Gio Skrevet April 12, 2006 Rapporter Skrevet April 12, 2006 Fascinerende... http://www.washingtonpost.com/wp-dyn/content/gallery/2005/12/29/GA2005122900888_index_frames.htm?startat=1
Madsen Besvaret April 12, 2006 Rapporter Besvaret April 12, 2006 WOW Det er vildt flooot! Og han har slet ingen kunstnerisk uddannelse
credde Besvaret April 12, 2006 Rapporter Besvaret April 12, 2006 Det er altså de underligste ting, folk kalder for kunst nu om dage, bestemt ikke min smag (dermed ikke sagt, at det ikke er godt lavet!) :thumbdown
Gio Besvaret April 13, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret April 13, 2006 Det er altså de underligste ting' date=' folk kalder for kunst nu om dage, bestemt ikke min smag (dermed ikke sagt, at det ikke er godt lavet!) :thumbdown[/quote']Fuld respekt for det, Credde. Det var en udstilling jeg gerne ville se....wow.
SanneJ Besvaret April 13, 2006 Rapporter Besvaret April 13, 2006 Ja, det er sq fantastisk lavet! Minder mig om, at jeg aldrig fik set den udstilling (den var bl.a. i Berlin), hvor kunstneren anvendte afdöde mennesker (der selv havde doneret deres kroppe). Den var også meget fascinerende -nogen som ved hvad kunstneren hedder?
Gio Besvaret April 13, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret April 13, 2006 Det er da ufatteligt at et menneske kan frembringe noget så virkelighedstro....jeg kan ikke engang tegne en Smiley der ligner en Smiley :o
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu