvilken dato der var, så kan jeg godt se dit problem ... øh :-) Blot til information, så kan du jo se at der står 29-03-2006, 07:44 hvis du læser tråden og det må du jo have gjort siden du brokker dig?
ulmus Besvaret March 31, 2006 Rapporter Besvaret March 31, 2006 Du har vist for lidt at tage dig til i hverdagen! Næh, det er jo netop, det der er "problemet". Jeg har for meget, og derfor springer jeg de tråde over, som jeg ikke har brug for. Når der derfor ikke er dato på, er jeg jo nød til at se, om det er noget, der vedrører mig.;) Desuden var det ikke ikke for at brokke mig, bare en lille henstilling.:)
Guest Supermule Besvaret March 31, 2006 Rapporter Besvaret March 31, 2006 Næææ, er bare TRÆT af trafikfarlige storsmuglere der snyder i skat............... Du har vist for lidt at tage dig til i hverdagen!
Michael Rasmussen Besvaret March 31, 2006 Rapporter Besvaret March 31, 2006 Næh' date=' det er jo netop, det der er "problemet". Jeg har for meget, og derfor springer jeg de tråde over, som jeg ikke har brug for. Når der derfor ikke er dato på, er jeg jo [b']nød til at se, om det er noget, der vedrører mig.;) Desuden var det ikke ikke for at brokke mig, bare en lille henstilling.:) Jeg tror du misforstår! Jeg mener når du har tid til at køre rundt og kigge efter varebiler der evt skulle smugle lidt sodavand ind - så har man sgu for lidt at tage sig til. Ikke noget med hvilke tråde du springer over, datoer eller andet.
Guest Trine Besvaret March 31, 2006 Rapporter Besvaret March 31, 2006 Næh' date=' det er jo netop, det der er "problemet". Jeg har for meget, og derfor springer jeg de tråde over, som jeg ikke har brug for. Når der derfor ikke er dato på, er jeg jo [b']nød til at se, om det er noget, der vedrører mig.;) Desuden var det ikke ikke for at brokke mig, bare en lille henstilling.:) Den var nok møntet på Supermules private Øresundssodavandsvagtkorps....... iøvrigt hvis du tager toget så kan jeg ikke det er svært at vælge en tråd med overskriften "fartkontrol.. bla bla bla" fra:)
Michael Rasmussen Besvaret March 31, 2006 Rapporter Besvaret March 31, 2006 sorry jeg kom til at trykke quote på ulmus og ikke supermule som den var beregnet til
Guest Supermule Besvaret March 31, 2006 Rapporter Besvaret March 31, 2006 Det er jo ikke noget jeg holder og venter på, men bare ren observans.... Overhaler man sådan en på broen, så kan man jo ligeså godt gøre sin borgerpligt og sørge for at folk der snyder og bedrager, bliver straffet for det... Jeg tror du misforstår! Jeg mener når du har tid til at køre rundt og kigge efter varebiler der evt skulle smugle lidt sodavand ind - så har man sgu for lidt at tage sig til. Ikke noget med hvilke tråde du springer over, datoer eller andet.
Guest Trine Besvaret March 31, 2006 Rapporter Besvaret March 31, 2006 Det er jo ikke noget jeg holder og venter på' date=' men bare ren observans.... Overhaler man sådan en på broen, så kan man jo ligeså godt gøre sin borgerpligt og sørge for at folk der snyder og bedrager, bliver straffet for det...[/quote'] Godt så... du siger altså at jeg skal foretage mig hvad??? når jeg ser en ML 55 AMG Reg. nr WJU 336 overhale mig med 150 km/t på broen??? "så kan man jo ligeså godt gøre sin borgerpligt og sørge for at folk der snyder og bedrager, bliver straffet for det...."
Guest Supermule Besvaret March 31, 2006 Rapporter Besvaret March 31, 2006 Der er forskel på straffelov og færdselslov.... Man kommer ikke i fængsel for overtrædelse af færdselsloven, men blander du straffeloven ind i det, så bonger den... Godt så... du siger altså at jeg skal foretage mig hvad??? når jeg ser en ML 55 AMG Reg. nr WJU 336 overhale mig med 150 km/t på broen??? "så kan man jo ligeså godt gøre sin borgerpligt og sørge for at folk der snyder og bedrager, bliver straffet for det...."
Michael Rasmussen Besvaret March 31, 2006 Rapporter Besvaret March 31, 2006 Der er forskel på straffelov og færdselslov.... Man kommer ikke i fængsel for overtrædelse af færdselsloven, men blander du straffeloven ind i det, så bonger den... jaja morale er godt og dobbelt morale er dobbelt så godt Men så længe der er et marked for varen, så er der også en import legal eller ikke legal - Hvor mange har ikke købt eksempelvis de afgiftsfrie sodavand? Det har jeg i hvert fald selv! Hvis du går til et pizzaria eller en pølsevogn her i sverige og køber en dåsesodavand for 5-8 kr. tror du så ikke den er kommet ind i landet ved anden import end den legale? Melder du så også restauratøren? Når jeg selv er i Tyskland sker det også at jeg køber en palle eller to med hjem, for hvem vil ikke spare penge? Alle jeg kender vil! Så hvis du møder en nissan godt pakket med sodavand, så er det nok mig!
Guest Supermule Besvaret March 31, 2006 Rapporter Besvaret March 31, 2006 Det sjove er når man ser de overlæssede biler på vej til SE.... De knalder dem ikke for import men overlæs og i Sverige koster det kortet.....heheheheheheh
Michael Rasmussen Besvaret March 31, 2006 Rapporter Besvaret March 31, 2006 Det sjove er når man ser de overlæssede biler på vej til SE.... De knalder dem ikke for import men overlæs og i Sverige koster det kortet.....heheheheheheh Så er det nok derfor min lastbil ikke bliver knaldet det er trods alt lidt sværere at have overlæs på den - 66 paller for 14 dage siden......heheheheheheh:lol: (DET GAS) Men det koster også kortet hvis du overskrider hastighedsgrænsen med en vis procentdel, så tilbage til den med moralen. Som udgangspunkt går jeg ind for at man selvfølgelig skal melde ulovligheder til panserne. Men ikke alt! Der er ingen grund til at lege politi det får vi ikke penge for, med mindre du er ansat i politiet. Staten er kun intresseret i deres egen pengemaskine hvor kan de inddrive flest afgifter! Tror du på at skatten bliver sat ned nu hvor der er overskud på betalingsbalancen i dk, NÆPPE - tror du der bliver sat afgifter ned NÆPPE - tror du at antallet af politiopgaver hvor der kan indkræves ekstra til staten nedsættes NÆPPE og jeg kunne blive ved. Af private familiere årsager har jeg intet tiloveres for staten, og ser den mer eller mindre som en pengemaskine. Hvilket gør at jeg ikke behøver at hjælpe den til at inkassere mere end nødvendigt. Staten gør hvad den vil, gør vi andre det samme, straffer den os!
ulmus Besvaret March 31, 2006 Rapporter Besvaret March 31, 2006 Hahaha - når jeg nu alligevel går ind og læser denne tråd, ville det nok hjælpe en del, hvis jeg læste ordentligt. Jeg ser nu, at Michaels indlæg om at have for god tid, slet ikke var rettet til mig. :o Go'morron - eller rettere go'nat, nu vil jeg gå hjem og sove. God weekend alle sammen!
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu