Gio Skrevet April 8, 2006 Rapporter Skrevet April 8, 2006 Hej Alle Jeg vil gerne sælge 2 mobiltelefoner som jeg ikke bruger længere, hvis der er nogle er jer der er interesserede: Nokia med kamera (4.1 mega pixels) Motorola med kamera og vibrations alarm Du kan lige se på billedet vedhæftet og hvis du er interesseret - så sig til og vi kan finde ud af en pris... Klik her for billeder
thomas_lund Besvaret April 8, 2006 Rapporter Besvaret April 8, 2006 ROFL Har du lige været i konens skuffe, eller hur? ;-)
Guest Supermule Besvaret April 9, 2006 Rapporter Besvaret April 9, 2006 Nu er jeg ved at blive nervøs for alvor..... :( Gio....... Først en artikel om et mødested for bøsser og så en dildo........ Tror snart det er på tide vi tager en alvorlig snak.................. :D
Gio Besvaret April 9, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret April 9, 2006 Nu er jeg ved at blive nervøs for alvor..... :( Gio....... Først en artikel om et mødested for bøsser og så en dildo........ Tror snart det er på tide vi tager en alvorlig snak.................. :DIngen grund til bekymring...medmindre alting skal misforståes...:o I dette tilfælde: humor I café-tilfældet: information (P.S. Du glemte mine to ænder...*g*)
Meccs Besvaret April 9, 2006 Rapporter Besvaret April 9, 2006 Forkert tråd. Er der en admin der kan flytte den til køb,salg og udlejning?
Nulla Besvaret April 11, 2006 Rapporter Besvaret April 11, 2006 Jeg gir gerne en 10ér for den til højre, altså den med den hvide tingest ;)
Gio Besvaret April 11, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret April 11, 2006 Jeg gir gerne en 10ér for den til højre' date=' altså den med den hvide tingest ;) [/quote']Jeg er VILD med ordet "tingest" :th2:
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu