claus Besvaret April 1, 2006 Rapporter Besvaret April 1, 2006 Jo' date=' det er mig det. Blekingborg forever. :th2:[/quote'] Så kan vi jo bare følges derned med at par håndbajere....;)
SanneJ Besvaret April 2, 2006 Rapporter Besvaret April 2, 2006 Så mangler vi bare alle de single piger fra hvem bor her så tråden' date=' må jo være et oplagt arrangement til at møde nye mennesker på.....[/quote'] For normalt sidder vi altid hjemme og gräder snot over ikke at kunne möde nye mennesker
claus Besvaret April 2, 2006 Rapporter Besvaret April 2, 2006 For normalt sidder vi altid hjemme og gräder snot over ikke at kunne möde nye mennesker Ok suplement så..... tilfreds....
Gio Besvaret April 2, 2006 Rapporter Besvaret April 2, 2006 For normalt sidder vi altid hjemme og gräder snot over ikke at kunne möde nye mennesker Sanne og jeg, som single-ramte, tør slet slet ikke komme ud og møde mennesker. Det er aaaalt for farligt ;)
Toft Besvaret April 2, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret April 2, 2006 Nåh, men det ser jo ud som om at vi bliver lidt mere end en duo på lørdag :) Vi sidder der hvor der er bedst plads, i den nordlige ende af torget. Dem som kommer: Toft Palle Lynge Kira Hsahirf Claus Maria Molnartos Thomas Mia Bozzen ...så må vi se om der er flere der støder til i løbet af ugen :)
Toft Besvaret April 2, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret April 2, 2006 Så mangler vi bare alle de single piger fra hvem bor her så tråden' date=' må jo være et oplagt arrangement til at møde nye mennesker på.....[/quote'] Øh, det er bare et lille forårs-hygge-pils arrangement på lørdag.. Dem som har tid og lyst, de kommer på lørdag - single pige eller ej. Men bare rolig Claus, der kommer i hvert fald én kanon sød og chamerende single pige (Mia), og hun er frisk på at snakke med hvem som helst over en kop varm cacao :th2:
Mette Besvaret April 3, 2006 Rapporter Besvaret April 3, 2006 Jeg kan tilslutte mig Tofts beskrivelse af Mia og vil tilføje at hun er brunette med de kønneste dådyrøjne
mrode Besvaret April 3, 2006 Rapporter Besvaret April 3, 2006 hmm.. lidt ærgeligt jeg bliver nødt til at sidde på sydhavnen og lave gruppearbejde i forbindelse med mit studie i stedet for at sidde på lilla torg og drikke øl.. nogle gange forstår jeg ikke helt min prioritering
BS Besvaret April 3, 2006 Rapporter Besvaret April 3, 2006 Jeg kan tilslutte mig Tofts beskrivelse af Mia og vil tilføje at hun er brunette med de kønneste dådyrøjne Det lyder som en veninde der skal afsættes for enhver pris det der
Guest Trine Besvaret April 3, 2006 Rapporter Besvaret April 3, 2006 Det lyder som en veninde der skal afsættes for enhver pris det der Præcis hvad jeg tænkte.. man skal altså ikke oversælge single venner/veninder. Mistroen er jo ikke til at undertrykke når man hører om super smukke, charmerende, velfungerende, velstillede ....bla bla bla...
SanneJ Besvaret April 3, 2006 Rapporter Besvaret April 3, 2006 Præcis hvad jeg tænkte.. man skal altså ikke oversælge single venner/veninder. Mistroen er jo ikke til at undertrykke når man hører om super smukke' date=' charmerende, velfungerende, velstillede ....bla bla bla...[/quote'] For så kan man ikke väre single eller Altså jeg skal nok stoppe med mine "sure opstöd", men jeg forstår det altså ikke helt... Mange af jer får det til at lyde som om det eneste saliggörende i livet er at have en käreste Og at der absolut må väre noget galt med en, hvis man ikke er i et parforhold. -Vil nogen forklare, så jeg bliver måske kan blive klogere
Guest Trine Besvaret April 3, 2006 Rapporter Besvaret April 3, 2006 For så kan man ikke väre single eller Altså jeg skal nok stoppe med mine "sure opstöd", men jeg forstår det altså ikke helt... Mange af jer får det til at lyde som om det eneste saliggörende i livet er at have en käreste Og at der absolut må väre noget galt med en, hvis man ikke er i et parforhold. -Vil nogen forklare, så jeg bliver måske kan blive klogere LOL, rolig Sanne. Det er absolut ikke sådan ment. Men jeg mener bare at når man så aggressivt forsøger at "markedsføre" sin single veninde, så kan man ikke andet end at blive lidt mistroisk....
mrode Besvaret April 3, 2006 Rapporter Besvaret April 3, 2006 For så kan man ikke väre single eller Altså jeg skal nok stoppe med mine "sure opstöd", men jeg forstår det altså ikke helt... Mange af jer får det til at lyde som om det eneste saliggörende i livet er at have en käreste Pjat.. det er bare fordi de er jaloux..
SanneJ Besvaret April 3, 2006 Rapporter Besvaret April 3, 2006 Nå, men det kunne også väre vi skulle holde os til emnet! Hvis jeg havde väret hjemme, havde jeg klart dukket op (selvom det er lige midt i Moto GP! ). Lyder rigtigt hyggeligt -og jeg håber på en ommer ;)
Toft Besvaret April 3, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret April 3, 2006 Godt så! Mia = Thomas' 4 årige datter. Der er ikke nogen her der prøver at afsætte Mia, så fald ned igen folkens
Guest Trine Besvaret April 3, 2006 Rapporter Besvaret April 3, 2006 Godt så! Mia = Thomas' 4 årige datter. Der er ikke nogen her der prøver at afsætte Mia, så fald ned igen folkens DET BEKRÆFTER JO NETOP MIN HYPOTESE!!! en sådan beskrivelse er (næsten) altid for god til at være sand:)
claus Besvaret April 3, 2006 Rapporter Besvaret April 3, 2006 Kommer du ikke Trine.... Så giver jeg en øl på Heart Brake , eller hvad det nu hed senere :D :D :D :D
runel Besvaret April 3, 2006 Rapporter Besvaret April 3, 2006 Nå, men det kunne også väre vi skulle holde os til emnet! Hvis jeg havde väret hjemme, havde jeg klart dukket op (selvom det er lige midt i Moto GP! ). Lyder rigtigt hyggeligt -og jeg håber på en ommer ;) Verdammt! DER er en der har sine prioriteringer på plads! Bemærk nemlig at qatar løbet køres om lørdag, og ikke som sædvanligt om søndagen. Fin mopped du har som avatar. Bruger du den på bane osse? Jeg savner nogen at køre en tur med på MC indimellem. Er der nogen anden der har lyst til det? (ikke for at hijacke tråden)
Guest Trine Besvaret April 3, 2006 Rapporter Besvaret April 3, 2006 Kommer du ikke Trine.... Så giver jeg en øl på Heart Brake ' date=' eller hvad det nu hed senere :D :D :D :D[/quote'] Jeg har en halv aftale jeg lige skal have styr på, men ellers så kigger jeg forbi.
Thomas Besvaret April 3, 2006 Rapporter Besvaret April 3, 2006 Jeg har en halv aftale jeg lige skal have styr på' date=' men ellers så kigger jeg forbi.[/quote'] Det kunne da efterhånden da også være på tide at vi får hilst på hinanden:)
Guest Trine Besvaret April 3, 2006 Rapporter Besvaret April 3, 2006 Det kunne da efterhånden da også være på tide at vi får hilst på hinanden:) Jeg går ud fra du stadig sender mig en sød tanke hver gang du åbner køleskabet:p
annaogmichael Besvaret April 4, 2006 Rapporter Besvaret April 4, 2006 Satser på at mig, Anna og Ian også kommer. Hvor mange tager børn med. vores knægt er 3 år
SanneJ Besvaret April 4, 2006 Rapporter Besvaret April 4, 2006 Verdammt! DER er en der har sine prioriteringer på plads! Bemærk nemlig at qatar løbet køres om lørdag, og ikke som sædvanligt om søndagen. Fin mopped du har som avatar. Bruger du den på bane osse? Jeg savner nogen at køre en tur med på MC indimellem. Er der nogen anden der har lyst til det? (ikke for at hijacke tråden) Lad os starte en tråd på mc-forummet om fällesture. Der var vist nogle sidste år som körte nogle ture sammen, så mon ikke det skal kunne lade sig göre i år :D (når det bliver lidt bedre vejr ). Og jo, jeg körer lidt bane :th2: Desvärre ikke så meget, men jeg håber det bliver til lidt mere i år, selvom det nok "kun" bliver på Sturup:)
Sanni Besvaret April 4, 2006 Rapporter Besvaret April 4, 2006 Åh nej, kan ikke tåle at misse en god øl! Grrr - vi skal til bryllup i Magleby hos nogen i Trines familie.. øv! *hulk* :(
ZeNi Besvaret April 6, 2006 Rapporter Besvaret April 6, 2006 Konen er til eksamen, så jeg kan liste ud uden at spørge, så jeg vil også dukke op på Lille TorgET
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu