Jump to content

Recommended Posts

Guest PeterK
Besvaret

Damn, glemte at tjekke denne tråd:flov: Hvordan gik mødet??

• Svar 55
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Guest Supermule
Besvaret

Meget positivt.... Det var hygsomt og man fik sat ansigt på nogle herinde fra.

Besvaret
Øv! Anyhow, jeg syntes det lyder rigtigt interessant med et netværk, omend jeg måske syntes det vil være endnu mere interessant hvis man holder det åbent for alle der kunne have interesse, uanset om det er danskere bosat i sverige, omvendt, eller noget helt tredje. Håber at jeg kan komme med næste gang.
Jeg ser desværre også denne tråd forsent. jeg vil ligeleded gerne med næste gang. Sender i mails rundt eller er man nødt til at holde øje med siden her? Det er jeg nemlig ikke for god til...
Besvaret
Damn, glemte at tjekke denne tråd:flov: Hvordan gik mødet??
Ja, som Brian skriver - det var hyggeligt at møde nogle af menneskene bag de sjove kaldenavne herinde. Forhåbentlig ser vi dig og din kone næste gang vi får arrangeret noget! Der var noget med at hun starter netbutik, ikke sandt?! Smil, Winnie
Guest PeterK
Besvaret
Ja, som Brian skriver - det var hyggeligt at møde nogle af menneskene bag de sjove kaldenavne herinde. Forhåbentlig ser vi dig og din kone næste gang vi får arrangeret noget! Der var noget med at hun starter netbutik, ikke sandt?! Smil, Winnie
Vi deltager meget gerne næste gang.........Hun starter en netbutik med dansk designer børnetøj, som skal sælges på det svenske marked!! Websiden er snart klar, men vi mangler at få sat vores eget præg på Scannet-løsningen.... Hilsen Peter

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu

• Tilføj...