Miss W Besvaret May 3, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret May 3, 2006 hejsa nu spørger jeg lige igen. hvor mange er stadigvæk interesseret/seriøse i at danne et netværk? bliver det til noget den 21. maj eller hvad?? Hej nchnch, Jeg er jo som bekendt interesseret, da jeg i sin tid startede tråden - men det virker desværre som om luften er gået lidt af ballonen - eller også har folk ikke læst tråden på det sidste. Nuvel - ideen går ligesom lidt fløjten hvis vi ikke er mere end et par stykker... men måske er jeg for hurtig til at konkludere den slags...? :o Winnie
nchnch Besvaret May 3, 2006 Rapporter Besvaret May 3, 2006 Hej Miss W ok. men hvor mange er vi ind til videre?? kan vi ikke prøve alligevel, det kan være at der hopper flere på vogenen.
martin_–_grevie Besvaret May 3, 2006 Rapporter Besvaret May 3, 2006 Vi er også interesseret. Vi bor i Vellinge og i fuld gang med at starte en møbelpolstrer biks op. Vi er ok med omkring webben, men har brug for sparring omkring virksomhedsstart, moms, skat osv. Mvh Martin og Anja
Guest Supermule Besvaret May 3, 2006 Rapporter Besvaret May 3, 2006 Hvad siger i til torsdag d. 25/5??? Kristi Himmelfart???
Miss W Besvaret May 3, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret May 3, 2006 Hvad siger i til torsdag d. 25/5??? Kristi Himmelfart??? Det lyder godt for mit vedkommende :th2: Smil, Winnie
Guest Supermule Besvaret May 3, 2006 Rapporter Besvaret May 3, 2006 Tænkte det nok.... Der har de fleste fri og skal ikke tilpasse job osv.... Skal det være i løbet af dagen eller skal vi lave noget sammenskudsmad?? Det lyder godt for mit vedkommende :th2: Smil, Winnie
martin_–_grevie Besvaret May 3, 2006 Rapporter Besvaret May 3, 2006 Det tror jeg godt vi kan. Hvor skal det være ? Martin
Miss W Besvaret May 4, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret May 4, 2006 Det tror jeg godt vi kan. Hvor skal det være ? Martin Jeg tror at Supermule vil lægge hus til det første møde... ikke sandt, Brian?! Og så var tanken at vi fremover kunne skiftes med at holde... :) Winnie
Miss W Besvaret May 4, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret May 4, 2006 Tænkte det nok.... Der har de fleste fri og skal ikke tilpasse job osv.... Skal det være i løbet af dagen eller skal vi lave noget sammenskudsmad?? Min kæreste, Søren, vil også gerne være med i gruppen... Og idéen med sammenskudsmaden er slet ikke så tosset... :) Winnie
Guest Supermule Besvaret May 4, 2006 Rapporter Besvaret May 4, 2006 Så siger vi Kr. H herude i Hököpinge..... Hvis vejret arter sig, kan vi sidde nede i haven og grille, men det kan vi snakke om når vi kommer lidt tættere på..... :)
nchnch Besvaret May 4, 2006 Rapporter Besvaret May 4, 2006 ok. men er der nogle der kommer fra Malmö?. så vi kunne følges sammen
Miss W Besvaret May 4, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret May 4, 2006 Så siger vi Kr. H herude i Hököpinge..... Hvis vejret arter sig, kan vi sidde nede i haven og grille, men det kan vi snakke om når vi kommer lidt tættere på..... :) Det lyder bare super godt - jeg glæder mig allerede :) og håber absolut på godt vejr.
Guest Supermule Besvaret May 4, 2006 Rapporter Besvaret May 4, 2006 Hvad med kl 15-16 stykker???? Så er der lidt tid til at snakke osv.... Så bliver det ikke så komprimeret... Det lyder bare super godt - jeg glæder mig allerede :) og håber absolut på godt vejr.
Miss W Besvaret May 4, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret May 4, 2006 Hvad med kl 15-16 stykker???? Så er der lidt tid til at snakke osv.... Så bliver det ikke så komprimeret... Top med mig! Der skærer du bare igennem (synes jeg ihvertfald) :th2:
Guest Supermule Besvaret May 4, 2006 Rapporter Besvaret May 4, 2006 Vi siger kl 15.... Jeg smider det lige ind i kalenderen herinde.... Top med mig! Der skærer du bare igennem (synes jeg ihvertfald) :th2:
Guest Supermule Besvaret May 4, 2006 Rapporter Besvaret May 4, 2006 Så ligger det i kalenderen under d 25 maj.... Bare ignorér det der står under d. 26.............. Det var en fejl og man kan ikke slette det igen.....Ej heller ændre det, så det er jo cool....... :(
Miss W Besvaret May 4, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret May 4, 2006 Så ligger det i kalenderen under d 25 maj.... Bare ignorér det der står under d. 26.............. Det var en fejl og man kan ikke slette det igen.....Ej heller ændre det, så det er jo cool....... :( Ha ha - det kan man da sige er et system der holder max... Winnie
martin_–_grevie Besvaret May 4, 2006 Rapporter Besvaret May 4, 2006 Fint vi ses d. 25 kl 15. Hvad er det lige din adresse er ? Martin
Guest Supermule Besvaret May 4, 2006 Rapporter Besvaret May 4, 2006 Det står også i Kalenderen...... ;) Fint vi ses d. 25 kl 15. Hvad er det lige din adresse er ? Martin
mrode Besvaret May 4, 2006 Rapporter Besvaret May 4, 2006 Medmindre der kommer noget vigtigere i vejen, så kommer jeg også.
nchnch Besvaret May 5, 2006 Rapporter Besvaret May 5, 2006 hejsa jeg fandt lige denne her hjemmeside www.opstartsverige.dk.
MammaShop Besvaret May 15, 2006 Rapporter Besvaret May 15, 2006 Tilmelding Hej Winnie og jer andre Jeg melder lige min interesse angående dansk netværk i det svenske. Jeg er startet som selvstændig for nylig med min webbutik www.mammashop.se, hvor jeg sælger praktiske produkter til børn og forældre. Jeg har mailet med Winnie, jeg vil gerne melde min mand (Kim) og jeg på d. 25. maj i Vellinge. Hilsner fra Mette
MRoderick Besvaret May 16, 2006 Rapporter Besvaret May 16, 2006 Øv! Alt for sent ser jeg denne tråd. Jeg har desværre lovet at sælge mine timer til en kunde den dag, og vil nok først være færdig kl. båthorn den dag :( Anyhow, jeg syntes det lyder rigtigt interessant med et netværk, omend jeg måske syntes det vil være endnu mere interessant hvis man holder det åbent for alle der kunne have interesse, uanset om det er danskere bosat i sverige, omvendt, eller noget helt tredje. Jeg arbejder som freelance web udvikler, og at få udvidet mit netværk til også at gælde denne del af sundet, samt at have lidt intelligent sparring omkring alt det praktiske, vil være rigtigt godt. Håber at jeg kan komme med næste gang.
Guest Supermule Besvaret May 16, 2006 Rapporter Besvaret May 16, 2006 Smid mig lige en mail om hvorvidt og HVEM der kommer... Kunne være rart at få et overblik.... :) halvsvenskeren @ gmail.com (uden mellemrum imellem omkring @)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu