Guest Mogens Skrevet April 3, 2006 Rapporter Skrevet April 3, 2006 Jeg har set flere køre med en mindre nummerplade på bilen - hvordan erhverver man sig den? Der står ikke umiddelbart noget om en bestillingsmulighed på denne side: www.vv.se/templates/page3____627.aspx Iøvrigt kan jeg se valgmuligheden - EU-plade eller ej. Jeg fik blor EU-pladen tilsendt (hvilket jeg er helt tilfreds med), men kan nu se på linket, at man selv kan bestemme. I så fald skal man altså gøre det pr web? - og inden syn?
Gio Besvaret April 3, 2006 Rapporter Besvaret April 3, 2006 Jeg har set flere køre med en mindre nummerplade på bilen - hvordan erhverver man sig den? Der står ikke umiddelbart noget om en bestillingsmulighed på denne side: www.vv.se/templates/page3____627.aspx Iøvrigt kan jeg se valgmuligheden - EU-plade eller ej. Jeg fik blor EU-pladen tilsendt (hvilket jeg er helt tilfreds med), men kan nu se på linket, at man selv kan bestemme. I så fald skal man altså gøre det pr web? - og inden syn?Du kan til enhver tid ringe og bede om nye plader, og betale for dem. De små burde du kunne få på samme måde - men måske et opkald til VV kan få det hele på plads.
Peter H. Besvaret April 4, 2006 Rapporter Besvaret April 4, 2006 Du kan til enhver tid ringe og bede om nye plader' date=' og betale for dem. De små burde du kunne få på samme måde - men måske et opkald til VV kan få det hele på plads.[/quote'] Sådan er det ikke,bilen skal väre godkendt til det.. Og normalt sidder de på bilen fra start, hvis bilen er godkendt til det..
Nif Besvaret April 4, 2006 Rapporter Besvaret April 4, 2006 Jepper.. Så når man fx. henter en bil hjem, og der kun er plads til en lille plade, skriver synsmanden det i ned og du modtager de små med posten. Ellers kan det kun lade sig gøre hvis du selv får den lavet
Guest Mogens Besvaret April 4, 2006 Rapporter Besvaret April 4, 2006 Jepper.. OK... Så når man fx. henter en bil hjem, og der kun er plads til en lille plade, skriver synsmanden det i ned og du modtager de små med posten. Ellers kan det kun lade sig gøre hvis du selv får den lavet Hvilket ikke er lovligt?
MC Manden Besvaret April 4, 2006 Rapporter Besvaret April 4, 2006 Kan bestilles her: http://www.mamut.com/thorsell/
Guest Mogens Besvaret April 4, 2006 Rapporter Besvaret April 4, 2006 Kan bestilles her: http://www.mamut.com/thorsell/ "OBS! Endast för utställningsbruk";)
MC Manden Besvaret April 4, 2006 Rapporter Besvaret April 4, 2006 "OBS! Endast för utställningsbruk";) Jeps... men, min motorcykel kørte præcis lige så godt med den lille nummerplade på, så ingen grund til at frygte at den bare skal stå stille, selvom man skifter pladen :th2:
Peter H. Besvaret April 4, 2006 Rapporter Besvaret April 4, 2006 Jepper.. Så når man fx. henter en bil hjem, og der kun er plads til en lille plade, skriver synsmanden det i ned og du modtager de små med posten. Ellers kan det kun lade sig gøre hvis du selv får den lavet Det er ikke synsmanden der bestemmer.. det er kun hvis bilen er med på deres liste..
Nif Besvaret April 5, 2006 Rapporter Besvaret April 5, 2006 Det er ikke synsmanden der bestemmer.. det er kun hvis bilen er med på deres liste.. Sidste år havde jeg en M3 e46. Og der blev bagklappen udskiftet med en US-bagklap som kører med små plader. Da den blev taget til syn første gang i S blev der noteret at der skulle bruges en lille plade. Men ved ikke om det går at skifte kofanger eller lign. Når den først har fået de store. I sommers, helt det samme med i Skyline. Den fik derfor også små plader.
Nif Besvaret April 5, 2006 Rapporter Besvaret April 5, 2006 Jeps... men' date=' min motorcykel kørte præcis lige så godt med den lille nummerplade på, så ingen grund til at frygte at den bare skal stå stille, selvom man skifter pladen :th2:[/quote'] HAHAHA :D Ja lige mine ord. Det ser meget smart ud. Og hvis ellers det passer til bilen vil jeg heller ikke holde mig tilbage. Vil nu ikke kunne finde på at gøre det hvis bagklap, kofanger og lign. ikke er lavet til det. Men istedet for at ligge og rode med alt det synes jeg det er et større hit at køre med navneplader og uden skattemærke. Så ses det ikke at bilen er svensk (hvis du altså ikke vælger en EU-plade) med mindre man kigger helt tæt på så man kan se fordybningen til mærket ude i siden.
Toft Besvaret April 5, 2006 Rapporter Besvaret April 5, 2006 istedet for at ligge og rode med alt det synes jeg det er et større hit at køre med navneplader og uden skattemærke. Så ses det ikke at bilen er svensk (hvis du altså ikke vælger en EU-plade) med mindre man kigger helt tæt på så man kan se fordybningen til mærket ude i siden. Husk også at male kanterne røde på nummerpladen, ellers så ligner den ikke en dansk nummerplade, og så ser din bil alligevel ikke extra dansk (dyr) ud? Få dig en hobby Nif ;) Kan seriøst ikke forstå folk der får mindreværdskomplekser, så snart de kører i DK.. Er det fordi man ikke har betalt 180% afgift af sin bil som sine landsmænd i DK, eller er det fordi man gerne vil have opmærksomhed i DK i sin dyre bil, som så ikke er så dyr alligevel, når de måbende danskere på fortovet spotter de svenske plader? Jeg fatter bare minus En sølvgrå TT'er er vel en sølvgrå TT'er, uanset om der er svenske eller danske plader på den. Ham der kører over broen til KBH smiler bare 180% bredere, end ham der kører fra Hørsholm til KBH, sådan ser jeg på det :D
Nif Besvaret April 5, 2006 Rapporter Besvaret April 5, 2006 hihi Men synes stadig det helt klart er sejere:fight: End at køre med alm. plader med klistremærker.
Peter H. Besvaret April 5, 2006 Rapporter Besvaret April 5, 2006 Husk også at male kanterne røde på nummerpladen, ellers så ligner den ikke en dansk nummerplade, og så ser din bil alligevel ikke extra dansk (dyr) ud? Få dig en hobby Nif Kan seriøst ikke forstå folk der får mindreværdskomplekser, så snart de kører i DK.. Er det fordi man ikke har betalt 180% afgift af sin bil som sine landsmænd i DK, eller er det fordi man gerne vil have opmærksomhed i DK i sin dyre bil, som så ikke er så dyr alligevel, når de måbende danskere på fortovet spotter de svenske plader? Jeg fatter bare minus En sølvgrå TT'er er vel en sølvgrå TT'er, uanset om der er svenske eller danske plader på den. Ham der kører over broen til KBH smiler bare 180% bredere, end ham der kører fra Hørsholm til KBH, sådan ser jeg på det :D Sådan....:):)
Danielsito Besvaret April 6, 2006 Rapporter Besvaret April 6, 2006 Jeg har kontakt med flere der har fået små nummerplader på foran, på trods af at der er plads til en normal. De har sendt en ansøgning til VV, hvori der er beskrevet hvorfor de mener deres bil skal have mindre nummerplade. I de tilfælde jeg kender, har de skrevet at den normale nummerplade dækker delvist for køleren, og at bilen (Lotus Omega) har behov for den ekstra køling. Så det kan / har kunnet lade sig gøre, selv om bilen ikke er på deres liste. Jeg ved ikke om de pågældende biler havde EU plader på, da de fik tilladelse til at sætte små plader foran. Daniel
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu