Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hvor skal folk se fodbold braget mellem Manchester og Arsenal på søndag. Har ikke haft tid til at udforske diverse sport pubber i Malmö endnu, så kunne tænke mig at høre hvor der er den bedste stemning. Man bliver jo nødt til at se The Gunners lammetæve Utd. :) Er der en Pub i Malmö hvor Arsenal fans plejer at mødes

Besvaret

o´learys og Glorias er 2 spoertspubber, ved at det findes en irsk/skotsk pub tæt på lilla torg som har en kæmpe storbilledskærm. Hvis hovedet tillader så skal den da helt klart ses!

Besvaret
Hvor skal folk se fodbold braget mellem Manchester og Arsenal på søndag. Har ikke haft tid til at udforske diverse sport pubber i Malmö endnu, så kunne tænke mig at høre hvor der er den bedste stemning. Man bliver jo nødt til at se The Gunners lammetæve Utd. :) Er der en Pub i Malmö hvor Arsenal fans plejer at mødes
I mine øjne er det pest mod kolera :p , -lad os få noget serie A bold på skærmen...Juve mod ærkefjenderne Fiorentina....
Besvaret

Juventus ? Så hellere AC MILAN anyday i Italien Good grief. mage til røv syg fodbold skal man da lede længe efter Zlatan er vel nok en af de mest overprofilierede spillere i Int.fodbold. Han viser/kan jo intet. De seneste 2 kampe mod Arsenal var skændsel at se på. Svinestreg efter svinestreg af Juventus Bög'erne....... LIVERPOOL FOREVER !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Besvaret
Juventus ? Så hellere AC MILAN anyday i Italien Good grief. mage til røv syg fodbold skal man da lede længe efter Zlatan er vel nok en af de mest overprofilierede spillere i Int.fodbold. Han viser/kan jo intet. De seneste 2 kampe mod Arsenal var skændsel at se på. Svinestreg efter svinestreg af Juventus Bög'erne....... LIVERPOOL FOREVER !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
HVad kan man forvente af en bund korupt gammel kælling;) Og ja italiensk fodbold er for kedeligt, jeg var også til Italiensk fodbold indtil jeg vågnede op og opdagede hvor røv sygt der er. Jep PL er det eneste der dur, og der er kun et hold Y N W A:th2:
Besvaret
HVad kan man forvente af en bund korupt gammel kælling;) Og ja italiensk fodbold er for kedeligt, jeg var også til Italiensk fodbold indtil jeg vågnede op og opdagede hvor røv sygt der er. Jep PL er det eneste der dur, og der er kun et hold Y N W A:th2:
Hmm det kan vi vidst diskutere meget længe det her he he ....:rolleyes:
Besvaret
Jeg er enig, Zlatan er ikke god nok i mine øjne, og kampene mod Arsenal var ikke gode - men, Juventus var ikke ene om at lave svinestreger. Jeg bed mærke i første halvleg, hvor Nedved fik en albue direkte i hovedet af en Arsenal spiller (med vilje). Arsenal spilleren havde et gult kort i forvejen og hvad fik han? Nada. Iøvrigt, så er Ljungberg efter min mening heller ikke god nok - Arsenal har kun Henry, som tilgengæld er supergod.
Besvaret
Lars: Du spiller jo mig bekendt indendørs fodbold med din Inter trøje :D
Ja et eller andet skal jeg jo bruge den til:thumbup: Men det ændre ikke ved det faktum at Italiensk fodbold sucks:thumbdown
Besvaret
Jeg er enig, Zlatan er ikke god nok i mine øjne, og kampene mod Arsenal var ikke gode - men, Juventus var ikke ene om at lave svinestreger. Jeg bed mærke i første halvleg, hvor Nedved fik en albue direkte i hovedet af en Arsenal spiller (med vilje). Arsenal spilleren havde et gult kort i forvejen og hvad fik han? Nada. Iøvrigt, så er Ljungberg efter min mening heller ikke god nok - Arsenal har kun Henry, som tilgengæld er supergod.
Der glemte vi vist lige at stave til Fabregas. :) Det at ljungberg ikke hörer til blandt de beste arsenal spillere mere viser bare standarten på holdet :th2: Ellers handler det ikke om Seria A eller PL men om verdens beste klub, der den 17 maj tryller barca ud af Paris. Der er jo kun et hold i Europa :laugh: Men vi starter med at slagte Man. Utd. i morgen. :fight: Hvis der er nogen der har lyst til at holde mig med selskab i morgen, er jeg at finde på Oleary's da det er den eneste sted jeg med sikkerhed ved hvor ligger.
Besvaret

Har aldrig brudt mig om Arsenal og med al ære og respekt, så tror jeg ikke de vinder over Barcelona. Har Messi, Ronaldinho og Eto'e bare en middelmådig dag, så bliver det Arsenal, der bliver kørt ud af banen :D Men nu har begge hold jo en hurdle, der lige skal overstås først... To semifinaler, hvoraf den ene jo er den moralske finale: Milan - Barca!

Besvaret
Hvordan synes du selv det gik? :D (holder nemlig også med Utd)
Besvaret

UNITED!!! UNITED!!! Arsenal, viste endnu engang, at de ikke kan spille PL fodbold, men kun duer til Champions League denne sæson... Det må jeg jo så sande.... at det gjorde United ikke denne sæson..

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...